القنبلة المصرية الخارقة للتحصينات

ياخي في خلق هنا لازم السلاح يتجرب فيه شخصيا علشان معاليه ينعم علينا ويصدق انه موجود!!!.. أشكال ضالة والله وجواسيس
الانتقاد حقه يا سيد
خصوصا ان محدش شافها ولا يعرف عنها حاجة

فيه مواقع امريكية على الانترنت مررت عليها
احدها يتتبع الالغام في افغانستان و العراق ويصفها وصف دقيق بالصور ويدعي انه يعمل هذا لحماية الافراد مستقبلا
و فيه جامعات امريكية ترفع عروض تقديمية (باوربوينت) على مواقعها ويبدو انها تستعملها كمنهج لبعض المواد و فيها وصف للقنابل المصرية والعراقية

المهم انهم مراقبين الدول ٢٤ ساعة .. كنت اخطط لترجمتها بالترجمة الفورية وارفعها للحبايب لكن قوقل يرفض ):

احدها يتتبع الالغام في افغانستان و العراق ويصفها وصف دقيق بالصور ويدعي انه يعمل هذا لحماية الافراد مستقبلا
و فيه جامعات امريكية ترفع عروض تقديمية (باوربوينت) على مواقعها ويبدو انها تستعملها كمنهج لبعض المواد و فيها وصف للقنابل المصرية والعراقية

المهم انهم مراقبين الدول ٢٤ ساعة .. كنت اخطط لترجمتها بالترجمة الفورية وارفعها للحبايب لكن قوقل يرفض ):

ترجم يا زول .
منتظرين

هو الانتقاد الفارغ كده بقى حق!!
سكته وافحمه واديله مواصفاتها وتاريخ صنعها واعدادها و اسماء للمشترين ويا ريت فيديو لتجربتها وصورة او فيديو لظهورها فى اى عرض عسكرى او معرض محلى او دولى

الانتقاد حقه يا سيد
خصوصا ان محدش شافها ولا يعرف عنها حاجة
بصرف النظر ان الموضوع ميستاهلش لكن بصفة عامة الانتقاد مش حق بس لا ده يبقي واجب كمان لكن علي من يعرف يا باشا
والحكمة بتقول لا تهرف بما لا تعرف مش كده ولا ايه

اذا كانت المعلومات من مصادر موثوقة فياريت من نشرها حتي لو فيها سلبيات للجيش المصري
أما لو مصادر من الكيس فياريت الاحتفاظ بها لنفسك للحفاظ علي وقت الأعضاء فالمنتدي أصبح يعج بمثل هذه المواضيع

اذا كانت المعلومات من مصادر موثوقة فياريت من نشرها حتي لو فيها سلبيات للجيش المصري
أما لو مصادر من الكيس فياريت الاحتفاظ بها لنفسك للحفاظ علي وقت الأعضاء فالمنتدي أصبح يعج بمثل هذه المواضيع
انا لا اتكلم عن مصادر
هي عروض كأنها لمادة تُدرس بالجامعة نفس اللي في المقطع في اول صفحة

انا لا اتكلم عن مصادر
هي عروض كأنها لمادة تُدرس بالجامعة نفس اللي في المقطع في اول صفحة
يعني من كيس صاحبها!!!
يبقي ايه لازمتها يا بتمدح بدون دليل يا بتذم بدون دليل

بصرف النظر ان الموضوع ميستاهلش لكن بصفة عامة الانتقاد مش حق بس لا ده يبقي واجب كمان لكن علي من يعرف يا باشا
والحكمة بتقول لا تهرف بما لا تعرف مش كده ولا ايه
ما هو لا يعرف ولا احنا نعرف فمتقدرش تغلطه ولا تعدل عليه هى دى المشكلة

‏في سنة 2006 كانت الهيئة العربية للتصنيع في ‎#مصر عملت website ونزلت فيه كل المعدات والاسلحة والذخائر اللي بتتصنع في ‎#مصر، وبعدها بفترة اتشال الموقع بس قدرت اخد صور لمعدات واسلحةوذخائر بتتصنع في ‎#مصر ساعتها.
طبعاً ال folder طلع وانا بدور في Hard disk قديم،
1/2
‏قنبلة صاروخيه مخصصة لاختراق التحصينات
كان تصنيعها في الهيئة العربية للتصنيع في ‎#مصر...
مشاهدة المرفق 281203
اذكر هذا التصميم كان لقنبلة مضادة للمدارج لا التحصينات(عديد المواضيع كان الهيئة العربية في المنتدى وغيره)

عودة
أعلى