الرئيس الاسرائيلي يزور تركيا

الهرطقة الاخونجية على اصولها

او نخلي حماس تروق عليهم بكام صاروخ ينزلهم انابيب الصرف الصحي ... ارخص برضو.

حماس مشغولة بتنسيق تصاريح العمل لشباب غزة داخل اسرائيل وجمع الاتاوات منهم

هههههههههه الظاهر انت لجان متاصل اولا احنا كلامنا على مصطلح بلاش تلفها يمين وشمال ثانيا المصطلح دة استخدم من قبل اللجان فقط لاثارة الراي العام ولا شي اخر اما عصيان اوامر امريكا اعتقد تركيا عانت الامرين من قبل تامر امريكا في الانقلاب وفي مسالة سحب الباتريوت و غيرها ثالثا الي يسمعك انو حكومتك رافعة شعار مقاومة اسرائيل ضحكتني عنجد كل المنطقة مطبعة مع اسرائيل و المرتزقة السوريين في ليبيا ايضا حاربوا جانب حفتورة والان سيذهبون الى جانب بوتين كلامك بشان الموارة الكونية عل شخص الزعيم خليها ليك ياحبيبي
هههههههههه الظاهر انت لجان؟ اه انا لجنة حاسب بقى لاعملك محضر غش
تركيا عانت؟ احسن! و الى جاى اوسخ و ربك يكتر
الي يسمعك انو حكومتك رافعة شعار مقاومة اسرائيل لا والله حكومتى مش حكومة اقوال حكومتى حكومة افعال و احنا مابنمشيش ورا الشعارات زيكم و مابنديش لومؤاخذ ودنا لاى حد زيكم
(حكومتى) عمرها ما حاولت تجبر الناس على حب الكيان (حكومتى) عارفه ان اسرائيل هى عدوة مصر الاول وانا كنت فى الجيش (مشاه) و ده الى اتعملتو فى الجيش و ده الى اتعملتو فى المدرسة وده الى اتعملتو من اهلى و عمرى ماشوفت (حكومتى) بتججبرنى على حب اسرائيل السياسة حاجة و المعرفة حاجة مفيش فى مصر حد بيحب اسرائيل فا انا مش عارف انت عقليتك بره السياسة عملا ازاى بس ادعو ربنا تكون احسن من الى انا شايفو
اسرائيل عدوة لمصر وتركيا بتاعت تجنيد المرتزقة والميليشات و احتلال الاراضى السورية و العراقية عدو لمصر ومش عاوزك تقلق
مش عشان مطبعين يبقى بنحبهم وزى ما وقولتلك احنا فى مصر مش بنحبهم بس انت عمرك ما هتفهم المصريين (الحمد الله)
و مال مصر بالمرتزقة السوريين الى محسوبين على حفتر ما يحاربو الى يحاربو فلوس اسيادهم اهى الى توجهم زى المرتزقة السوريين الى فى تركيا الى بيحاربو لحساب طرشيا و لحساب الناتو عبيد للمال يحاربو الى يحاربوه طالما مش مصر
الموارة الكونية ؟؟؟؟
الزعيم ظظظ
خليها ليك ياحبيبي ؟ ما انا مخليها ليا هو احنا الى حشرنا لو مؤاخذة مناخيرنا فى شؤون غيرنا؟ هما يا (حبيبي) الى حشرو لومؤاخذة مناخيرهم فى شؤونا هما الى دعمو الخرفان والارهاب فى مصر وهما الى فضلو 9 سنين يرعوهم و يدفعونلهم للهجوم على مصر طول ال9 مع تغيب السفهاء من الناس ان الانقلاب يترنح و ان السيسى ده دوبلير وان مصر شريرة وبعد ما عرفو حجمهم ايه الى حصل؟ هما الى عرفو حجمهم وجم لمصر لطلب رضانا

فا انا مش عارف انت لجان ولا انت من بتوع انا مش اخوانى بس انا متعاطف معاهم ولا انت شوفتلك كام مسلس طرشى على كام تصريح طرشى فا بقيت الشئ الى انت عليه ده بس فى العموم السمك بيعوم و احنا اهو وانتو اهو

كيف للرسول صلى الله عليه وسلم يوصي بالارتحال لبقعة لا اسلام ولا مسلمين ولا مواقع اسلامية فيها في تاريخ الرواية ؟
أولا إسمه حديث
ثانيا هل الرسول مبعوث فقط لحينه أم أنه رسول لكل البشر حتي قيام الساعه؟

أولا إسمه حديث
ثانيا هل الرسول مبعوث فقط لحينه أم أنه رسول لكل البشر حتي قيام الساعه؟

لذلك كره استقبالها فهي قبلة اليهود لذلك الرواية غير منسجمة لا مع الاحداث التاريخية ولا مع العقيدة ونص القرآن

تركيا بإعادة علاقاتها مع إسرائيل دمّرت مكائد ودسائس الدول التي إرتمت في حضن إسرائيل وقبرص الرومية واليونان

والله احييك على قدرتك التطبيلية الخارقة لم اتوقع مثل هكذا تبرير 😂😂 دماغك تتلف في الحرير يا اخي 😂😂

تركيا بإذن ستصبح قائدة العالم الإسلامي
بلد يشتغل بقوّة وحقق قفزات كبيرة في الميدان الصناعي والعسكري
القوة الجوية والبحرية والبرية تشهد نموّا وتحديثا مستمرّ بفضل ما تصنعة
برامج كبيرة للذكر لا للحصر على نطاق الطائرات هناك تقدّم كبير في 7 مشاريع عملاقة :

طائرة جيل خامس TFX

طائرة خفيفة للدعم الجوي HURJET

مقاتلة مسيّرة MIUS

طائرة مسيّرة للبحرية TB3

مروحية قتالية ATAK 2

مروحية نقل جوي

مروحية متعددة المهام GOKBEY

فكيف لا أحب هذا البلد ؟

هههههههههه الظاهر انت لجان؟ اه انا لجنة حاسب بقى لاعملك محضر غش
تركيا عانت؟ احسن! و الى جاى اوسخ و ربك يكتر
الي يسمعك انو حكومتك رافعة شعار مقاومة اسرائيل لا والله حكومتى مش حكومة اقوال حكومتى حكومة افعال و احنا مابنمشيش ورا الشعارات زيكم و مابنديش لومؤاخذ ودنا لاى حد زيكم
(حكومتى) عمرها ما حاولت تجبر الناس على حب الكيان (حكومتى) عارفه ان اسرائيل هى عدوة مصر الاول وانا كنت فى الجيش (مشاه) و ده الى اتعملتو فى الجيش و ده الى اتعملتو فى المدرسة وده الى اتعملتو من اهلى و عمرى ماشوفت (حكومتى) بتججبرنى على حب اسرائيل السياسة حاجة و المعرفة حاجة مفيش فى مصر حد بيحب اسرائيل فا انا مش عارف انت عقليتك بره السياسة عملا ازاى بس ادعو ربنا تكون احسن من الى انا شايفو
اسرائيل عدوة لمصر وتركيا بتاعت تجنيد المرتزقة والميليشات و احتلال الاراضى السورية و العراقية عدو لمصر ومش عاوزك تقلق
مش عشان مطبعين يبقى بنحبهم وزى ما وقولتلك احنا فى مصر مش بنحبهم بس انت عمرك ما هتفهم المصريين (الحمد الله)
و مال مصر بالمرتزقة السوريين الى محسوبين على حفتر ما يحاربو الى يحاربو فلوس اسيادهم اهى الى توجهم زى المرتزقة السوريين الى فى تركيا الى بيحاربو لحساب طرشيا و لحساب الناتو عبيد للمال يحاربو الى يحاربوه طالما مش مصر
الموارة الكونية ؟؟؟؟
الزعيم ظظظ
خليها ليك ياحبيبي ؟ ما انا مخليها ليا هو احنا الى حشرنا لو مؤاخذة مناخيرنا فى شؤون غيرنا؟ هما يا (حبيبي) الى حشرو لومؤاخذة مناخيرهم فى شؤونا هما الى دعمو الخرفان والارهاب فى مصر وهما الى فضلو 9 سنين يرعوهم و يدفعونلهم للهجوم على مصر طول ال9 مع تغيب السفهاء من الناس ان الانقلاب يترنح و ان السيسى ده دوبلير وان مصر شريرة وبعد ما عرفو حجمهم ايه الى حصل؟ هما الى عرفو حجمهم وجم لمصر لطلب رضانا

فا انا مش عارف انت لجان ولا انت من بتوع انا مش اخوانى بس انا متعاطف معاهم ولا انت شوفتلك كام مسلس طرشى على كام تصريح طرشى فا بقيت الشئ الى انت عليه ده بس فى العموم السمك بيعوم و احنا اهو وانتو اهو
اولا ياحبيبي انا مؤمن بالسلام و لم اهاجم اي بلد لعلاقته مع اسرائيل ثانيا يالجان الشعارات دي تاركينها لبتوع الشعارات الي عارفينهم كويس وعارفين الهري بتاعهم الي مالوش اول و لا اخر و انا مشفتش حكومة تجبر حد انو يحب اسرائيل او يكرهها ثالثا الي تسمي احتلال ل اراضي سوريا والعراق سببو مين برايك مش الجحش يشار الي دمر سوريا وجاب حثالة الارض من مليشيات ايران عئان تقتل السوريين عل الاقل تركيا بتحمي الناس دول ابقى تفضل انت والزعيم تبعك عشان تحموهم ولو اني متاكد انو راح يسلمهم لبشار المجرم والعرغاق في معاهدة بين البلدين ابقة شوفها رابعا انت بتحطلي روابط عن شرعية الزعيم ليه هو احنا نتناقش على شرعيتو ولا على مصطلح الخلافة الي ملوش اساس الا في مخيلة اللجان اصحى يا بابا شيل فكرة الموامرة من دماغك

لذلك كره استقبالها فهي قبلة اليهود لذلك الرواية غير منسجمة لا مع الاحداث التاريخية ولا مع العقيدة ونص القرآن

الصراع الأموي الزبيري و الأموي العلوي بالفعل قام بعمل إصدار جديد من الإسلام قائم على الأهواء وتبرير الانتماء لكل فريق...وبكل أسف نعيش تأثير هذه النسخة حتى يومنا هذا.

كذلك لا يعني القول بأن الأقصى ليست له قدسية يعني الدفاع عن إسرائيل أو بخس حقوق الشعب الفلسطيني، فما يحدث في فلسطين احتلال ومقاومته واجب وشرف.

لا أترقّب شيئا من الحبيبة
يكفيني أن أراها مزدهرة وناجحة وسيّدة العالم الإسلامي
أفرح لنجاحها وأحزن لفشلها

صح لله درّك 😂

فالحبُّ يُفسدهُ البواحُ
وما أفلحتُ لو بالحب أفصحتُ

صح لله درّك 😂

فالحبُّ يُفسدهُ البواحُ
وما أفلحتُ لو بالحب أفصحتُ

الحب دح دح

انت عارف ايه هي اجمل رسمة بالعالم !؟
لما واحد يحاول من بعيد لبعيد يمدح اردوغان عندك
وتشتم اردوغان تشوف ريأكشن على الملامح اجمل من لوحات العالم هههههههه

الحب دح دح

انت عارف ايه هي اجمل رسمة بالعالم !؟
لما واحد يحاول من بعيد لبعيد يمدح اردوغان عندك
وتشتم اردوغان تشوف ريأكشن على الملامح اجمل من لوحات العالم هههههههه

حُب من طرف ثالث 😂

أخوتي الكرام , أفكر في فتح محل بقالة ومحتار في اختيار اسم للمحل, ارغب في اسم معروف وخفيف وخصوصا اسم تجاري يجذب الناس, ما رأيكم في اسم فلسطين ؟ لأني لاحظت أنه أصبحت موضة لكل من يريد أن يروج لقضية ويستجدي تعاطف ويكسب أتباع يستعمل اسم فلسطين والخطة ناجحة.

القبلة هي الكعبة صحيح حرفها اليهود قديماً
وكان النبي صل الله عليه وسلم كاره استقبالها وكان يرفع راسه للسماء
حتى نزلت قبلة ترضاها

أخوتي الكرام , أفكر في فتح محل بقالة ومحتار في اختيار اسم للمحل, ارغب في اسم معروف وخفيف وخصوصا اسم تجاري يجذب الناس, ما رأيكم في اسم فلسطين ؟ لأني لاحظت أنه كل من يريد أن يروج لقضية ويستجدي تعاطف ويكسب أتباع يستعمل اسم فلسطين والخطة ناجحة.

تكسب حتى بعض مايمى امام مسجد بعضهم فاتح بث مباشر ينقل صلاته
ويقنت الخ عشان المشاهدين

عودة
أعلى