بـوابة مصـر الأقتصادية

كل وكالات التصنيف الائتماني ك موديز وفيتش وغيرها وتقارير البنك الدولي وصندوق النقد تقول ان خطة الاصلاح الاقتصادي انقذ مصر من حالة ركود وافلاس وعجز عن دفع المرتبات وكان مصيرها مثل لبنان ان لم يكن اسوء .

الوضع الحالي المصري نمو مطرد ارقام قياسية نجاح اقتصادي شهد له العدو قبل الصديق ملفات عالقه من عشرات سنوات تم الدخول لها بقوه استقرار اقتصادي وامني وسياسي واصبحت مصر مثال يضرب به

ويأتي اخواني فرحان بخبر عن الديون ليضعه هنا تفكيرا منه ان هذا سيزعزع او سيشكك المصريين برئيسهم الذي اذاقهم الويلات
رجاءا طالما لاتعيش بمصر لاتعلق!!!!

رجاءا طالما لاتعيش بمصر لاتعلق!!!!

أولاً كل الخبراء الاقتصاديين يحللون امور دول اخرى لا يعيشون بها ، ثانياً المنتدى متاح للجميع وليس حكراً على أحد ، ثالثاً كلنا نعرف انك لا تستطيع الاجابة على كلامه فلجأت للشخصنة ، رابعاً انت عايش في مصر ومع ذلك مش فاهم حاجة لا في امور البلد ولا الاقتصاد كأنك مبرمج وفق دعاية اخونجية/تركية

تحية.

لا يحق لك منعي من التعليق واثبات زيف ادعائاتك بتقارير من وكالات تصنيف أئتماني وتقارير الصندوق والبنك الدوليين
مش انا الي بدعي انا برفق فقط وعلق براحتك بس كلامك غير حقيقي للأسف والي عايش فمصر فاهم كلامي

أولاً كل الخبراء الاقتصاديين يحللون امور دول اخرى لا يعيشون بها ، ثانياً المنتدى متاح للجميع وليس حكراً على أحد ، ثالثاً كلنا نعرف انك لا تستطيع الاجابة على كلامه فلجأت للشخصنة ، رابعاً انت عايش في مصر ومع ذلك مش فاهم حاجة لا في امور البلد ولا الاقتصاد كأنك مبرمج وفق دعاية اخونجية/تركية

تحية.
لو رديت عليك هبقي بقلل من نفسي😃😃😃

بص يا حذوفي كلنا نعرف انك "حافظ مش فاهم" وطول مسيرتك بالمنتدى تكتفي بوضع ايموجي ضحك ولا تمتلك عقل لتناقش أشخاص وتتبادل وجهات نظر

روح العب بعيد يا بابا .. خلك في سكة ايموجي الضحك لانك مش بتاع ردود وكلام ونقاش

نفسي اعرف الغبي اللي اقترح عليك تكتب الكلمتين دول ، قال يعني رده مزلزل وملجم 🥲

بص يا حذوفي كلنا نعرف انك "حافظ مش فاهم" وطول مسيرتك بالمنتدى تكتفي بوضع ايموجي ضحك ولا تمتلك عقل لتناقش أشخاص وتتبادل وجهات نظر

روح العب بعيد يا بابا .. خلك في سكة ايموجي الضحك لانك مش بتاع ردود وكلام ونقاش

نفسي اعرف الغبي اللي اقترح عليك تكتب الكلمتين دول ، قال يعني رده مزلزل وملجم 🥲
كلنا ايه انت لسه داخل المنتدي أصلا🤣🤣🤣

كلنا ايه انت لسه داخل المنتدي أصلا🤣🤣🤣

بين الرد الاول والثاني ١٠ دقائق فقط 🤣

مش قلت لك روح العب بعيد ؟ اقدر آخدك يمين واجيبك شمال واخليك تناقض نفسك وتكسر كلامك ، شكلك ما انتبهت لكلامي لما قلت عنك "حافظ مش فاهم" 🥲

انتهى وقتك .. شكراً انك سليتني شوية 🌹

تحية.

مش انا الي بدعي انا برفق فقط وعلق براحتك بس كلامك غير حقيقي للأسف والي عايش فمصر فاهم كلامي
واذا كنت بترفق اراء اشخاص تسمي نفسها خبراء
وتترك تقرير واراء لموسسات تخصصها اقتصادي بحت
انا وانت نعلم ان الاوضاع ليست بجيدة
لكن ممكن قد تكون اسوء من ذلك لكن لطف ربك كبير بعباده

واذا كنت بترفق اراء اشخاص تسمي نفسها خبراء
وتترك تقرير واراء لموسسات تخصصها اقتصادي بحت
انا وانت نعلم ان الاوضاع ليست بجيدة
لكن ممكن قد تكون اسوء من ذلك لكن لطف ربك كبير بعباده
اتفق معك

إن شاءالله حملة إصلاح كبيرة هيقوم بيها الرئيس فى سوق المال الفترة القادمة الصورة كاملة اصبحت واضحة الأن من شوية الفسدة المسؤلين عن سوق المال كله هيتحاسب

إن شاءالله حملة إصلاح كبيرة هيقوم بيها الرئيس فى سوق المال الفترة القادمة الصورة كاملة اصبحت واضحة الأن من شوية الفسدة المسؤلين عن سوق المال كله هيتحاسب مشاهدة المرفق 433544
يرجل الدوله تراقب الإعلام مراقبه لصيقه فما بالك بالبورصه
كل مايتم هو بعلم الدوله والسيسي

يرجل الدوله تراقب الإعلام مراقبه لصيقه فما بالك بالبورصه
كل مايتم هو بعلم الدوله والسيسي
صدقنى لا الصورة اللى كانت بتوصله كانت غير حقيقية وهناك إجراءات اصلاح قادمة

انا عايش ف مصر وكلامك وادعائاتك غير صحيحه تماماً ، الحمد والفضل لله طبعا

لا يحق لك منعي من التعليق واثبات زيف ادعائاتك بتقارير من وكالات تصنيف أئتماني وتقارير الصندوق والبنك الدوليين
هو هو نفس الشخص لما أنور ولا هجاص بيهاجموا مصر بيتفاعل معاهم ومبيقولش متعلقوش ;)

متلازمة الأخوان حبيبي ولا تشغل بالك أنت زيك زينا قول رأيك

عودة
أعلى