بـوابة مصـر الأقتصادية

معلومه جديدة دي يا ريس ..الصينين ملحوسين بالتنانين😂😂
جدا جدا جدا دول لاغين رقم 4 في الاسانسير عشان بيرمز للموت ناس مجانين رسمي انا اتعملت معاهم كتير واحد منهم غني جدا عاوز كتاب الموتي الفرعوني عشان يصحي مراتة زي فيلم المومياء مستعد يدفع اي مبلغ تتخيلة

جدا جدا جدا دول لاغين رقم 4 في الاسانسير عشان بيرمز للموت ناس مجانين رسمي انا اتعملت معاهم كتير واحد منهم غني جدا عاوز كتاب الموتي الفرعوني عشان يصحي مراتة زي فيلم المومياء مستعد يدفع اي مبلغ تتخيلة
بس ديدان شغل ولاد اللذينا....الحزب الشيوعي مربيهم 😁😁

نشرت صحيفة prnewswire الامريكية خبر بعنوان: اختيار أجيوميكس كمشغل رسمي لمشروع الجينوم المصري

جاء فى النص

أعلنت مصر عن خططها لوضع خريطة الجينوم البشري المصري ودخول عالم الطب الدقيق. واطلع الرئيس السيسى على تطوير المشروع من قبل رئيس الوزراء مصطفى مدبولي ووزير التعليم العالي خالد عبد الغفار.

حيث أن "المشروع يمكن أن يساعد مصر على دخول عصر الطب الدقيق والعلاج الجيني والأدوية المتخصصة المستقبلية القائمة على التركيبات الوراثية، وفقا لبيان صادر عن المتحدث باسم الرئاسة المصرية بسام راضي".

وقد اختار المشروع شركة Agiomix بوصفها المشغل الرسمي؛ وسوف توفر شركة أجيوميكس الدعم الفني والتشغيلي للمشروع وفقا للعقد الموقع مع المركز المصري للبحوث والطب التجديدي، الذي سيعهد إليه بإدارة المشروع.

أفادت شركة أجيوميكس، على الخبر قائلة: "نحن نفخر بكوننا جزءا من عائلة "مشروع الجينوم المصري"؛ ونحن نعتقد أن خبرتنا في علم الجينوم في المنطقة ستمكننا من تقديم الدعم اللازم لهذا المشروع الطموح".

متابعة انشاء برج أنفينتى بالعاصمة الإدارية الجديدة بإرتفاع 200 متر .

مشاهدة المرفق 375910مشاهدة المرفق 375911مشاهدة المرفق 375912مشاهدة المرفق 375913مشاهدة المرفق 375914
اعتقد دا اول برج يتم تنفيذة خارج منطقه الاعمال
انت كنت منزل البوم مرة بمشاريع الابراج
علي صفحة فيس بوك .متعرفش تجيبه تاني بدور علية مش لاقية

تغطية خاصة عن مشروع محور التعمير بالأسكندرية ولقاء للواء أحمد العزازي مع د.فولي أبوالسعود

تغطية لآخر تطورات الإنشائية في العاصمة الإدارية الجديدة ومدينه العبور الجديدة

اعتقد دا اول برج يتم تنفيذة خارج منطقه الاعمال
انت كنت منزل البوم مرة بمشاريع الابراج
علي صفحة فيس بوك .متعرفش تجيبه تاني بدور علية مش لاقية

لا ياصديقي
دي البوم صور علي صفحة زي كيرو ميموري كدا
فية تصميمات لعدد كبير من الابراج والمولات
بس عموما الف شكر لك

لا ياصديقي
دي البوم صور علي صفحة زي كيرو ميموري كدا
فية تصميمات لعدد كبير من الابراج والمولات
بس عموما الف شكر لك