الانتخابات المصرية 2024 🇪🇬 (متابعة مستمرة)

من برأيك المرشح الأبرز للفوز بانتخابات مصر 2024؟

• مجموع المصوتين
    193
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
ده اللي اقصده . تونس لو عندها موارد كتير كانت هتبقي دولة انا نفسي اهاجر لها
حتى بدون موارد نبقى افضل من البعض سواء على مستوى التعليم و الصحة
لكن ثورة 2011 احدثت فراغ كبير الى الآن نعمل على اصلاحه

تبع عائلة السبكي؟ 😂

هم السبكي وصلوا الوزارة كمان

لسبب بسيط .. فيه جمعيات اجنبية بتشرف علي الانتخابات و بيشوفو سير العملية و النظام عايز يبين ليهم ان فيه ديموقراطية و الناس بتنزل تنتخب لكن الحقيقة ملايين من الناس مش عايزه تنزل و بالتالي النظام بيهددهم بالغرامة و بيهدد اصحاب الشركات بأنهم يرسلو عمالهم للانتخاب و الا هيواجهو عواقب وخيمة

Shit

أنا تطوعت في مستشفى في القاهرة لاجراء عمليات مجانية للمصريين المحتاجين.

النظام الصحي لديكم كارثة ومستشفياتكم غير انسانية وغرف العمليات ليست من هذا القرن.

اقسم بالله كان الجراحين يدخلون غرف العمليات بدون أحذية وكانت الكهرباء كل شوي يقطع.

لهذا عندما أسمع مديح النظام الصحي المصري اعرف ان المتحدث يكذب.

تحية،

شوفت الصورة من كام ساعة و كان الكلام علي السعودية في الجروب بتاع مؤيديه و تقريبا ده الاصح لان كل اللي عامل توكيل من بتوع الخارج عامله من غير باركود مش عارف ليه و ده علي عكس اللي عاملينه من داخل مصر موجود فيه باركود زي كده

مشاهدة المرفق 625059

مشاهدة المرفق 625060

مش كل اللي داخل فيه باركود ؛ أحد مشاركاتك السابقة فيها توكيل من داخل مصر بدون باركود

النظام الصحي لديكم كارثة ومستشفياتكم غير انسانية وغرف العمليات ليست من هذا القرن.

اقسم بالله كان الجراحين يدخلون غرف العمليات بدون أحذية وكانت الكهرباء كل شوي يقطع.

تحية،
مستشفى عمومي او خاص؟

مستشفى عمومي او خاص؟

ليستة المرضى تأتي من مستشفى حكومي، العمليات تكون في غرف عمليات قطاع خاص مدفوعة من فاعلي الخير.

شاهدت مستشفى في القاهرة والذي رفع السماء جدرانه كلها عليها غبار سوداء من عوادم السيارات ورفضت ادخله.

مدهش المديح المبالغ فيه من قبل الاخوة المصريين لمنظومتهم الصحية السيئة فعلا وليس كلام.

في تويتات تقول بأن نائب الرئيس ذو الخلفية العسكرية الذي سيختاره و يعلن عنه طنطاوي هو نفسه حجازي ، إن صحت فالأكشن الحقيقي بدأ

في تويتات تقول بأن نائب الرئيس ذو الخلفية العسكرية الذي سيختاره و يعلن عنه طنطاوي هو نفسه حجازي ، إن صحت فالأكشن الحقيقي بدأ

لو حقيقي

اجل طنطاوي تابع لهم بعربية مرسيدس وسبيكة ذهبية

حجازي نسيب السيسي ولن يغدر به في رايي.

ليستة المرضى تأتي من مستشفى حكومي، العمليات تكون في غرف عمليات قطاع خاص مدفوعة من فاعلي الخير.

شاهدت مستشفى في القاهرة والذي رفع السماء جدرانه كلها عليها غبار سوداء من عوادم السيارات ورفضت ادخله.

مدهش المديح المبالغ فيه من قبل الاخوة المصريين لمنظومتهم الصحية السيئة فعلا وليس كلام.
زيادة سكانية + منظومة صحية مهترئة = كارثة (اوبئة امراض ،،،)

تحية،
اعرف ٢ اطباء سعوديين جين يتدربوا في مصر

اتابع صفحات اعلامية مصريه عالفيس..
تغطيتهم لحملة التوكيلات للسيسي والفعاليات هي نفسها من 2013 عبارة عن اغاني ورقص وتجميع الفقراء والعمال والموظفين..

بعيدا عن الانتخابات
اليوم شفت تغطية صحفية مصرية لشخص يدعي انه مهندس ومخترع طيران عبر سياقة الموتور 😅 طبعا البث كان فظيع ضحكني

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
عودة
أعلى