اثيوبيا تنجح بإنتاج الكهرباء من سد النهضة اليوم

يا @ ايمن انا عاوز ابلغ على استاذ ا @احمد32 سمعته واقف هلى جنب النهارده وبيقول ايران يا اخت بلادى واسال @

حُذَيفة بن اليَمَانِ @حُذَيفة بن اليَمَانِ كان واقف​

خبر ايه
ريترز النهرده منزله خبر و صحف كثيره وحده منها وبالذات قناة الجزيره ..ان فيه اجتماع بين مصر وايران على مستوى عالى ينقشو تهدئت الاوضاع وتكوين مجموعه لبحث اعاة العلاقات والشراكه فى بعض الدول

ريترز النهرده منزله خبر و صحف كثيره وحده منها وبالذات قناة الجزيره ..ان فيه اجتماع بين مصر وايران على مستوى عالى ينقشو تهدئت الاوضاع وتكوين مجموعه لبحث اعاة العلاقات والشراكه فى بعض الدول
عندي خبر مش عارف صح ولا غلط معروض علي مصر الانضمام الي الناتو

كويس جدا عشان ندعم النفاوضات بين المملكه وبينهم ده خبر جيد للتهدئه فى المنطقه

يعنى ده يخليك تقول ايران يا اخت بلادى دى مقابلات لكن اللى فى القلب فى القلب .هى حصلة ياراجل اخت بلادى

انت كده بتلبسنى .هههه هتسبنى وتخلع ولا هتقف معايا
شوفت تخيل تعليق التهريج جالى عليه تنبيه .انا اخلع ده انا وقفت فى موضوع بتاعك النهارده ساحب سلاحى واقف سندان فى ميدان القتال وانت هربت

شوفت تخيل تعليق التهريج جالى عليه تنبيه .انا اخلع ده انا وقفت فى موضوع النهارده ساحب سلاحى واقف سندان فى ميدان القتال وانت هربت
ههههههه حصل والله اشهدلك انك كنت مقاتل بس انا ماشى بمبدء الجرى نصف الجدعنه

معلومات موثقة
اتصور انه مش صحيح لان ببساطه الاستراتيجيه المصريه بتقوم على الحياد التام تجاه القوى العظمى مبدانا رفض اننا نكون جزء من صراع دولى واهتمامتنا التاثير فى محيطنا الاقليمى بشكل قوى ومؤثر الانسحاب الى ان نكون جزء من الناتو خيار مستبعد جدا فى وجهة نظرى

عودة
أعلى