حاجه كده من نوعية إثيوبيا مركز الخرم الأفريقيو ماهو هذا القادم؟
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
حاجه كده من نوعية إثيوبيا مركز الخرم الأفريقيو ماهو هذا القادم؟
ياريتاتفق معاة هيبقي فية تعاون عسكري تقني معاهم وتصنيع ونقل تكنولوجيا
باذن اللهياريت
تسلم يا كبير اخ عزيز وغاليالله يبارك لك ...على راسي كلامك ده والله يا محترم تجادلني وتناقشني كيفما تشاء وقتما تشاء اخ فاضل ومحترم![]()
ليه مش من مصلحتنا نصطتدم مع حد دلوقتييارب تفشل المصالحه![]()
الاتراك مثل الإسرائيلي ليس لهم امان مهما أظهروا من ود سيبقي ف باطنهم حقد وسينتظروا اي فرصه للانقضاض عليكليه مش من مصلحتنا نصطتدم مع حد دلوقتي
نستفيد من الكل
بل بالعكس اري ان نتعاون مع الكل بما فيهم ايران
التي يسارع الكل للتفاوض معها الان
يا صديقي مابقولش نأمنلهم بل بالعكس لو لقينا فرصه لايذائهم نغتنمها بدون ترددالاتراك مثل الإسرائيلي ليس لهم امان مهما أظهروا من ود سيبقي ف باطنهم حقد وسينتظروا اي فرصه للانقضاض عليك
مصالح مصر والأتراك متقاطعين مع بعض ف أكثر من ملف ولا يمكن أن يتلاقوا
من مصلحه مصر تركيا ضعيفه وكذلك من مصلحه تركيا مصر ضعيفه
فكرتني بمصالحه قطر ولوقتنا ده الهجوم المتبادل زي م هو