استفسار عن روابط و اخبار عن الصفقات المصريه

والله يا شيخ الواحد بيفرح لما يشوف حد فيهم
استاذ محمد السيد سليم واستاذ انور الشراد وغيرهم كتير من الناس الكبار اللى ياما اتعلمنا منهم واستمتعنا بنقاشهم
لما كنا بنشوف موضوع فى قسم القوات البرية وتشوف ابرامز واستاذ محمد واستاذ انور وسيمو ووالاس وغيرهم كان الواحد بيتابع نقاش ممكن يمتد لـ 50 صفحة , كله احترام وتقدير لرأى الغير حتى وان اختلف مع رأيك
افتكر موضوع كان عنوانه " لماذا تحمل الالفا جيت صواريخ جو جو " امتد فيه النقاش لـ70 صفحة
تخيل تقعد تتابع 70 صفحة وانت مستمتع
ايام
الاخ انور الشارد فى المنتدى معانا هنا وفى اعضاء من الساحات وهم ما شاء الله موسوعات وهم معنا فى المنتدى باسماء اخرى ويمتنعون عن المشاركه فقط المتابعه

استاذ محمد السيد سليم كان ليه موضوع عن " المدفعية المصرية " اقل ما يقال عنه انه موسوعة
حاجة كده من العيار الثقيل جدا جدا
كفاية كده لان الدمعة هتفر من عينى

موجود معانا !! ولا اعلم سبب مشاركاته القليله :D

موجود معانا !! ولا اعلم سبب مشاركاته القليله :D
صحيح
شوفته من يومين
بس للاسف الظروف بتمنع كتير والعبد لله منهم من المشاركة باستمرار
الدماغ بقت مشغولة يا ريس والوقت ضيق اوى
فين ايام الروقان

صحيح
شوفته من يومين
بس للاسف الظروف بتمنع كتير والعبد لله منهم من المشاركة باستمرار
الدماغ بقت مشغولة يا ريس والوقت ضيق اوى
فين ايام الروقان

ان شاء الله ترجع تانى :D :D
كانت ايام ممتعه جدا .. بالنسبه لى .. لانى كنت فى بداياتى وكنت اتعلم من كل هؤلاء الاعضاء !! :D
انا بقول .. نغير عنوان الموضوع .. ونسميه
استفسار عن الاعضاء القدامى :D :D

ان شاء الله ترجع تانى :D :D
كانت ايام ممتعه جدا .. بالنسبه لى .. لانى كنت فى بداياتى وكنت اتعلم من كل هؤلاء الاعضاء !! :D
انا بقول .. نغير عنوان الموضوع .. ونسميه
استفسار عن الاعضاء القدامى :D :D
او نسميه " حكايتى مع الزمان "
قصدى المنتديات
استأذنكم لانى بصحى الساعة 5 الصبح ويا دوب ادخل انام
سلام عليكم

الاخوه اللى بيسألوا على رجالة الساحات" ما ينسوش الاخ أيمن او اسمه المعرف على ما أتذكر aymanoo2000 او ما شابه فهو صاحب موضوع" الرافال وجدوى تصنيعها فى مصر" أكتر واحد اتكلم على الرافال منذ سنين وهو جاب الخبر اليقين رغم ان التوقيع على الصفقه تم من شهور فقط وبدون تصنيع:confused::confused::confused:

على فكرة بس الي قدر يجيب اتنين فانتوم 4 قبل 73 يقدر يعمل حاجات كتير
قبل ما حد يسال على المصدر هههههههه اتذاع على التليفزيون السنة الي فاتت في اعياد اكتوبر تم تكليف رجل اعمل مصري شهير بالتفاوض عليهم مع مافيا السلاح

الاخوه اللى بيسألوا على رجالة الساحات" ما ينسوش الاخ أيمن او اسمه المعرف على ما أتذكر aymanoo2000 او ما شابه فهو صاحب موضوع" الرافال وجدوى تصنيعها فى مصر" أكتر واحد اتكلم على الرافال منذ سنين وهو جاب الخبر اليقين رغم ان التوقيع على الصفقه تم من شهور فقط وبدون تصنيع:confused::confused::confused:

كلام مش صحيح

انا حاسس ان ال avengers are being assembled بجد :D
كل شوية يظهر رد احد العمالقة القدامى
انا سعيد و استمتع بظهوركم الصراحه
it's exciting, nothing beats the return of a master

كلام مش صحيح

لا أقصد صفقة الرافال الحاليه مع فرنسا . أقصد اول من تحدث عن موضوع التصنيع فى مصر وجدواه. أعلم طبعا ان الاخ ماراشال عاشق الفرنساوى هو من تحدث عن "قرب امتلاك" مصر للرافال

وطبعا احب اعرف وجهة النظر بتاعتك

طيب بمناسبة تقليب المواجع حد فاكر عضو هناك اسمه زهير النورى

عودة
أعلى