هزة أرضية في القاهرة

فين ده محستش بحاجة هوا انا كل زلزال هفوته كده اخر واحد حضرته وحسيت بيه بتاع سنة2003 كنت قاعد وحاضن الكمبيوتر ابو شاشة كبيرة ده علشان ميقعش فى الأرض 😂

فين ده محستش بحاجة هوا انا كل زلزال هفوته كده اخر واحد حضرته وحسيت بيه بتاع سنة2003 كنت قاعد وحاضن الكمبيوتر ابو شاشة كبيرة ده علشان ميقعش فى الأرض 😂
مشاهدة المرفق 428252

تعالى جنب اخوك ... مع انى محستش بزلزال 2003 برده ::Lamo:: ::Lamo:: ::Lamo::

مشاهدة المرفق 428252
images (89).jpeg
ناس كتيره محسوش بالزلزال،،،لا والي يغيظك يقولولك انتو بتشتغلونا

اللهم أحفظ اخواننا في مصر
تذكرت في عام 2005 عندما كنت في مصر في المئطم اول مره احس بزلزال
يا حظك, تجربة جميلة تعرف ابن آدم بحجمه.

المرة الوحيده الي مر على زلزال في اوكلاند و كنت نايم في الفندق, سمعت سيارات الاسعاف و رجعت للنوم. في بالي انه ظرف طبي لاحد النزلاء.

الصبح على الفطور الصحف كلها مانشيتات و صور دمار. و مليون missed call على الجوال من معارف يتطمنون على. تمنيت انها كانت عضه نسأل الله الهدايه.

الناس قلقانين أوي من الهزة فاكرينها زلزال
مش عارفين ان madodedo @madodedo مكتر كرمب امبارح
:sot4:

و الله كنت نايم و محستش باي حاجة

دي تاني هزة في نفس المكان بنفس القوة في اقل من اسبوعين تقريبا السابقة كانت قرب جزيرة كريت ... ربنا يستر مش طالبه سان ادرياس خالص

هو ايه الحكاية دي تقريبا تاني مره خلال أسبوع والمصيبه اني محستش بيهم ربنا يستر المره الجايه

و الله كنت نايم و محستش باي حاجة

دي تاني هزة في نفس المكان بنفس القوة في اقل من اسبوعين تقريبا السابقة كانت قرب جزيرة كريت ... ربنا يستر مش طالبه سان ادرياس خالص
الي شعر بها محافظات السواحل وحتى الجيزة ،،،الصعيد ما شعر بها

الناس قلقانين أوي من الهزة فاكرينها زلزال
مش عارفين ان madodedo @madodedo مكتر كرمب امبارح
:sot4:
بس بقا متفكرنيش بالكرمب علشان انا طالبة معايا بقالى يومين طبق محشي مشكل باليه مع طاجن ورق عنب بالكوارع بس ممنوع منهم علشان عامل كيتو دايت قاسي لمدة اسبوع 😭

بس بقا متفكرنيش بالكرمب علشان انا طالبة معايا بقالى يومين طبق محشي مشكل باليه مع طاجن ورق عنب بالكوارع بس ممنوع منهم علشان عامل كيتو دايت قاسي لمدة اسبوع 😭
دايت مين ياعم . هو انتا بتصدق العبط ده ::Lamo::
#اديها_ماترحمهاش

عودة
أعلى