الدعم الإداري

بـوابة مصـر الأقتصادية

وعود الجنرال بتحسن الاحوال وارتفاع مستوى دخل المواطن وتقليل الفقر من ايام 2014 بناء على تخطيطه الاقتصادى العبقري ..
الجمهوريه الجديده 😂😂

 
موضوع النزول مش مقياس ابدا.. لان الموضوع تدربجى زى مبارك يعنى المسكله كانت في يوم 24 يناير فالناس نزلت يوم 25 يناير يعنى ؟ .. تراكمات سنين ..
وهتيجى اللحظه ان شاء الله وجنرالك المتصوف الزاهد في الحكم طبعا هيتخلع ..
طيب خلينا نستنى اللحظة دى لما تيجى.
 
⚠️ هذا الوسم مخصص لطاقم الإدارة فقط.

21317441_1263625080405457_5544805143349739531_n.jpg
 

مشاهدة المرفق 561689

اللي فضحلي تاريخ الملك فاروق كان الاجانب و خصوصا ايطاليا و بريطانيا ، اتصدمت من الحقايق اللي تم ذكرها عنه.

كان يلقب ملك الليل، بسبب الحفلات
 
فى ناس هنا عايزة تصور ان الحكومة نايمة مش شغالة و ان حل المشاكل اللى مصر بتواجهها مش هياخد ثانية واحدة فى ايد حكومة جديدة. الحقيقة ان الحكومة شغالة بس الموضوع هياخد وقت عشان المواطن يحس بعوائد المشاريع دى لأن حجم الشغل المطلوب كبير. انا شايف اننا بنبى دولة جديدة من الاول , القديمة مكانش فيها حاجة عدلة.
مانجا
 

افضل مشروع عملوه هو تصنيع محلي لانظمة الري المحوري



و داخلين في مشروع تصنيع المحركات الكهربائية بالتعاون مع شركة وولونج الصينية

 
@EL-3kaad

خد شوية حقائق عن الملك المعظم، اللي بسبب تخلفة حصل انقلاب و الذي لا يحدث الا في البلاد الفاسدة



كان بيصرف فلوس الشعب علي يخوت و قصور و رحلات و سيارات و لوحات و تحف فنية

 
شويه إنجازات بعد صنع محبس الأنبوبه

البدء في بناء 3 سجون أخري

مشاهدة المرفق 561764مشاهدة المرفق 561765مشاهدة المرفق 561766
عظيم جدا لان السجون القديمة سيئة جدا و اتمني يتغير طريقة ادراتها و تبقي مراكز تأهيل فعلا و ليس مجرد سجن.

بالمناسبة هناك احصائيه دولية لعدد المساجين في العالم و تحتل امريكا و الصين اعلي معدل لسجن المواطنين في العالم

امريكا هي الأسوأ في العالم و تعتبر من أسوأ الدول في السجن مقارنك بعدد السكان و اغلب المسجونين اقليات و من الفقراء.


و بالمناسبة الارقام عن مصر ليست الارقام الرسمية و لكن الارقام المأخوذة من جميعات حقوق الإنسان
 
عظيم جدا لان السجون القديمة سيئة جدا و اتمني يتغير طريقة ادراتها و تبقي مراكز تأهيل فعلا و ليس مجرد سجن.

بالمناسبة هناك احصائيه دولية لعدد المساجين في العالم و تحتل امريكا و الصين اعلي معدل لسجن المواطنين في العالم

امريكا هي الأسوأ في العالم و تعتبر من أسوأ الدول في السجن مقارنك بعدد السكان و اغلب المسجونين اقليات و من الفقراء.


و بالمناسبة الارقام عن مصر ليست الارقام الرسمية و لكن الارقام المأخوذة من جميعات حقوق الإنسان
أمريكا عندها سجناء سياسيين ؟
 
أمريكا عندها سجناء سياسيين ؟
اه 😂 و تقدر تعرف و ضعهم هناك و الأسوأ كمان بيلبسوهم قضايا زي تحرش و حوارات من هذا القبيل

و هناك مسجون سياسي مشهور كان بيسوب الحقائق زي julian assange واللي امريكا بهدلته لكشف جرائم العراق و Edward snowdan بعد تسريب لفديوهات قتل امريكا لمواطنين في العراق اضطر يهرب برا امريكا خوفا من السجن.

و اعمل بحث صغير كدة و اعرف بنفسك 😉 و الاوسخ هو سجن الاقليات و اللي كارثة حرفيا في امريكا و قتلهم، الشرطة الامريكية بتقتل سنويا 1000 مواطن


معظمهم اقليات


بلاش اشير هنا فديوهات الاجرام بتاعت الشرطة الامريكية
 
اه 😂 و تقدر تعرف و ضعهم هناك و الأسوأ كمان بيلبسوهم قضايا زي تحرش و حوارات من هذا القبيل

و هناك مسجون سياسي مشهور كان بيسوب الحقائق زي julian assange واللي امريكا بهدلته لكشف جرائم العراق و Edward snowdan بعد تسريب لفديوهات قتل امريكا لمواطنين في العراق اضطر يهرب برا امريكا خوفا من السجن.

و اعمل بحث صغير كدة و اعرف بنفسك 😉 و الاوسخ هو سجن الاقليات و اللي كارثة حرفيا في امريكا و قتلهم، الشرطة الامريكية بتقتل سنويا 1000 مواطن


معظمهم اقليات


بلاش اشير هنا فديوهات الاجرام بتاعت الشرطة الامريكية
رد عليه يا أمريكاني @Firas607
 
اه 😂 و تقدر تعرف و ضعهم هناك و الأسوأ كمان بيلبسوهم قضايا زي تحرش و حوارات من هذا القبيل

و هناك مسجون سياسي مشهور كان بيسوب الحقائق زي julian assange واللي امريكا بهدلته لكشف جرائم العراق و Edward snowdan بعد تسريب لفديوهات قتل امريكا لمواطنين في العراق اضطر يهرب برا امريكا خوفا من السجن.

و اعمل بحث صغير كدة و اعرف بنفسك 😉 و الاوسخ هو سجن الاقليات و اللي كارثة حرفيا في امريكا و قتلهم، الشرطة الامريكية بتقتل سنويا 1000 مواطن


معظمهم اقليات


بلاش اشير هنا فديوهات الاجرام بتاعت الشرطة الامريكية
@EL-3kaad

بمتابعتي للسياسية الامريكية دايما المعارضة بتقولك كدة

they just don’t call them ‘Political Prisoners They call them drug users

للي بيتابع السياسية الامريكية هيلاحظ ان اي سياسي بيزعلوا منه بيطلعوا له قضية تحرش مثلا عملها و هو طالب في الجامعة او تحرش بموظفات عنده او ان شرب مخدرات و هو صغير او خان مراتة او....

سياسية بذكاء و دة الفرق بين امريكا الذكية و الناس العشيمة
 
@EL-3kaad

بمتابعتي للسياسية الامريكية دايما المعارضة بتقولك كدة

they just don’t call them ‘Political Prisoners They call them drug users

للي بيتابع السياسية الامريكية هيلاحظ ان اي سياسي بيزعلوا منه بيطلعوا له قضية تحرش مثلا عملها و هو طالب في الجامعة او تحرش بموظفات عنده او ان شرب مخدرات و هو صغير او خان مراتة او....

سياسية بذكاء و دة الفرق بين امريكا الذكية و الناس العشيمة
ذي خالد يوسف
 
عودة
أعلى