الانتخابات المصرية 2024 🇪🇬 (متابعة مستمرة)

من برأيك المرشح الأبرز للفوز بانتخابات مصر 2024؟

• مجموع المصوتين
    193
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
اتابع صفحات اعلامية مصريه عالفيس..
تغطيتهم لحملة التوكيلات للسيسي والفعاليات هي نفسها من 2013 عبارة عن اغاني ورقص وتجميع الفقراء والعمال والموظفين..

بعيدا عن الانتخابات
اليوم شفت تغطية صحفية مصرية لشخص يدعي انه مهندس ومخترع طيران عبر سياقة الموتور 😅 طبعا البث كان فظيع ضحكني

اختراعات مصر مره طياره مره ماتور بلا وقود ومره قطار بيمشي الف كيلو متر في ثانيه ومره اصبع كباب بيشفي الامراض وكلهم بيحبوا مصر لان لو يوافقوا يعطوا الاختراع لامريكا

لا يحق لنصراني الترشح

اجبار او الغرامة .. مصر بقت سجن كبير

في حاجه اسمها شرف الخصومه احنا اه بنكره السيسي كلنا بس منعملش زي اعلامه ونكدب على الناس اللي مش عايشه معانا 😊🤡
مفيش غرامه ده كلام فاضي كل مره بيطلع عشان يخوفو الناس ويخلوهم ينزلو في كل انتخابات

ليستة المرضى تأتي من مستشفى حكومي، العمليات تكون في غرف عمليات قطاع خاص مدفوعة من فاعلي الخير.

شاهدت مستشفى في القاهرة والذي رفع السماء جدرانه كلها عليها غبار سوداء من عوادم السيارات ورفضت ادخله.

مدهش المديح المبالغ فيه من قبل الاخوة المصريين لمنظومتهم الصحية السيئة فعلا وليس كلام.
مين اللي بيمدح في المنظومه الصحيه عندنا الا المسئولين؟

في حاجه اسمها شرف الخصومه احنا اه بنكره السيسي كلنا بس منعملش زي اعلامه ونكدب على الناس اللي مش عايشه معانا 😊🤡
مفيش غرامه ده كلام فاضي كل مره بيطلع عشان يخوفو الناس ويخلوهم ينزلو في كل انتخابات
من امتي بقيت تكره السيسي؟ 😂😂😂
حلوة شرف الخصومة ديه

علي العموم

يا عم ده تبع جماعة احنا ضد السيسي بس عندنا شرف خصومة .. زي جماعة احنا مش اخوان بس بنحترمهم
بغض النظر عن موقفك بس ليه الكدب

بلاش دي امتى دفعت غرامه عدم الحضور للانتخابات

اتابع صفحات اعلامية مصريه عالفيس..
تغطيتهم لحملة التوكيلات للسيسي والفعاليات هي نفسها من 2013 عبارة عن اغاني ورقص وتجميع الفقراء والعمال والموظفين..

بعيدا عن الانتخابات
اليوم شفت تغطية صحفية مصرية لشخص يدعي انه مهندس ومخترع طيران عبر سياقة الموتور 😅 طبعا البث كان فظيع ضحكني

جهل القري و العزب

كنت اعتقد انها اشاعة

طيب انا لا اختار السيسي ولا اختار طنطاوي

المفروض انزل كوفي شوب اخذ قهوتي و امشي

اماالاجبار او الغرامة هذا هبل صراحة
الغرامه على عدم المشاركه، مش مثلا مجبر على احد الخيارين ممكن تعمل صح على ٢ او تشخبط فل ورقه
(تبطل صوتك)

سنة كام؟،
اغلب المستشفيات فيها مولد احتياط
العيادات و الوحدات الصحيه الي في الارياف ممكن مش فيها

صدقت. اشتغل المولد فعلا بعد فترة انقطاع واكملت العملية بنجاح.

تنويه!
الرجاء الإلتزام بالموضوع

كنت اعتقد انها اشاعة

طيب انا لا اختار السيسي ولا اختار طنطاوي

المفروض انزل كوفي شوب اخذ قهوتي و امشي

اماالاجبار او الغرامة هذا هبل صراحة
هو هبل صحيح, بس هبل عام :)

اول مره مر علي في استراليا, 20 دولار غرامة اول مره و 50 دولار للجنحه المكرره ( و نعم تحسب جنحه تلطخ ملفك). و اذا لم تسدد في الموعد تقفز ل 220 دولار + اتعاب محامين الادعاء.

لسته بالدول الي تطبق التصويت الاجباري.

,Argentina, Australia, Austria, Belgium, Bolivia, Brazil, Chile, Cyprus, Ecuador, Egypt, Fiji Islands, Greece, Italy, Lichtenstein, Luxembourg, Nauru Paraguay, Peru, Singapore, Switzerland, Thailand, Turkey, Uruguay

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
عودة
أعلى