بـوابة مصـر الأقتصادية

كلم الشركة أكيد المشكلة عندك , على فكرة شركة محترمة والسرعة بتوصل كاملة وكل الناس اللى أعرفهم وصلالهم السرعة كاملة

يا باشا كلمتهم وقدمت شكوى فى جهاز تنظيم الاتصالات مرتين وان شاء الله هقاضيهم

شركة WE الحرامية اتعاقد على باقة سرعة 15 ميجا توصلنى السرعة اقل من ميجا واتحاسب على نفس سعر الباقة 15 ميجا مع ان الخط يستحمل 21 ميجا

174182

ياباشا المشكلة من عندك مش من الشركة فيه بينج فى الدنيا كلها يكون 1049 !!!!!!

معناها على فكرة فيه مشكلة فى السلوك عندك

لو فيه حد بيفهم فى الاتصالات والانترنت يوضحلنا أكتر

فوز التحالف الصينى CSCEC المتحالف مع شركتي أوراسكوم وبتروجيت المصريتان بمناقصة تنفيذ مشروع حمض الفوسفوريك في أبوطرطور بمحافظة الوادي الجديد، ومن المخطط بدء الانتاج التجارى من المصنع خلال الربع الأول من عام 2022 والذي سيوفر 3000 فرصة عمل.

شركة صناعة وسائل النقل المصرية MCV

The Citadel of BUS manufacturing in the world (Made in Egypt)
قلعة صناعة الأوتوبيسات في العالم (صنع في مصر)

مدرسة الضبعة النووية
اول مدرسة في الشرق الأوسط وأفريقيا متخصصة في علوم الطاقة النووية
تعمل المدرسة منذ اكثر من عام وتقع في غرب سور محطة الضبعة النووية وستخصص الدفعات الأولى منها لتأهيل كوادر الشباب المصري على إدارة المحطة النووية التي جاري تنفيذها بالمنطقة بطاقة ٤.٨ جيجا ويتقبل المدرسة الدارسين الأجانب من كافة دول العالم لاحقا في السنوات التالية ..
تتميز المدرسة باتباع أحدث نظم التعليم العالمية مع دراسة أحدث تكنولوجيا الطاقة النووية واستخداماتها بالتعاون مع روسيا وفرنسا والصين وكوريا الجنوبية واليابان والارجنتين

المرفقات

• Facebook 10158342447707786(240p).mp4
    3.3 MB
خرجونى عن شعورى وانا بكلم خدمة العملاء
فاول شهر بدأت اعاني لحد ما فكرت فعلا اني الغي النت منهم خالص
لح ما روحت السنترال وقابلت المدير وبعت فني معايا وجه صلح النت والسرعة وصللتلي كاملة وماخدش مليم
والشركة عوضتني بخصم

فاول شهر بدأت اعاني لحد ما فكرت فعلا اني الغي النت منهم خالص
لح ما روحت السنترال وقابلت المدير وبعت فني معايا وجه صلح النت والسرعة وصللتلي كاملة وماخدش مليم
والشركة عوضتني بخصم

روح السنترال جيب فنى زى ماأخونا ARX160 قال هيصلحلك المشكلة

المشكلة عندك فى التوصيلات مش فى شركة WE والله

اسوء شركه وعن تجربه خصوصا خدمات الموبايل فعلا مهما يلمعو من نفسهم برضو عقلية موظف الحكومه مسيطره عليهم
اشتريت
انا من حوالي شهر اشتريت خط وعملت باقة نت والخط مرديش يشغل النت ابدا وكل شويه الشبكه تختفي وترجع لحد ما فجأه فصل تمام رحت الشركه طلعت شريحه جديده لقيت نفس مشكلة الشبكه زي ما هيا برغم اني موجود في محافظة الجيزه يعني مش محافظه حدوديه والاسوء من كده لما الشبكه بتغيب مبترجعش الا لما افصل الموبايل واشغله تاني والاسوء كمان ان الباقه مشتغلتش وكل ما اروح للفرع بتاع فيصل يقولي السيستم واقع ناهيك طبعا عن الفوضي الي موجوده جوه مفيش ترقيم للعملاء بحيث كل واحد يعرف دوره العمليه ماشيه بالحب تقدر تقول شغل موظفين الحكومه بالظبط المهم في الاخر خالص دخلت علي النت من الكومبيوتر بتاعي وبحثت عن المشكله لقيتها مشكله عامه مع كل المستخدمين كله بيشكي من الشبكه وموضوع تشغيل النت لازم تدخل بيانات الشركه عن طريق دخولك علي السيتنج في الموبايل وحوارات كبيره عشان النت تشغله طبعا ده في ال3 شركات الاخري النت مجرد ما بتحط الخط بتاعك في الموبايل النت اتوماتك بيشتغل الي الشركه الوسخه دي الي ندمتني اني اشتري الخط بتاعهم خصوصا اني مكتشفتش موضوع طريقة تشغيل النت غير بعد ما الباقه مكنش فاضل فيها غير يومين وللاسف ضاعت فلوسي ومن حرقة دمي قضيتها امبارح مشغل فيديوهات علي اليوتيوب عشان احرق الباقه قبل ما اليوم يخلص وتروح عليه

اشتريت

انا من حوالي شهر اشتريت خط وعملت باقة نت والخط مرديش يشغل النت ابدا وكل شويه الشبكه تختفي وترجع لحد ما فجأه فصل تمام رحت الشركه طلعت شريحه جديده لقيت نفس مشكلة الشبكه زي ما هيا برغم اني موجود في محافظة الجيزه يعني مش محافظه حدوديه والاسوء من كده لما الشبكه بتغيب مبترجعش الا لما افصل الموبايل واشغله تاني والاسوء كمان ان الباقه مشتغلتش وكل ما اروح للفرع بتاع فيصل يقولي السيستم واقع ناهيك طبعا عن الفوضي الي موجوده جوه مفيش ترقيم للعملاء بحيث كل واحد يعرف دوره العمليه ماشيه بالحب تقدر تقول شغل موظفين الحكومه بالظبط المهم في الاخر خالص دخلت علي النت من الكومبيوتر بتاعي وبحثت عن المشكله لقيتها مشكله عامه مع كل المستخدمين كله بيشكي من الشبكه وموضوع تشغيل النت لازم تدخل بيانات الشركه عن طريق دخولك علي السيتنج في الموبايل وحوارات كبيره عشان النت تشغله طبعا ده في ال3 شركات الاخري النت مجرد ما بتحط الخط بتاعك في الموبايل النت اتوماتك بيشتغل الي الشركه الوسخه دي الي ندمتني اني اشتري الخط بتاعهم خصوصا اني مكتشفتش موضوع طريقة تشغيل النت غير بعد ما الباقه مكنش فاضل فيها غير يومين وللاسف ضاعت فلوسي ومن حرقة دمي قضيتها امبارح مشغل فيديوهات علي اليوتيوب عشان احرق الباقه قبل ما اليوم يخلص وتروح عليه

على فكرة أنا الشريحة اللى معايا WE وعشان تفعل النت على الموبايل بتتصل بخدمة العملاء وبيقولك تعمل بعض الحاجات على تليفونك والنت بيشتغل تمام بدون أى مشكلة وأنا عملت كده أول مركبت الشريحة والتليفون بيشغل داتا بدون أى مشاكل

كمباوند دار مصر بمدينة برج العرب فى محافظة الإسكندرية 2019 إحدى مشروعات وزارة الإسكان المصرية

8 الصبح - كاميرا 8 الصبح من داخل الوحدات السكنية بمشروع " دار مصر" أحد أبرز مشروعات المدن الجديدة

Feb 11, 2018

مفيش سرعة كاملة ولا زفت اقصى سرعة وصلت 2ميجا ومش دايما كمان
ممكن المشكلة physical instabilityيعني المشكلة ف البوكسة ف الغالب ..روح للسنترال التابع له واطلب تغيير المسلسل والفني هيظبطهولك

ممكن المشكلة physical instabilityيعني المشكلة ف البوكسة ف الغالب ..روح للسنترال التابع له واطلب تغيير المسلسل والفني هيظبطهولك

شكرا لك اخى الفاضل ان شاء الله اشوف موضوع السنترال علشان يبقى كده جبرت و عملنا اللى علينا

العفو يا فندم ع ايه ..اصل تقريبا نفس المشكلة كانت عندي

انت عارف المشكلة فين يا اخى .. فى الاقاليم بتنظر لهم نظرة درجة ثانية غير طبعا المدن الكبيرة وان طالبت بحقك فى الخدمة مقابل ما بتدفع تبقى حاجة غريبة وانت كده تبقى متكبر و مغرور ما الكل ماشى ولا مش واخد باله انت بقى الناصح اللى مش عاجبك الخدمة :(

ممكن توضح اكتر لوسمحت عشان اناتقريبا عندي نفس المشكله

عودة
أعلى