السيل تيم المصرية

السلام عليكم اخي

احد انواع التدريبات بعد حوالي 12 ساعه من التدريب والجهد النظامي
بانتظار المساء يأتون ببركة فيها الله يجلكم بقايا حيوانات ميته واشياء اخرى وماء
ويوجد منصة قفز باعلى البركة حوالي 15 متر وبحلول الظلام يضعون لهم
عجل ( كويتش ) وعلى المجند القفز من اعلى المنصه الى داخل العجل
وإلا العقاب شديد
يا استاذ دى مش تدريبات قوات خاصة احنا عندنا العيال فى البلد بعملوا كدة واكتر من كدة كمان فى الترعة

يا استاذ دى مش تدريبات قوات خاصة احنا عندنا العيال فى البلد بعملوا كدة واكتر من كدة كمان فى الترعة

اضحك الله سنك اخى ابرامز العيال عندنا فعلا بيعملوا الى اكتر من كدة

اما موضوع السرية فلا اظن ان الموضوع خطير مابالك بموضوع القوات الخاصة الاردنية الذى فية الكثير من المعلومات والصور

الفديوهات الى عندنا دى تقريبا متصورة فى نهاية التسعنيات ومتصورة بمصور من الجيش ومقصود تسريبها

تدريب السيل اقرب الى التعزيب ليتعلم الفرد الاحتمال و الشده و يتحول الى اله للقتال لكن مش للقتل لانه له حدود
دول ثلاث افلام احدهم موجود على يوتيوب مقطع

شفوهم و ادعولى عشان الامتحانات و لو فى حد مبيفتحش عنده الميجا ابلود لو سمحتو حد يحطهم الربد شير

اضحك الله سنك اخى ابرامز العيال عندنا فعلا بيعملوا الى اكتر من كدة

اما موضوع السرية فلا اظن ان الموضوع خطير مابالك بموضوع القوات الخاصة الاردنية الذى فية الكثير من المعلومات والصور

الفديوهات الى عندنا دى تقريبا متصورة فى نهاية التسعنيات ومتصورة بمصور من الجيش ومقصود تسريبها
السلام عليكم اخى جوبا
انا شايف ان الفيديو مش مبين اى حاجة دى مجموعة تدريبات اولية فقط لاغير واى قوات خاصة فى العالم لابد وان تمر بهذة التدريبات اما السرى فطبعا لن يتم تصويرة ووضعة على اليوتيوب

سبحان الله والله هذا كله فخر وافتخار ولكنى قد سمعت روايات عن جنود عاديين فى حرب 73 تؤدى الى الزهول وهم فقط جنود عاديين لهم فترة خدمه معينه وتدرباتهم مبسطه ويفعلون هذه الروايات التى هى اقرب الى الخرافه فالسؤال الذى يطرح نفسه هو ماذا تستطيع هذه القوات الخاصه ان تفعل ؟؟؟

شكرا على ردودكم الجميلة دي
.........................................................................777

موضوع رائع بس كنت عاوز اسئل هو منتدى ساحة الطيران العربى شقط او باز ليه
Go0o0o0o0o​

انهم رجال صدقو ما عاهدو الله عليه هم من يمنع الصاهينه من مهاجمه مصر لعلمهم انهم لا قبل لهم بهؤلاء الرجال

مشكور يا اخى على المعلومات الرائعة عن جنودنا البواسل حماة مصر ,كم اتمنى ان اكون واحدا منهم.

الرجاله عندهم كتير ..................................................

التعديل الأخير:
اليست هذة شبيهة بدورات الصاعقة ----------
ايضا هناك تدريب لاكل الحيوانات السامة وكل مايجدة المجند---------

لماذا الرد بهذه اللهجة الساخرة علي العضو الكريم !!!!! اكيد هذه معلوماته فقط عن القوات الخاصة الاردنية ... و لا ننسي ان القوات الخاصة الاردنية من القوات القلائل التي لها وزن في هذا المجال علي مستوي الشرق الاوسط .

طبعا بيعملوا كده وأكثر فى الترع
والحمد لله البلهارسيا وما يعقبها من دوالى المرئ وتليف الكبد وتضخم الطحال
شغالين الله ينور والصحة ميه ميه

أخى الفاضل ده مش رد ترد بيه

وأشكر الأخ كعكى وبى بى أى على عدم الأنخراط والرد على هذا الكلام الساخر

طبعا بيعملوا كده وأكثر فى الترع
والحمد لله البلهارسيا وما يعقبها من دوالى المرئ وتليف الكبد وتضخم الطحال
شغالين الله ينور والصحة ميه ميه

أخى الفاضل ده مش رد ترد بيه

وأشكر الأخ كعكى وبى بى أى على عدم الأنخراط والرد على هذا الكلام الساخر

انا كمصري,اعتذر لك و للاخوة الاردنيين عن هذه السخرية .

انا كمصري,اعتذر لك و للاخوة الاردنيين عن هذه السخرية .
على فكرة يا جماعة أنا كمان مصرى وبعتذر معاك للأخوة الأردنيين

عودة
أعلى