مصر تتفاوض علي غواصات S26T الصينية

مصدر الأخبار ايه؟

صفقة الغواصات دي لو تمت
يبقي كدا مصر استكفت من الغرب وهتتجه للشرق وتحديدا الصين
مش بعيد نشوف فرقاطات صينية لدي البحرية المصرية وبازاحات ضخمة

اين موقع روسيا من البحرية المصرية !!

هذه الحلوة ☹️

واحد صاحبه :kappa:
صفحات مؤيدين السيسى بتنشر الخبر .. ممكن يكون وصلهم معلومة .. على العموم .. لو كان الامر صحيح يبقا حصلت فى الوقت الصح لان فى الظروف دى محدش هيقولك اتعاقدت ولا متعاقدتش

صفحات مؤيدين السيسى بتنشر الخبر .. ممكن يكون وصلهم معلومة .. على العموم .. لو كان الامر صحيح يبقا حصلت فى الوقت الصح لان فى الظروف دى محدش هيقولك اتعاقدت ولا متعاقدتش
علي الأقل حاليا لدينا الانتاي2500 وده تطور كبير جدا مكناش نحلم بيه والاس400 مسأله وقت وفلوس بس وبعد السوخوي 35 محدش يستبعد حاجه

بالتوفيق لمصر العزيزة ..
ان شاء الله يكون العدد بين ٤ الى ٨ غواصات ..

علي الأقل حاليا لدينا الانتاي2500 وده تطور كبير جدا مكناش نحلم بيه والاس400 مسأله وقت وفلوس بس وبعد السوخوي 35 محدش يستبعد حاجه
اصل انا هأقولك حاجة .. مستحيل يتم الاعلان عن صفقة ال s400 هتعرف اننا اتعاقدنا عليها لما صفحات مخابرات اسرائيلية تنشر الخبر ..

اصل انا هأقولك حاجة .. مستحيل يتم الاعلان عن صفقة ال s400 هتعرف اننا اتعاقدنا عليها لما صفحات مخابرات اسرائيلية تنشر الخبر ..
عامه انا معتبرها هتيجي هتيجي بس الناحيه الماليه مهمه استني سنه او اثنين نظبط نفسنا ونرجع للصفقات الكبيره تاني وهتلاقينا اتعاقدنا عليها
انما دلوقتي لا أعتقد اننا في حاجه اليها بصوره ملحه ولا اننا تعاقدنا عليها أصلا

القيادة القديمة اللي بيطبلو مفروض يتجمعو كلهم و واحد ورا التاني يترمو من علي الهرم او برج القاهرة ايهم اقرب

قالك نتنياهو عرض مليار دولار علي بوتين ههههه ولا حلوة كلمة ساخوي ديه.

الجهله تلاميذ احمد موسي طمنتني يا كابتن :kappa:

مصر ستقوم بشراء غواصات صينية جديدة وهذا شيء مؤكد. الغير مؤكد بعد هو الغواصات الروسية.
مصر لن تخرج الروميو ابدا قبل 10 اعوام.
التايب الالمانية ستخدم في مكان والصينية ستخدم في مكان اخر...

الاخبار الخاصة بالsu-35 لن تظهر ابدا بشكل رسمي او "بصورة مسربة" قبل مرور 6 اشهر من الان...

كميه معلومات رهيبه
الواحد حاسس انه قاعد فى الاوكتاجون

عودة
أعلى