كورونا الصين ، انتشار سريع و هلع كبير !

بس منطقيا يا اخي العالم كله ضرب بالموجة الثانية ما عدا مصر
مش عايز اجزم بس مش بالضروره
يمكن لسه وقتنا مجاش
الدول العربيه المشتعله الان كانت اول من فرض الحظر واخر من رفعه
بينما مصر مثلا مكنش فيها اي حظر من الاساس
يمكن هم لسه فالموجه الاولي
يمكن سبب ارتفاع الاصابات في اوروبا حاليا دونا عنا
انهم تعرضو لانتشار الفيروس قبل مننا
يعني الموضوع قد يكون مسأله وقت
ومينفعش تقيس الموضوع بالحب كد واحد صاحبي بيعطس يبقي خلاص كرونا منتشر
انا عندي عمي فالمستشفي حاليا محجوز بقاله اكثر من اسبوع
ومفيش اصابات تانيه فالعيله

انت مش مكسوف يعني تقريبا اغلب دول العالم بتعلن عن عدد المسحات اليوميه الا ام الدنيا وانت جاي تعاند في الفاضي
اللي المفروض يتكسف هو المثبط المشكك فكل حاجه زيك وفاضحنا عالفاضي والمليان
واعاند مع مين متخبط راسك فالحيط انا ايه الضرر اللي واقع عليا

التعديل الأخير:
ومين قال مصر بتعمل مسحات الفيرس أنا بمصر وكان عندي اعراض كورونا من خالي الي توفي بيها وشخصوه التهاب رئوي ولم يتم عمل مسحه له أو لي ولا يوجد مركز واحد متنقل أو ثابت لمساحات كرونا واي حد من مصر يثبت عكس ذلك أنا مرحب بيه

ومين قال مصر بتعمل مسحات الفيرس أنا بمصر وكان عندي اعراض كورونا من خالي الي توفي بيها وشخصوه التهاب رئوي ولم يتم عمل مسحه له أو لي ولا يوجد مركز واحد متنقل أو ثابت لمساحات كرونا واي حد من مصر يثبت عكس ذلك أنا مرحب بيه
وكمان عشان يخش مستشفي فيها حجر صحي لازم واسطه بلاش نضحك علي بعض

وكمان عشان يخش مستشفي فيها حجر صحي لازم واسطه بلاش نضحك علي بعض
مستشفى حجر بواسطه واسعه منك دى اوى
اظن مفيش حد فى مصر ميعرفش اكتر من 10 15 واحد جالهم كرونا الى اتعزل منهم فى مستشفى والى اعتزل فى بيته .

مستشفى حجر بواسطه واسعه منك دى اوى
اظن مفيش حد فى مصر ميعرفش اكتر من 10 15 واحد جالهم كرونا الى اتعزل منهم فى مستشفى والى اعتزل فى بيته .
أنا خالي عشان ادخلوا مستشفي الاميري لغرفه العنايه والله العظيم واسطه ودخل فضل فيها 24ساعه وتوفي بكروناو بواسطه انت الي بتوسع منك اوي ومتعرفش حاجه انا كان عندي اعراض ومرضيوش حتي بعملي مسحه ولسه لغايه الان بعاني من الاحهاد

رحم الله خالك واسكنه فسيح جناته

الله يرحم خالك و يرحم جميع موتى المسلمين

عودة
أعلى