وثائق تنشر لأول مرة.. لقاء الملك حسين وغولدا مائير قبيل حرب أكتوبر.

ههههههه

وش اخبار ماياكات جمال

او المسرحيات اللي كان فيها لمز بالملك الاردني والملك سعود !
محضرتهاش . انا قلتلك انا نفسى والى اعرفه من اصحابى عرفنا الحاجات دى قبل ما الارشيف الصهيونى يطلع ازاى.

عبدالناصر كان تهريج على المايكات بس

اجل يسحب جيشه ويوديه لليمن ويفتح جبهات وخلق عداوات جديدة وتارك العدو ينتظر الفرصة عشان يمسح الطيران !!

ماهي خيانه ابد
اسمه فشل او خيابة او تهور لكن مسموش خاين او منافق. يعنى مكانش بيقول انا معاكم ويروح يضربك من ضهرك.

محضرتهاش . انا قلتلك انا نفسى والى اعرفه من اصحابى عرفنا الحاجات دى قبل ما الارشيف الصهيونى يطلع ازاى.

الصهاينة نظامهم اكثر شي اكذب اكذب حتى يصدقونك

انا متأكد لو الصهاينة طلعوا خبر عن شخص وقالوا ماقالوا فيه

بتصدق

طبعا إذاعة صوت العرب والتضليل الفكري والكذب والتدليس و حررنا فلسطين
والواقع غير ذلك تماما
اااااه وقدمنا شهداء وتضحيات واقتصاد بنى الجيش من جديد وعملنا حرب رجعت كرامتك قبل كرامتى.

اسمه فشل او خيابة او تهور لكن مسموش خاين او منافق. يعنى مكانش بيقول انا معاكم ويروح يضربك من ضهرك.

لا ماهي خيانه ابد
الناس تدعمه ويقلب عليهم بحجة محاربة الرجعية
ويرجعون يدعمونه وكأنه ماسوى شي ابد

الناس وسيعة صدورهم عليه بسبب امنهم القومي وفلسطين وقتها

بتصدق
الارشيف الغربي عموما والاسرائيلي أكثر واقعيه وأصدق من كلام المسئولين العرب هذا اذا كان للعرب ارشيف

بتصدق
بقولك دى حاجات كانت معروفة عندنا قبل الارشيف. انتم بتقرأو الى بكتبه ولا بتهاجموا وخلاص!

الارشيف الغربي عموما والاسرائيلي أكثر واقعيه وأصدق من كلام المسئولين العرب هذا اذا كان للعرب ارشيف

لذالك اقولك اي كذبة يخلقونها ويصنعون منها اي خبر يقال راح تصدقه
وهذا نجاح منهم

بقولك دى حاجات كانت معروفة عندنا قبل الارشيف. انتم بتقرأو الى بكتبه ولا بتهاجموا وخلاص!

وانا اقولك بناء على ماذا !!

لو افترضنا صحة الخيانة الى يوجد تراكمات قبلها !!

الحكم والامن الوطني مافيه صحوبية

ابوك لو رئيس دولة وشعر بوهم انك تلعب بذيلك على حكمه
طير راسك وانت ابنه

فشل أو خيابة أو تهور يا راجل اتقي الله يعني قيادة قطرية وحزب كامل وحكومة كاملة كانت خايبه و فاشلة
يعني التدخل في شؤون الدول العربية الأخرى بالانقلابات ودعم المنظمات المسلحة
وزعزعة الدول الأخرى مش خيانة للعرب

لذالك اقولك اي كذبة يخلقونها ويصنعون منها اي خبر يقال راح تصدقه
وهذا نجاح منهم
نظام قائم علي الشفافية والمحاسبه والارشفه أكثر واقعيه من نظام شمولي قائم علي إخفاء العيوب

الفيديو ده من ١٣ سنة قبل الارشيف.
ومعرفش الى بيتكلم فيه ده الملك حسين بنفسه ولا لا. لانى معرفش شكله وهو كبير كان عامل ازاى.

الراجل قعد مع السادات وحافظ واول ما شعر بس انهم ممكن يعملوا عملية عسكرية. أخد طيارته وراح لاسرائيل فى السر 😂
دى مش خيانة؟؟؟

طالما مش فى النور مسمهاش سياسة. واسمها الوحيد خيانة وطعنة فى الظهر ونفاق.

اااااه وقدمنا شهداء وتضحيات واقتصاد بنى الجيش من جديد وعملنا حرب رجعت كرامتك قبل كرامتى.
مع احترامي للجيش المصري وكل قطرة دم عربية إلا أن ما أعاد كرامتك وكرامتي قبل حرب 73 هي حرب الكرامة التي كانت أول هزيمة للجيش الإسرائيلي على يد الجيش الأردني والتي تباهى شارون بأنه سيشرب الشاى في عمان مساء يوم الهجوم ولكن شرب قهوة العزاء في الكنيست
اقرا عن خسائر اليهود في حرب الكرامة

عودة
أعلى