صحفى متخصص فى الجاسوسيه : المخابرات المصريه من أفضل أجهزة الإستخبارات فى العالم و حصل

رد: صحفى متخصص فى الجاسوسيه : المخابرات المصريه من أفضل أجهزة الإستخبارات فى العالم و

انا لم الاحظ اي عضو يزايد على مصر نعم لديكم اقوى مخابرات في العالم كدلك اقوى اسطول بحري اقوى قوات جوية اقوى قوات برية اكبر اقتصاد عالمي .......واترك لك الحكم بعيد عن حبك لمصر وبعيد عن العواطف
ألاحظ لهجة السخرية في كلامك. وأنا قلت أننا من بين الأقوى وليس الأقوى. ولم أقل إن مصر أقوى دولة في العالم. فلا داعي للسخرية.

رد: صحفى متخصص فى الجاسوسيه : المخابرات المصريه من أفضل أجهزة الإستخبارات فى العالم و حصل

يا جماعة مش مشكلة افضل ولا اوحش المهم تعمل اللي عليها

رد: صحفى متخصص فى الجاسوسيه : المخابرات المصريه من أفضل أجهزة الإستخبارات فى العالم و حصل

عمار يا مصر

ابنائك رجالة فى كل العصور

وصقور الظل هم الاعظم ولا يختلف عاقلان على ذلك

تحية عطرة لرجال الظل العظماء فخر مصر والعالم العربى كله

والشرفاء فى كل انحاء العالم

السلأم عليكم جميعا

لأبد من ان نقول ان المخابرات المصرية من اقوى مخابرات العالم ونقول كلمة الحق فيهم

احنا مش محتاجين حد يوقلنا كفاءه جهازنا احنا عارفين كويس اوي جهازنا كفاءته

شكرا مش محتاجين شهادة حد كل واحد ادري بنفسه

رد: صحفى متخصص فى الجاسوسيه : المخابرات المصريه من أفضل أجهزة الإستخبارات فى العالم و

انا لم الاحظ اي عضو يزايد على مصر نعم لديكم اقوى مخابرات في العالم كدلك اقوى اسطول بحري اقوى قوات جوية اقوى قوات برية اكبر اقتصاد عالمي .......واترك لك الحكم بعيد عن حبك لمصر وبعيد عن العواطف
اكيد طبعا يا حبي لو مش احنا امال هيبقي مين:dunno[1]::dunno[1]:

عودة
أعلى