الموضوع عقد جديد لانتاج 12 مقاتله جديده سو30 MKE مبروووووك
ده استنتاج ولا معلومة؟
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
الموضوع عقد جديد لانتاج 12 مقاتله جديده سو30 MKE مبروووووك
ده استنتاج ولا معلومة؟
فين؟؟؟
ده استنتاج ولا معلومة؟
تصوري لو كلامك معلومة ان روسيا لم توافق على حصولنا على النسخة الروسية بشكل كامل
وربما تكون النسخة المصرية هي حالة وسطية بين sm و mki
اثق بشكل كامل فى مشاركه الاستاذ rajji2 وحديثه على النسخه SM
مصادره ممتازه جدا ,
راجل محترم وموثوق اكيد
بس قال قبل كده ان البانتيسير ضمن الصفقه المصريه .....مافيش اخبار؟؟
مبروك علينا ال E
مصر ضمن المشغلين للسو30 ويكيبيديا
http://ar.m.wikipedia.org/wiki/سوخوي_سو-30
في هذه اللحظات نصلح بين الروس والفرنساوينوعندها سيدعو السيسي بوتين لحضور حفل افتتاح قناة السويس الجديده ..![]()
هما لحقوا ممممممممممم
مش عارف انا شاكك فيك انك اللي حاطط المعلومة