رسمياً : الميسترال مصرية

هذا هو المقصود ستكون اهم عميل عسكري لفرنسا و ستملك لوبي ضغط من شركات التسليح و ستتحول الي شريك استراتيجي رئيسي

أعتقد ان التساهل الفرنسي مع مصر في امور التسليح له سبب واحد فقط هو أن فرنسا عنيها علي تسليح القوة العربية المشتركة وما أدراك ما هو حجم الانفاق علي تسليح تلك القوة المزمع انشاءها ... فرنسا بتقولنا انا تحت الخدمة بس تعالوا اطلبوا

أعتقد ان التساهل الفرنسي مع مصر في امور التسليح له سبب واحد فقط هو أن فرنسا عنيها علي تسليح القوة العربية المشتركة وما أدراك ما هو حجم الانفاق علي تسليح تلك القوة المزمع انشاءها ... فرنسا بتقولنا انا تحت الخدمة بس تعالوا اطلبوا
لقد ذكرت هذه النقطه في مشاركة سابقه البارحه، لقد تم التبليغ على سرقة الأفكار، وأطالب الاداره بالتصرف ضد السرقات مستقبلا.

لقد ذكرت هذه النقطه في مشاركة سابقه البارحه، لقد تم التبليغ على سرقة الأفكار، وأطالب الاداره بالتصرف ضد السرقات مستقبلا.

سرقه الافكار؟ يعني نحطلك عسكري على دماغك يحرسها؟
مفيش سرقه افكار في المشاركات انما توافق في الاراء بينكم!

:D ده بجد ولا حقيقي سرقة أيه ياباشا والله العظيم أول مرة من يوم ما دخلت المنتدي اشوف معرفك وبعدين الموضوع مش محتاج فقاقه يعني واضحة زى الشمس ... نهارك ابيض

ممكن مع العلم ان الخطط التسليحيه المصريه ضخمه جدا جدا تتعدي 20-25 مليار دولار

MrHBK

كل سنة وأنت طيب ياباشا

بيقولك سرقة افكار :D دي فيها كام سنه سجن دي ؟

كل سنه و انت طيب يا باشا
مش عارف بس الموضوع كبير دور علي حته امان اتاوي فيها عشان هو بلغ عنك

خلاص سلام بقا يا جدعان انا هطلع علي ليبيا سلكاوي ولو اتمسكت هقولوهم علي الطلاق انا ما اخوان

ربنا يستر :D

انا مش قادر استوعب
ايه غاية الاعضاء خصوصا الاشكاء
في انه يفسدوا المواضيع
ليه خلق المشاكل انا مش قادر استوعب

يعني اخرتها هتحبسوني يا جدعان يوم العيد

ينفع ... ماشي ماشي :D
أؤكد تعاطفي التام معك لكن الأمر أحيل للاداره الآن، والقانون لايجامل أحد، أتمنى إيقاف النقاش في هذا الأمر حتى لا يتحور الموضوع:rolleyes:.

ياجماعة معلش
سرقة افكار ايه ؟!
احنا بنتناقش في منتدي بابلك
يعني اصلا احنا بنتسرق من غير اي كلام محرري الصحف المصرية والناس بتوع الكوبي والباست بيسرقوا مواضيعنا هنا طول الوقت وحضرتك بتقولي سرقة افكار
انا مش فاهمك بصراحة

سرقة الأفكار جريمه يعاقب عليها القانون، يا متعلمين يابتوع المدارس.
بتوع المدارس عبارة مصرية
اتمنى عدم سرقة عبارتهم
انت اصلا وش جابك بموضوعهم ؟

ياجماعة معلش
سرقة افكار ايه ؟!
احنا بنتناقش في منتدي بابلك
يعني اصلا احنا بنتسرق من غير اي كلام محرري الصحف المصرية والناس بتوع الكوبي والباست بيسرقوا مواضيعنا هنا طول الوقت وحضرتك بتقولي سرقة افكار
انا مش فاهمك بصراحة
بحبحها شوية وخد الموضوع ببساطة

:D ده بجد ولا حقيقي سرقة أيه ياباشا والله العظيم أول مرة من يوم ما دخلت المنتدي اشوف معرفك وبعدين الموضوع مش محتاج فقاقه يعني واضحة زى الشمس ... نهارك ابيض

mada30 @mada30 لا انتا سرقت افكاره و خليته يمشي عريان من غير افكار
لازم ترجعلوا افكاره كامله يا معلم احسن يجيلو برد
و اياك فكره تنقص ...تقول جعت و كلتها ملناش فيه.. و الا عقابك هايكون سليمان الحلبي ستايل

عودة
أعلى