الدعم الإداري

ايران تفشل باطلاق قمر اصطناعي

عادي قبل شهور فشلت فرنسا في اطلاق صاروخ يحمل اقمار صناعية امارتية
الفشل بداية النجاح على الدول العربية التعلم من ايران وتركيا رحم الله اياما عندما كانت الحضارة الاسلامية سيدة في صناعة اسلحة تدك الحصون
اظن ان الاسم والعلم استفزاز للكثير من منتسبي المنتدى العربي
 
EDPFB_XWkAY6QWB

 
على الأقل الإيرانين يجربون برغم من فشلهم ماذا لو نجحوا هل ترامب كان سينشر صورة النجاح أم الصمت !!


هذا الفشل عبارة عن درس تعليمي للقادم .
 
انا ايضا

كانو وراءها هههه

لم اري رييس امريكي مثل ترامب بدو ينصب كلشي الو ويظهر نفسه اكثر ،مع انو عادي بنسبه لاطلاق الاقمار الصناعية فيه فشل و نجاح لكن باين منو لحد الان لم يبلع اسقاط الطائره
 
الكلام عن عملية الاطلاق الفاشله ومحدش خد باله الصاروخ الفاشل ده كان شايل ايه ؟
طب محدش واخد باله انك لما بتصنع اقمار صناعيه فى ظل الحظر يعنى التكنلوجيه اللى عندك وصلت لفين ؟
يخرب بيت ابو الصاروخ اللى شاغل البال عن اللى كان شايله
 
من الواضح ان ايران محتاجه وقفة تأمل دى لو اللى بتقوله عن منتجاتها الصناعيه صحيح وحقيقى تبقى مشكله كبيره فى المنطقه دى بكده تخطت دول جامده ذى تركيا واسرائيل وكوريا الشماليه والجنوبيه كمان
اظن ان فى دوله كبيره قوى تغض الطرف عن ايران ويمكن بتساعدها كمان ليصبح العرب بين رحا كماشة ايران للخليج واسرائيل لكل العرب
 
عودة
أعلى