إسرائيل تعتزم مطالبة دول عربية بمبلغ 250 مليار دولار تعويضا...ماذا تعرف عن الاتفاق الابراهيمى وعلاقته بتدمير السعوديه

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
هناك محاولات خبيثة من ناشر الموضوع لربط الاتفاق الابراهيمي بتدمير السعودية ..

على كيفك هو؟؟!!

ادعو الجميع لرصد هذه الاسقاطات الفاشلة والتبليغ على من ينشر هذه الفتن بين الاشقاء ..

يعجبني صاحب الدعاية المضللة لما يجيب ورى وينكفيء ،، إدفن نفسك أحسن 🤣
اجيب وراء مش بقولك انك ماعندكش عقل
دعائى لبلاد الحرمين نابع من انى مسلم ودعائى لعموم بلاد المسلمين نابع بردوا من انى مسلم اعتقد انك مش هتفهم لكن انا ماعرفش اجيب ورا واجابتى محدده وواضحه لكن لكل ذى عقل واتفهم انك مش هتفهم لغيابه

لا ويتسائل ببراءة بأسلوب مذيع الجزيرة :

وماذا تعرف عن الاتفاق الابراهيمي وعلاقته بتدمير السعودية !!!

ههههه

على كيفك هو؟؟!!

ادعو الجميع لرصد هذه الاسقاطات الفاشلة والتبليغ على من ينشر هذه الفتن بين الاشقاء ..

واضحة بس راوغ كالثعلب

على كيفك هو؟؟!!

على فكره انت خت كلامى على الامارات وانا عارف علىشان كده حبيت اوضح ليك انه مختط بعيد عن اى دوله عربيه وعلى شان كده رديت على بنود الاتفاق الى انت حتيطه بس اظن انك واخد الموضوع بحساسيه شديده (يشهد الله انى لم احاول ربط دمار السعوديه باتفاق الامارات )بس من كلامك انت ختها كده

وماله يا خويا مش عيب هات يا حبيبى ورقة وقلم وتعالا ١فلوس البترول والمعادن إلى انسرقت من سينا ٢تعويضات الأسرى المصريين إلى قتلهم اليهود وتعويض عن ضرب معامل البترول ومصنع ابو زعبل وضرب السويس وبورسعيد وضرب بحر البقر وتعويضات عن قتل علماء مصر بالخارج كده احنا إلى هيبقالنا فلوس ومبنقبلش شيكات كاش لو سمحتوا

تمام موافقين بس بشرط يدفعوا تمن المجوهرات اللي سلبوها وهما ماشيين من مصر زي ما كُتب في العهد القديم

وَفَعَلَ بَنُو إِسْرَائِيلَ بِحَسَبِ قَوْلِ مُوسَى. طَلَبُوا مِنَ الْمِصْرِيِّينَ أَمْتِعَةَ فِضَّةٍ وَأَمْتِعَةَ ذَهَبٍ وَثِيَابًا.
وَأَعْطَى الرَّبُّ نِعْمَةً لِلشَّعْبِ فِي عِيُونِ الْمِصْرِيِّينَ حَتَّى أَعَارُوهُمْ. فَسَلَبُوا الْمِصْرِيِّينَ.

دول بقى يعملوا حركة تريليون دولار عشان خاطركوا وكمان زيهم اضرار ناتجة عن خيانة بعض اليهود الصهاينة من ايام الانتداب البريطاني يبقى لينا عندكوا ١.٧٥ تريليون دولار..ياريت تحويل بنكي عشان مبحبش اشيل فلوس

ولا تنسى يوم ما تركهم سيدنا موسى للقاء ربه وعاد اليهم وجدهم يعبدون عجل

احنا بئا عايزين العجل دا اهو تعجيز بئا

لا ويتسائل ببراءة بأسلوب مذيع الجزيرة :

وماذا تعرف عن الاتفاق الابراهيمي وعلاقته بتدمير السعودية !!!

ههههه
انت للاسف تكلمت بتهجم وانا مش هرد لان ده مش اسلوب كنت ارجو عدم اخذ الكوضوع بحساسيه بس عادى ولكن تشبيهك ليا بااسلوب القزر الذى تستخدمه الجزيره هو امر مردود عليه ....واظن ان لا يوجد نقاش بيننا بهد تشبيهك هذا وشكرا ليك

الأخونجية الروافض من اوسخ الكائنات التقية لديهم جزء من المكون الجيني
حقيقى من اوسخ الكائنات وكرهى لهم شديد ....بس الاوسخ للاسف انك يكون ليك فكر كل من عرض رئى خلاف رئيك او موضوع مخالف انك تشبه بالاخوان او تديله ايدولوجيا خلاف الى هوه عليها او تعمل تهجم عليه ...اذن ما الفرق بينك وبينهم اذن الاثنين يريدون السيطره على الفكر

حقيقى من اوسخ الكائنات وكرهى لهم شديد ....بس الاوسخ للاسف انك يكون ليك فكر كل من عرض رئى خلاف رئيك او موضوع مخالف انك تشبه بالاخوان او تديله ايدولوجيا خلاف الى هوه عليها او تعمل تهجم عليه ...اذن ما الفرق بينك وبينهم اذن الاثنين يريدون السيطره على الفكر
لا ماعلش فى اوسخ منهم العلمانيين اوسخ منهم واسأل طلسم ه ا ن م

نصيحة مني ، لا تاخذ كلام طسم على محمل الجد ، اعتبره فاصل فكاهي في المنتدى
انا افتكرت فعلا فى موضوع غزه كنا كل واحد بياخدوه على جنب ويجيبلوه بقرش حلاوه عشان يفهموه وماكنش بيفهم انا بس اللى نسيت انه كان بياخد.الحلاوه لكن ماكنش بيفهم شكرا لتذكيرى

لا ماعلش فى اوسخ منهم العلمانيين اوسخ منهم واسأل طلسم ه ا ن م
اى شخص مهما كان يحتقر الفكر لنفسه ومحاولة اهانة اى شخص بداعى انه يخالفه الرئ .فهو الجهل بعيد عن اى شخص ليا رئى وحضرتك ليك رئى نتناقش مش نتهجم على بعض ..لكى توصل فكرتى ليك وفكرتك ليا ونخرج من النقاش بفائه واكون بحترمك وانا كمثل من دون خناقه من هنا التقدم اقبل رئى الى اامك من غير ما تخونه

على فكره انت خت كلامى على الامارات وانا عارف علىشان كده حبيت اوضح ليك انه مختط بعيد عن اى دوله عربيه وعلى شان كده رديت على بنود الاتفاق الى انت حتيطه بس اظن انك واخد الموضوع بحساسيه شديده (يشهد الله انى لم احاول ربط دمار السعوديه باتفاق الامارات )بس من كلامك انت ختها كده

فسر لي من ربط ذلك في العنوان !!

فعلا اوسخ من كده مفيش

انت للاسف تكلمت بتهجم وانا مش هرد لان ده مش اسلوب كنت ارجو عدم اخذ الكوضوع بحساسيه بس عادى ولكن تشبيهك ليا بااسلوب القزر الذى تستخدمه الجزيره هو امر مردود عليه ....واظن ان لا يوجد نقاش بيننا بهد تشبيهك هذا وشكرا ليك

انت نشرت الفتنة بالفعل بهذا الربط اللعين المشؤوم الخبيث ..

انت كنت جاهلا فقل لم اقصد واطلب من المشرف تعديل العنوان ، ويا دار مادخلك شر .. هيا اثبت لنا صدق وصفاء نيتك ..

اما ان كنت متعمدا فانت تستحق ماهو اكثر مما أتاك

المحتوى نشر في ٢٠١٩ وأعتقد تم التطرق له في حينه

+ اسرائيل تسعى للتعويضات من فتره طويله والأمر مطروح لديهم بشكل رسمي ... مثل هذا المحتوى عام ٢٠١١

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
عودة
أعلى