اثيوبيا تنجح بإنتاج الكهرباء من سد النهضة اليوم

هتزرعهم ايه قات؟😐😒🤔
اولا انا قطعت العلاقات معاك ياحذيفه

ثانيا:

وَالْبَلَدُ الطَّيِّبُ يَخْرُجُ نَبَاتُهُ بِإِذْنِ رَبِّهِ ۖ وَالَّذِي خَبُثَ لَا يَخْرُجُ إِلَّا نَكِدًا ۚ كَذَٰلِكَ نُصَرِّفُ الْآيَاتِ لِقَوْمٍ يَشْكُرُونَ

كلام فى الكواليس فى اجتماع سامح شكرى ووزير الخارجية الاسرائيلى وتم الحديث عن سد النهضة واليهود نفوا تماما علاقتهم بالسد وانهم ملهمش اى دور فيه ولاد و**ة

يهب على القلب ويتلقفه العقل ولا يعرفه الدارسون :unsure:
الكائن ده قال الرئيس السيسي قال في مؤتمر المناخ لو عايزين تحلو مشكله الاحتباس الاحراري متشخوش كثير هي مره كل يومين بس

اولا انا قطعت العلاقات معاك ياحذيفه

ثانيا:

وَالْبَلَدُ الطَّيِّبُ يَخْرُجُ نَبَاتُهُ بِإِذْنِ رَبِّهِ ۖ وَالَّذِي خَبُثَ لَا يَخْرُجُ إِلَّا نَكِدًا ۚ كَذَٰلِكَ نُصَرِّفُ الْآيَاتِ لِقَوْمٍ يَشْكُرُونَ
ليه ياأستاذي هو انا غلطت في حضرنك؟

ليه ياأستاذي هو انا غلط فيك؟
رغم انك انت بتبقى حاضر فى المناقشات وعارف كويس انى مش بغلط بحد وبحترم المعارض والمؤيد وانت شفت انى حاولت التوفيق بين الاطراف حوالين القضيه بصرف النظر عن اى توجه سياسى ومع ذلك لقيت ليك شتحات غريبه جدا ومش قادر تميز بين اللى بيتكلم بشكل عام وبدون توجه وبين اللى انت مختلف معاه وانا بكن للجميع هنا كامل الاحترام ومش حابب حد يزعل منى اللى عاوز واللى ليه توجهات ماتشات الكوره يبقى افضل يبعد عنى عشان انا نش بحب ده

اعتقد يا حذيفة انت واللي زيك اكتر ناس مرعوبين من ضربة عسكرية للسد
ليه هو انا اسمي آبي حذيفه!!!!
وبعدين أسلوبك فاشل أوي غيره!! أنا اكثر وطنيه منك متزايدش فده
وبعدين الضربه جايه جايه بإذن الله ودي قناعتي

الشباب الي مش مصريين سابو الموضوع فانتو تقوموا تتخانقوا مع بعض وتقلبوا الموضوع خناقات مصرية-مصرية؟! :D

هدوا يارجالة...سواء كنت بتكره النظام او بتحبه كدا كدا "الدولة العميقة" هتحل مشكلة السد....صدق ماتصدق مشكلتك، لكن "الدولة العميقة" بتحل أي مشكلة حصلت في تاريخ مصر.

نهدى ونستمتع بالجيم واحنا بنتفرج...وعلى فكرة ازمة سد النهضة أقل مرتين على الأقل ضررا على مصر من كارثة يناير او احداث مابعد 30/6.

الي يعرف وديعة الكويت مثلا اتفكت في وضع عامل ازاي في 2011!!! هيعرف ان الي احنا فيه دلوقت او الي هيجي مش هيكون اسوأ من الي شفناه...

وللأسف تآمرت علينا دولة عربية شقيقة اليوم، ولن أذكر اسمها لحين نزول الخبر الرسمي، لكن مكنش العشم بصراحة...
ايوه استاذ عارفينهم بالاسم والخطوات

عودة
أعلى