الإختبارات للمقاتلة الجديدة ميج 35 تبدأ هذا العام

Abobarean

عضو مميز
التفاعل
18,713 0 0

CEO MiG: Tests of newly built MiG-35 starts this year. Contract for RuMOD is expected
إجراء الإختبارات للمقاتلة التي تم بنائها مؤخرا يبدأ في هذا العام

CEO MiG: MiG-35 has the combat radius compared to the MiG-29 has increased by 1.5 times

المدى القتالي (العملياتي) للميج 35 ازداد بواقع 1.5 مرة مقارنة بــــ ميج 29

CEO MiG: MiG-35 is capable of capturing 10 and can strike up to 6 of the most dangerous targets simultaneously

ميج 35 قادرة على رصد 10 أهداف والهجوم على أخطر وأهم 6 أهداف معا​

التعديل الأخير:
أول صور للمقاتلة ميج 35 للزبون المجهول في 22 أغسطس 2015

34223

Flight tests of the MiG-35 will begin in 2016

Flight tests of the MiG-35 multi-role fighters preproduction batch will begin this year, he told reporters today the general director of the RAC "MiG" Sergei Korotkov

"Today we completed the first phase of this work. Sketchy-technical project was protected and passed the Ministry of Defense. Therefore, we are going according to the schedule of the contract signed ... Today, aircraft, located here, has passed all stages of assembly and this year will be compiled and presented to the customer for flight operations ", - quotes S. Korotkov .

How many fighters will go into pre-production batch, the head of the RAC "MiG" is not specified.

According to him, the MiG-35 will be able to reach speeds of Mach 2.23, and its radius of action more than in the predecessor - the MiG-29 - one and a half times.

"The whole range of aircraft weapons, which is now available in Russian, and those that may appear in the near future, (aircraft) is also ready to accept. It simultaneously captures ten purposes and may from four to six objectives, the most dangerous, hitting "- Korotkov said.

RAC "MiG" expects to enter into a contract for serial deliveries of MiG-35 Russian military is not the first year. Earlier, Russian Deputy Defense Minister Yuri Borisov said that under the state program of armaments to 2020 the military should get 30 of these machines. Later, Commander of Air Force Space Viktor Bondarev reported that the aircraft will enter the army in 2018.

التعديل الأخير:
فين زراع التزود بالوقود؟
الصور دي قلنا انها مش لمصر
كانت لدولة تانية
الميج٣٥ فعليا بدأ بنائها خلال العام دة وهنستلم في الغالب النص التاني من العام ممكن شهر ٩ او عشرة
مقاتلتين ميج٣٥ بالتموية المصري

Flight tests of the MiG-35 will begin in 2016
Flight tests of the MiG-35 multi-role fighters preproduction batch will begin this year, he told reporters today the general director of the RAC "MiG" Sergei Korotkov

"Today we completed the first phase of this work. Sketchy-technical project was protected and passed the Ministry of Defense. Therefore, we are going according to the schedule of the contract signed ... Today, aircraft, located here, has passed all stages of assembly and this year will be compiled and presented to the customer for flight operations ", - quotes S. Korotkov .

How many fighters will go into pre-production batch, the head of the RAC "MiG" is not specified.

According to him, the MiG-35 will be able to reach speeds of Mach 2.23, and its radius of action more than in the predecessor - the MiG-29 - one and a half times.

"The whole range of aircraft weapons, which is now available in Russian, and those that may appear in the near future, (aircraft) is also ready to accept. It simultaneously captures ten purposes and may from four to six objectives, the most dangerous, hitting "- Korotkov said.

RAC "MiG" expects to enter into a contract for serial deliveries of MiG-35 Russian military is not the first year. Earlier, Russian Deputy Defense Minister Yuri Borisov said that under the state program of armaments to 2020 the military should get 30 of these machines. Later, Commander of Air Force Space Viktor Bondarev reported that the aircraft will enter the army in 2018.
الكلام دة بيدل فعلا عن زيادة كبيرة في المواد المركبة اللي سمحت بزيادة كمية الوقود
حسب الصورة بتاعة الميج مش هتقل عن ٥٠٪ مواد مركبة
مبروك لمصر وعقبال ما نشوفها طايرة في سماء. المحروسة

انا الصراحة العقد المصري هيجنني .. مش فاهمه ومعتقدش ان فيه حد فاهمه على حقيقته

انا الصراحة العقد المصري هيجنني .. مش فاهمه ومعتقدش ان فيه حد فاهمه على حقيقته
انا مش هيجنني غير الردار
كنت عملتلك منشن في موضوع تطوير السو٣٠
كان الدرع كاتب حاجة جديدة عن ردار الميج٣٥

انا مش هيجنني غير الردار

فين اديني لينك
انا بالنسبالي مش عارف ايه الطيارة اللي جاية اصلا وهتجنن بصراحة
بس الاكيد ان مش هي اللي لسه هيبدا اختبارها السنادي
اعتقد ان بتاعتنا هتكون الميج 35 اللي عرضت على الهند في المناقصة ببعض التعديلات

يعني احنا هناخد الميج اللي شفنا منها نسخ قبل كده في معارض على انها ميج 35 .. لكن مش الميج 35 اللي هيستلمها الروس
اعتقد :لا أعلم:

المقصود بـCapture هنا ليس الرصد ولكن الامساك بـ10 اهداف والاشتباك مع 6 منهم

انا مش هيجنني غير الردار

فين اديني لينك

يعني احنا هناخد الميج اللي شفنا منها نسخ قبل كده في معارض على انها ميج 35 .. لكن مش الميج 35 اللي هيستلمها الروس

مش هاتفرق كتير طالما برادار FGA 35 ومحرك RD-33MK ان شاء الله :)

فين اديني لينك

يا عم هاوس بتتكلم في اية
ما الهند اتعرض عليها النموذج ٧٤١ تقريبا
واترفض وبعدين طلع نموذج جديد الميج بزيادة طفيفة في الحجم وزيادة المواد المركبة اللي هو النموذج ٧٤٧ غير كدة مفيش تاني
ثانيا الطيارة لو اتبنت من ١١و١٢ تخلص في الوقت دة عادي يعني
انما الصور القديمة بتاعة شهر ٨ مش لينا ما هو مش معقول الطيارة تبقي بالحالة دي من شهر ٨ ولسة هتختبر دلوقتي ولا اية
عموما اللينك اهو
http://defense-arab.com/vb/threads/103085/page-2#post-1742350

يا عم هاوس بتتكلم في اية
ما الهند اتعرض عليها النموذج ٧٤١ تقريبا
واترفض وبعدين طلع نموذج جديد الميج بزيادة طفيفة في الحجم وزيادة المواد المركبة اللي هو النموذج ٧٤٧ غير كدة مفيش تاني
ثانيا الطيارة لو اتبنت من ١١و١٢ تخلص في الوقت دة عادي يعني
انما الصور القديمة بتاعة شهر ٨ مش لينا ما هو مش معقول الطيارة تبقي بالحالة دي من شهر ٨ ولسة هتختبر دلوقتي ولا اية
عموما اللينك اهو
http://defense-arab.com/vb/threads/103085/page-2#post-1742350

يا اخي النسخة اللي بيتكلم عنها ابو برين دي لسه هيتصنع منها نسخ بروتوتايب للتجارب ومش للانتاج .. لكن احنا ممكن ناخد احد النسخ الجاهزة اللي هي كلها بتتشارك مع الميج 29 ام من ناحية البدن .. لكن زي ما قال ثاندر المهم هيكون فيها رادار ايسا ومحرك سموكليس ومجموعة حرب الكترونية محترمة وتسليح ولا اروع .. لكن مرة اخرى ليست نفسها التي ستتعاقد عليها روسيا مستقبلا .

بالنسبة للرادار الذي يقصده اخونا الدرع فهو رادار zhuk msfe وهو رادار بيسا ولا علاقة له بالميج
النسخة الجاهزة من الرادار الايسا هي بمدى 160 كم لهدف 3 متر مربع .. وهي جاهزة من 2013 حسب الموقع الرسمي .

عودة
أعلى