يوم ان ذبح الاستر التنين الروسيAster Slays The Russian Dragon

امال نازل إفساد في اي مواضيع و حماية من الحظر و اي عضو يدوس له علي طرف يتحظر علي طول ليه الايميل ده أهان و شتم في شهدائنا في سيناء قبل كده و محدش جه جنبه
لا يوجد اي حماية لي من ادارة المنتدى.
ولا املك ولا عضوية اخرى غير هذه.
ايضا انا لا افسد المواضيع، بل لا اطيق الكذب والمبالغات لذلك البعض ينزعج مني عندما اشارك.

وانا تقرييا اكثر عضو تم حظره على حد علمي.

Hercules @Hercules

طلعت مشرف و انا مدري😱

من انتم؟
يا رجال هم كذا
زمان كانوا يقولون اني رود رنر
والان يقولون اني مشرف
وبكرا راح يقولون اني صاحب المنتدى
وبعده يقولون اني افشلت عملية اسر قائد الاصطول السادس الامريكي قبالة سواحل الاسكندرية

يا رجال هم كذا
والان يقولون اني مشرف
وبعده يقولون اني افشلت عملية اسر قائد الاصطول السادس الامريكي قبالة سواحل الاسكندرية
بص يا اخ عشان الكلام الكتير متاكد مليون الميه انك ليك عضويه اخري هنا بالاشراف ومهما فعلت لن اصدقك

يا رجال هم كذا
والان يقولون اني مشرف

كيفك يانبيل
::rolf:: ::rolf:: ::rolf:: ::rolf::

يا رجال هم كذا
والان يقولون اني مشرف
مصدر علي قصة أسر قائد الأسطول السادس؟؟

يا رجال هم كذا
والان يقولون اني مشرف
مناقشة طويلة عريضة امتدت لما يقرب 10 صفحات بدون مصدر واحد منك إلا مصدر واحد عن تعديل فريم فرنسية مش عارف ايه علاقته بالموضوع يا ريت تبهرنا بمصادرك؟؟؟؟

يا رجال هم كذا
والان يقولون اني مشرف
و لحد دلوقتي ما ردتش علي حركة انك تقص فقرة من مقال لا تريبون رغم اني نقلت الفقرة كاملة و اثبت كذبك فأنت ترد و تحذف ال مش علي مزاجك في الفقرة 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

بص يا اخ عشان الكلام الكتير متاكد مليون الميه انك ليك عضويه اخري هنا بالاشراف ومهما فعلت لن اصدقك
والله لا توجد لدي ولا عضوية بديلة.
ولست بحاجة الى عضوية بديلة اصلا.
ثم اني لست بحاجة الى اقناعك اصلا :)

الحمدلله انا بخير انتا ازيك عامل ايه؟ 😂
تخيل انا نبيل 😂😂😂
ناس تنسج اوهام لتبرر عجزها عن المجاراة

ونعم في الاستاز نبيل
ولكن انت مش نبيل ياهركليز باشا
الواحد اذا ضعفت حجته يتجه للتشكيك
خلنا في اسر قائد الاسطول متى اسرته بالله

و لحد دلوقتي ما ردتش علي حركة انك تقص فقرة من مقال لا تريبون رغم اني نقلت الفقرة كاملة و اثبت كذبك فأنت ترد و تحذف ال مش علي مزاجك في الفقرة 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
بالعكس رديت عليك اكثر من مرة لكن يبدوا انه لديك مشكلة في استيعاب ما قلته لك.

مصر لم تحصل على ولا حبة من صواريخ سكالب.
امريكا ببساطة لن تسمح. وانت وغيرك تدعون مرة ان فرنسا سلمت الصواريخ بعد استبدال الاجزاء الامريكية ومرة تقولون ان الصواريخ تسلمت بالاجزاء الامريكية.

مصر محرومة كما يتضح من صواريخ استر30/سكالب/ميتيور/ هارم/ امرام/قنابل موجهة بالاقمار الصناعية.
يعني من الاخر لا يملك الجيش المصري اي فعالية بالسلاح الغربي. الامل منعقد على الاسلحة الروسية رغم ضعف اداءها مقارنة بالاسلحة الغربية

ونعم في الاستاز نبيل
ولكن انت مش نبيل ياهركليز باشا
الواحد اذا ضعفت حجته يتجه للتشكيك
خلنا في اسر قائد الاسطول متى اسرته بالله
زمان كنت بشتغل مراكبى وشفت حاملة طيارات ملاكى قلت اروح اكلم المراكبى بتاعها. 😂😂😂
ولما رحت تخانقت معاه وهوووب اسرت قائد الاسطول 😂

زمان كنت بشتغل مراكبى وشفت حاملة طيارات ملاكى قلت اروح اكلم المراكبى بتاعها. 😂😂😂
ولما رحت تخانقت معاه وهوووب اسرت قائد الاسطول 😂

ياراجل ايه جنسك انت
من خناقة اسرته امال لو كشرت عن انيابك حتعمل ايه
::rolf:: ::rolf:: ::rolf:: ::rolf:: ::rolf::

بالعكس رديت عليك اكثر من مرة لكن يبدوا انه لديك مشكلة في استيعاب ما قلته لك.

مصر لم تحصل على ولا حبة من صواريخ سكالب.
امريكا ببساطة لن تسمح. وانت وغيرك تدعون مرة ان فرنسا سلمت الصواريخ بعد استبدال الاجزاء الامريكية ومرة تقولون ان الصواريخ تسلمت بالاجزاء الامريكية.

مصر محرومة كما يتضح من صواريخ استر30/سكالب/ميتيور/ هارم/ امرام/قنابل موجهة بالاقمار الصناعية.
يعني من الاخر لا يملك الجيش المصري اي فعالية بالسلاح الغربي. الامل منعقد على الاسلحة الروسية رغم ضعف اداءها مقارنة بالاسلحة الغربية
مصدر علي كلامك بقي؟؟؟ و كل شوية تتهرب و تذكر الأسلحة الأمريكية رغم ان محدش اتكلم عليها اصلا كلامنا علي الأسلحة الأوربية و ما شفتش يعني اي مصدر بيقول ان الاستر 30 ممنوع من التصدير و انت بتصر علي ده بشكل غريب من الاخر يا تجيب مصدر علي كلامك لا تسكت خالص و ما تتكلمش في اي شئ يخص صفقات مصر رجاءا

و ياريت ما تتكلمش علي أسلحة أمريكية الموضوع يخص صواريخ الاستر فقط و هو صاروخ أوروبي 😁😁

مصدر علي كلامك بقي؟؟؟ و كل شوية تتهرب و تذكر الأسلحة الأمريكية رغم ان محدش اتكلم عليها اصلا كلامنا علي الأسلحة الأوربية و ما شفتش يعني اي مصدر بيقول ان الاستر 30 ممنوع من التصدير و انت بتصر علي ده بشكل غريب من الاخر يا تجيب مصدر علي كلامك لا تسكت خالص و ما تتكلمش في اي شئ يخص صفقات مصر رجاءا
انا لا اتهرب ابدا
بل انت تراوغ وتلف وتدور 😂
يا مسكين مصر لم تستلم لا سكالب ولا ميتيور ولا هارم ولا امرام ىبا قمابل موجهة بالجي بي اس.

ومسألة اعتقادك ان مصر ستحصل على البرجاميني بالاستر 30 هنا انت تبالغ في التوقعات.
الاستر 30 يخضع للوائح ITAR بسبب مواصفاته وهذا يمنع من وصول مصر اليه كما هو الحال مع صواريخ سكالب.

انا لا اتهرب ابدا
يا مسكين مصر لم تستلم لا سكالب ولا ميتيور ولا هارم ولا امرام ىبا قمابل موجهة بالجي بي اس.

ومسألة اعتقادك ان مصر ستحصل على البرجاميني بالاستر 30 هنا انت تبالغ في التوقعات.
الاستر 30 يخضع للوائح ITAR بسبب مواصفاته وهذا يمنع من وصول مصر اليه كما هو الحال مع صواريخ سكالب.
فعلا هو ممنوع عننا حاجات كتير انت صح

انا لا اتهرب ابدا

[/QUOTE]
بس مصر استلمت قنابل HAMMER فرنسية موجهة فعلا بال GPS و صواريخ للسكالب احضرت اكثر من 3 مصادر فرنسية و أمريكية و سويدية ان مصر استلمت الصفقة و انت لم تحضر ولا مصدر و كذلك لم تذكر اي مصدر يقول ان الاستر 30 ممنوع من التصدير و واضح انك ال بترواغ لان محدش ذكر اي أسلحة أمريكية غيرك طول المناقشة واضح ان معرفتك بالسلاح ذي معرفتك بالعربية و الانجليزية برده كلها صفر
[/URL]
مصدر حصول مصر علي قنابل الهامر الموجهة بال GPS يا عم الصفر مش بقولك اسكت خالص 😂😂😂[/QUOTE]

بمناسبة صواريخ ال سكالب ال انت عايش بيها حياتك خبر لا تريبويون ان الصواريخ أمريكا اعترضت علي الصفقة منشور بتاريخ شهر 2 عام 2018 في نفس العام في شهر 8 صدر المقال ان الرئيس ماكرون حل المشكلة و حصل علي للموافقة الأمريكية في زيارته ل واشنطن و في بعدها في سنة 2019 مصادر ذي معهد ستوكهولم و مجلة air Force mothly أكدت ان مصر استملت كامل صفقتها من صواريخ السكالب شايف يابني دقة المصادر و ازاي تدور علي خبر 😂😂😂

التعديل الأخير:
عودة
أعلى