روسيا تستعد لتوريد رادار Rezonans-NE إلى عدة دول فى الشرق الأوسط

النظام في مصر فعلا...نقلا عن الاخ يوغرطة

ههههههههههههههههههههههههه هو انا نزلت الاحداثيات على كل حال هو ضخم وله منشات كثيره و سهل ملاحظته

الدفاع الجوى المصرى ياساده غير والله لو تعرفوا الخبايا لسوف يصيبكم الذهول
فى بعض الموضيع الهزليه فى المنتدى كانت تناقش الدفاع الجوى المصرى وتحاول التقليل منه.
اللى عايز يفهم بدون تفاصيل الدفاع الجوى المصر ى يعد نفسه دائما لمواجهه واحد من أفضل اسلحه الجو فى العالم بما يمتلكه من كروز ودورونات واسلحه استاند اوف .
لما شخص يقول ان الدفاع الجوى المصرى هو الافضل فى المنطقه فده الطبيعى والمنطقى لانه بيواجه سلاح الجو الافضل فى المنطقه .
مصر كانت اول من ادخل هذا الردار قبل الجزائر وايران ومع ذلك لم تعلن حتى الان ولا الجانب الروسى رغم كبر حجمه . هناك انظمه غير مرئيه او مكشوفه مذهله

فى بعض الموضيع الهزليه فى المنتدى كانت تناقش الدفاع الجوى المصرى وتحاول التقليل منه.
اللى عايز يفهم بدون تفاصيل الدفاع الجوى المصر ى يعد نفسه دائما لمواجهه واحد من أفضل اسلحه الجو فى العالم بما يمتلكه من كروز ودورونات واسلحه استاند اوف .
لما شخص يقول ان الدفاع الجوى المصرى هو الافضل فى المنطقه فده الطبيعى والمنطقى لانه بيواجه سلاح الجو الافضل فى المنطقه .
مصر كانت اول من ادخل هذا الردار قبل الجزائر وايران ومع ذلك لم تعلن حتى الان ولا الجانب الروسى رغم كبر حجمه . هناك انظمه غير مرئيه او مكشوفه مذهله
وانت هتاخد برأي واحد قصير النظر !!
او بمعني اصح حاقد؟؟
بس. ما خفي كان اعظم ??

كل من سخر من دفاعنا الجوى ربنا قادر يرد عليه ويخلى رقبته شبه السمسمة وكل من سخر ربنا انتقم منه وكسفه كسفة سودا

OMG
:oops::eek::eek::oops::oops:

الخبر بعد الإستلام و النشر ,ايه اللى عندنا تااانى .!!!!

قول ما شاء الله يا حاج
لا أنا أتفاجأت والله انه موجود :D وعلى العموم عقبال الظهور الرسمى للرادار التانى :)
الردار التانى :eek: :eek: :eek:

عودة
أعلى