لا صعب جدا علي فكرةمحدش عارف، ممكن السواق شاف قدامه حد معدي
فحب يوقف القطر
لو السائق لسه عايش الموضوع هيبان
او بيقولو كدا عشان يبعدو التقصير عن نفسهم!
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
لا صعب جدا علي فكرةمحدش عارف، ممكن السواق شاف قدامه حد معدي
فحب يوقف القطر
لو السائق لسه عايش الموضوع هيبان
او بيقولو كدا عشان يبعدو التقصير عن نفسهم!
بيقولك اخبار عن عمل ارهابي وانت عمال تدس سمومك وتقول ادارة وفسادسيبك من النغمه دي
الاهمال والفساد العدو الاول لمصر
لو مفيش اي تطوير اداري للموظفين في مصر مفيش اي تنميه هتحصل
بردة دة ارهابارهابي ايه الله يهديكم
محدش فيكم ركب قطارات مميزة قبل كدا باين
حرفيا اي حد عايز ينزل في بلد ملهاش محطة بيكسر الفرامل وينزل عادي
ودي حاجة شوفتها بعيني محدش قالي عليها
وانت ايه اللي عرفك ان المصابين لا يتم نقلهم للمستشفيات هو انت كنت في القطر معاهمقالو انه عمل ارهابي قبل ما يعالجو الناس او يرفعو القطر ويشيلو الناس المحشورين!
اهم حاجة يبرأو نفسهم
ارهابي ايه الله يهديكم
محدش فيكم ركب قطارات مميزة قبل كدا باين
حرفيا اي حد عايز ينزل في بلد ملهاش محطة بيكسر الفرامل وينزل عادي
ودي حاجة شوفتها بعيني محدش قالي عليها
وانت ايه اللي عرفك ان المصابين لا يتم نقلهم للمستشفيات هو انت كنت في القطر معاهم
كل واحد بيخلي مسئوليته سواء سواق قطر ولا عمال اشارات ويقولك خط الصعيد هجم علينا قبل التحقيقات حتيبيقولك اخبار عن عمل ارهابي وانت عمال تدس سمومك وتقول ادارة وفساد
فساد ايه اللي له علاقة بالارهابين
شغل التشفي ده فعلا من شيم الجماعة الارهابية واعضائها
يبيعوه لنجيب سويرس احسنقطر خط الصعيد عامل زي الثقب الاسود مش هيأثر فيه تطوير ولاتحديث
الافضل الغائة او بيعة والتخلص من مشاكلة
عادي عشان بتاع خردةاشمعني نجيب سويرس
اي رجل اعمالاشمعني نجيب سويرس