بوتين يزور مصر قريبا وانفراجة في عودة الطيران

على ما سمعت من اصدقائي اللي تزوجوا روسيات واحد بيقول لو امي مش هتعمل معايا اللي الروسية عملته ده بيقول فيها شعر و سافر معاها روسيا و اشتغل هناك و ساعدته في تعلم اللغة و في شغل بمرتب كويس و اولاده منها جمال ما شاء الله رغم أنه شكلا .... العيال خدوا من امهم و هتسلم في الازهر إن شاء الله لما ينزلوا مصر و نطقت الشهادتين مبدئيا

بالعكس أعرف ناس اتنين اصدقائي تزوجوا روسيات ، تعالي شوف بيقولوا فيهم شعر و بيلعنوا المصريات

على ما سمعت من اصدقائي اللي تزوجوا روسيات واحد بيقول لو امي مش هتعمل معايا اللي الروسية عملته ده بيقول فيها شعر و سافر معاها روسيا و اشتغل هناك و ساعدته في تعلم اللغة و في شغل بمرتب كويس و اولاده منها جمال ما شاء الله رغم أنه شكلا .... العيال خدوا من امهم و هتسلم في الازهر إن شاء الله لما ينزلوا مصر و نطقت الشهادتين مبدئيا
المصريات زوجات الانبياء وأمهات الانبياء ... القصه أن أصدقاءك نصيبهم كان مع روسيات وإذا كان نصيبك في شيء فإن الله يأذن لك فيه بأن يطيعك و أن يلين لك وأولهم النساء

يا اصدقائي ...روسيا تعيد ترتيب أوراقها في المنطقة مرة أخرى مع مجيء إدارة بايدن المعادية جدا لروسيا ..والتحرك الإيجابي السريع ناحية مصر هي أول خطوات هذا التحرك

لا أستبعد طلب مصر سخوي ٥٧ في هذة الزيارة
طائرة الجيل الخامس باتت مطلب مصري ملح

اظن يا استاذنا ان السو 57 لن تحصل على ثقه صاحب القرار المصري الا بعد أن يشغلها سلاح الجو الروسي

اظن يا استاذنا ان السو 57 لن تحصل على ثقه صاحب القرار المصري الا بعد أن يشغلها سلاح الجو الروسي

حصلت علي موافقة وزارة الدفاع الروسية
وحصلت علي ثلاث عقود من سلاح الجو الروسي
وحسب ما يشاع ان المصريين اطلعوا عليها وعلى غيرها من تصنيف الجيل الخامس
واعتقد انهم يتجهون للتوقيع علي سخوي ٥٧ خلال زيارة بوطين التاريخية

المصريات زوجات الانبياء وأمهات الانبياء ... القصه أن أصدقاءك نصيبهم كان مع روسيات وإذا كان نصيبك في شيء فإن الله يأذن لك فيه بأن يطيعك و أن يلين لك وأولهم النساء
أنا جاني عرض زواج لما كنت فى موسكو من زمن بعيد و كان من مديرة الفندق اللي كنت فيه لأبنتها و كانت ابنتها غير موجودة فى موسكو وقتها ، انا لم افكر فى الموضوع اصلا خاصة ان كنت عايز اهلي يختاروا لي و اسمع عن جوازات من روسيات فى منتهي الاستقرار و السعادة و اعتقد بعض الروسيات مطيعات لازوجهن و بالبلدى عايزين يعيشوا غير الاوروبيات و الامريكيات و فى الاخر كله نصيب

فى الوقت الحالى هذا مستبعد جدا لان خطوط انتاجها مشغوله لصالح روسيا
ثانيا هى ليست جاهزه للتصدير ولايوجد. منها نسخه تصدريه حتى الان
اذا كان هناك صفقات عسكريه مع روسيا فلن تخرج عن القسم البحرى والاقرب لنشات صواريخ
اوالدفاع الجوى انتى ٤٠٠٠
اوزيادة السوخوى والميج

اذا كان هناك صفقات عسكريه مع روسيا فلن تخرج عن القسم البحرى والاقرب لنشات صواريخ
اوالدفاع الجوى انتى ٤٠٠٠
اوزيادة السوخوى والميج
والكاتران باذن الله بعد أن دخلت خطوط الانتاج

هو الموضوع قلب ليه كده للخاله نونه للزواج
يا جماعة حرام عليكوا أنا لسا ٢١ سنة وانتوا بسم الله ما شاء الله ناس متجوزة وعايشين حياتكم .

متحسروس الواحد 😂😂😂

اوالدفاع الجوى انتى ٤٠٠٠
اوزيادة السوخوى والميج

اعتقد استاذي الكريم معلوماتك غير صحيحة
من يسعى لتصديرها هي روسيا نفسها
لذلك الهند و الصين هدف أساسي للدعاية الروسية
ومن دول الشرق الأوسط مصر والجزائر والإمارات بلا شك انهم أهداف للمسوق الروسي

بالنسبة لخطوط الإنتاج المزدحمة الروس فعليا أبدعوا في صفقات قريبة مثل الميج ٢٩ ام ٢ لمصر و الجزائر وكذلك السخوي ٣٥ لمصر فعليا بدوا التسليم قبل الموعد المتفق عليه .. يعني ممكن جدا توقع عليها في ٢٠٢١ وتستلم ٢٠٢٢

اعتقد استاذي الكريم معلوماتك غير صحيحة
من يسعى لتصديرها هي روسيا نفسها
لذلك الهند و الصين هدف أساسي للدعاية الروسية
ومن دول الشرق الأوسط مصر والجزائر والإمارات بلا شك انهم أهداف للمسوق الروسي

بالنسبة لخطوط الإنتاج المزدحمة الروس فعليا أبدعوا في صفقات قريبة مثل الميج ٢٩ ام ٢ لمصر و الجزائر وكذلك السخوي ٣٥ لمصر فعليا بدوا التسليم قبل الموعد المتفق عليه .. يعني ممكن جدا توقع عليها في ٢٠٢١ وتستلم ٢٠٢٢
اتمنى ذلك لكن لايوجد تأكيد على ان النسخه التصدريه جاهزه

حصلت علي موافقة وزارة الدفاع الروسية
وحصلت علي ثلاث عقود من سلاح الجو الروسي
وحسب ما يشاع ان المصريين اطلعوا عليها وعلى غيرها من تصنيف الجيل الخامس
واعتقد انهم يتجهون للتوقيع علي سخوي ٥٧ خلال زيارة بوطين التاريخية
نتمنى من الله يا استاذنا وتكون البشارة من عندك 🌹🌹🌹

ما نوع الشراكة ، ممكن تشرح اكثر 🙂😂
فى من الروس والامريكان الى موجودين فى غردقة وشرم بتلاقى شغلهم فى مراكز الغطس وتعليم السباحة والترفيه المائي بصفة عامة هما ملوك المجال ده لانهم ابتدو فيه من بدري حتى قبل المصرين وتسهيلاتهم بتكون اكبر فى المناطق دى اكتر من المصرى واستثمارتهم اكبر بسبب فرق العمله يعنى مثلا" فى دهب فى حاجة اسمها سوق الجمعة زى بتاع القاهرة كدة لو مصرى الى عملو لوحده كان اتهد على دماغه لكن الاجانب بيجيبو تنظيمة بكل سهولة التعامل معاهم مختلف علشان بيجذبو سياحة اكتر انا عندى شغل فى سينا مش هقول فين فى وقت من الاوقات كنت مشارك روسية لكن اختلفنا بسبب انها كانت بتسمح بحجات فى المكان زى الخمور او حشيش وغيرها وانا برفض حاجة زى دى لانها حرام و اخرتها وحشة يعنى مكانك هيتضر وسمعتك هتروح دول بقا الى ممكن تشاركهم وفى منهم الى جاى يقلب عيشة دول ابعد عنهم ولا تشاركهم ولا تتجوز منهم علشان فى الغالب كتير منهم بيكونو بيضربو حاجات غلط ;)و مبيلقوش الحجات دى غير مع البدو دول ابعد عنهم انا عن نفسي بعدت عنهم كلهم علشان شغل بختك يا ابو بخيت ده مش حمل مغامرات ده ميمنعش ان فيهم ناس محترمين بس الوحش غطى على الحلوين

التعديل الأخير:
عودة
أعلى