بـوابة مصـر الأقتصادية

عمال بقول هو فيه صحف كتير بتردد نفس الكلام لية عن الاقتصاد المصري و منها غربي ، لقيتهم كلهم و اخدين من المعهد المصري للدرسات في أسطنبول.

لا و عاملين مركز درسات كتير بتزود معلومات للصحف الغربية و العربية و الجزيرة نفسها ذكرتهم

لذلك انا ضد اغضاب روسيا ، روسيا حاليا ممكن تببع لك القمح بالروبل و بسعر منخفض
مصر سياستها متوازنة للغاية مع الكل حاليا , لا عنتريات و لا تهريج. و الحمد لله شحنة قمح هندى جاية رغم الحظر نص مليون طن قمح

التعديل الأخير:
قسما بالله انا بتحسر لما بشوف وزير مالية زيك وواحد زى هشام عز العرب قاعد فى البيت

اما ان الحكومة عوزة تكافح التضخم برفع قيمة الجنية كما فعلت سابقا. او ان الجنية كما حدث معه سابقا كان انخفض انخفاض كبير بعد تحريرة.

الغريب ان بدا فتح الاستيراد حاليا 🤔 و الاقبال علي الدولار حاليا

المصريين بعد فديو ابو الهول و هو نايم 😂😂😂😂

اقبال تاريخي لزيارة ابو الهبول

لو متعرفش لاني لم اكن اعلم ، الحكومة عاملة بوابة رقيمة و تطبيق إليكتروني تقدر تخلص كل ورقك منه و حتي تحجز مواعيد للتوثيق

الذهب خلص تصحيح برة وارتد من 1785 دولار للوقية ل 1830 .. اللى عايز يدخل ويشتري حاليا الدخول أمن خصوصا ان من المتوقع فى اجتماع المركزى يوم الخميس رفع الفايدة من 50 ل 100 نقطة سعر عيار 21 فى مصر حاليا 1040 تقريبا

ملحوظة للى عايز يشترى دهب اتعامل معاه حاليا كمضارب مش مستثمر

التعديل الأخير:
تصل الاستثمارات المتوقعة في مشروعات الهيروجين الأخضر بمصر حتى عام 2030 نحو 41.5 مليار دولار، ومن المخطط أن يزيد حجم الاستثمار المتوقع بعد هذه الفترة وما بعد ذلك إلى 81.6 مليار دولار.

عودة
أعلى