انا ظننت أني دايخ وهيغمي عليا وقعدت علي الأرض ثواني وما مكنتش اعرف أنه زلزال الا دلوقتيكان محسوس بشكل واضح و النجفة قعدت تلعب و اخد اكتر من 15 ثانية. ربنا ستر
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
انا ظننت أني دايخ وهيغمي عليا وقعدت علي الأرض ثواني وما مكنتش اعرف أنه زلزال الا دلوقتيكان محسوس بشكل واضح و النجفة قعدت تلعب و اخد اكتر من 15 ثانية. ربنا ستر
الف سلامة يا باشا , ربنا ستر الحمد للهانا ظننت أني دايخ وهيغمي عليا وقعدت علي الأرض ثواني وما مكنتش اعرف أنه زلزال الا دلوقتي![]()
عادي اذا كان اول زلزال بتحضرو بتتعود بعدينانا ظننت أني دايخ وهيغمي عليا وقعدت علي الأرض ثواني وما مكنتش اعرف أنه زلزال الا دلوقتي![]()
الحمد لله الزلزال كان ضعيف
لماذا يحدث التسونامي في المحيطات فقط ؟
اظن ان الفكرة واحدة
هل لديك علم بهذا ؟
انا ظننت أني دايخ وهيغمي عليا وقعدت علي الأرض ثواني وما مكنتش اعرف أنه زلزال الا دلوقتي![]()
بالمناسبة حد شاف موبايل مراسل اليوم السابع وهو بيتسرق؟ كان بيصور الطريق الدائري بعد الهزة الأرضية جه البرنس ده خطف الموبايل
مشاهدة المرفق 428240
بالمناسبة حد شاف موبايل مراسل اليوم السابع وهو بيتسرق؟ كان بيصور الطريق الدائري بعد الهزة الأرضية جه البرنس ده خطف الموبايل
مشاهدة المرفق 428240
بالمناسبة حد شاف موبايل مراسل اليوم السابع وهو بيتسرق؟ كان بيصور الطريق الدائري بعد الهزة الأرضية جه البرنس ده خطف الموبايل
مشاهدة المرفق 428240
فقريالله يكون في عون اهله واخوانه
ميمز شهرين قدام هههههههههههه
الله لا يبلانا
فقري
تخيل إحنا كام مليون و نصيبه ييجي مع موبايل مراسل اليوم السابع و يكون مشغل لايف و وشه يطلع فيه