الاوكرانيين مجتاجين خمسين مليون دولار عشان ينجزوا المشروع.
مبلغ مسخرة صراحة!
نفتح باب التبرعات بالمنتدى
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
الاوكرانيين مجتاجين خمسين مليون دولار عشان ينجزوا المشروع.
مبلغ مسخرة صراحة!
الاوكرانيين مجتاجين خمسين مليون دولار عشان ينجزوا المشروع.
مبلغ مسخرة صراحة!
50 مليون دولار يعتبر بلاش لمن اراد التقنيه
لا يعتبر بلاش؟
الا بلاش ونص! يا شيخ مش طبيعي اللي يسويه الاوكرانيين. black friday للصواريخ الباليستية.
انا هتبرع ب7$ كل الموجودين معايا مقابل اني اتفرج عليه ?نفتح باب التبرعات بالمنتدى
انا كتبت (لا) خطا مطبعي
وعدلت المشاركه بحذف (لا)
وانت ما شاء الله عليك لقطتها قبل اعدلها هههههههه
انا هتبرع ب7$ كل الموجودين معايا مقابل اني اتفرج عليه ?
انت عارف ان لو بس فكرو يشتركو هتلاقي الصاروخ ده عندنا وفوقت قياسي جداانت عارف لو مصر والاردن يشتركوا في المشروع ده وياخدوا صاروخ تكتيكي بمدى ممتاز ورأس شديد الانفجار طن ونص عنب.
انت عارف ان لو بس فكرو يشتركو هتلاقي الصاروخ ده عندنا وفوقت قياسي جدا
والمبلغ صراحة لقطة
بغض النظر عن الموضوعالسعودية اخذت شقيقه ب 40 مليون دولار. هذا اغلى بعشرة مليون دولار. صراحة الاوكران عاوزين يكسبوا من ورى الموضوع ده.
نصيحتي اتقل تاخد حاجة نضيفة.
تقريبا اميركا او اسرائيل لن يسمحو لاوكرانيا ان تمتلك مصر صاروخ يمثل تهديد للصهاينة حتي ولو اتجهت مصر فعلا روسيا ستنزعج من مصرما يمنع مصر من الدخول في مثل هذه المشاريع التي لا تعوض هو نفس ما يمنعها من كشف قدراتها الصاروخية
الخوف من العقوبات مثل ما جاء علي لسان مدير مصنع صقر في احدي اللقاءات
ما يمنع مصر من الدخول في مثل هذه المشاريع التي لا تعوض هو نفس ما يمنعها من كشف قدراتها الصاروخية
الخوف من العقوبات مثل ما جاء علي لسان مدير مصنع صقر في احدي اللقاءات
تقريبا اميركا او اسرائيل لن يسمحو لاوكرانيا ان تمتلك مصر صاروخ يمثل تهديد للصهاينة حتي ولو اتجهت مصر فعلا روسيا ستنزعج من مصر
ومصر لو عايزة تحفر قبرها تقول حاجة علي قدراتها الصاروخية واوعدك الاسطول الخامس كله هيددب فيك
مصر كان ليها علاقات عسكرية فوق الممتازة مع كوريا الشمالية ومحدش قال حاجة.
ممكن تصريح مدير مصنع صقر لو سمحت؟