قضى مشاويرك بهذه المروحيه

رد: قضى مشاويرك بهذه المروحيه

مش هتنفعني الطياره دي لانه في الاردن هلا شتاء وكل يوم اروح عالجامعه والدنيا برد فيبقى الطياره دي هتموتني:0126[1]:
بس عايز اسالك ابو الشماسه موجود عندك اباتشي او b2 هيكون افضل يعني :76_khlodi-com[1]:
اباتشى وبى 2 مره واحده :kngt[1]: اقولك جمل وطائر الصحراء وسفينة الصحراء وتقولى اباتشى هههههههه :0126[1]: تعرف احسن شئ فى الجمل ايه ان يوم ما هتجوع فى السكه هتاكله انما الطياره دى لو جوعت هتاكل فيها ايه :yahoo[1]:

اباتشى وبى 2 مره واحده :kngt[1]: اقولك جمل وطائر الصحراء وسفينة الصحراء وتقولى اباتشى هههههههه :0126[1]: تعرف احسن شئ فى الجمل ايه ان يوم ما هتجوع فى السكه هتاكله انما الطياره دى لو جوعت هتاكل فيها ايه :yahoo[1]:
هياكل الكوتش بتاع العجل.ههههههههههههههههههههههههه

يبقى انت تاجر فاشل هههههههههه :yahoo[1]:
اذا كان طياره اباتشي مو موجود عندك يبقى ايه الموجود !!!! لعلمك اذا جعت في الطياره هركب صاروخ يوديني عالبيت :a020[2]:
بس الجمل ده موضه قديمه كثير يعني العالم تطور وانت يتفكر في الجمل يا شمس !!!!!
بس اوعى حد غريب يسمعك هيفكر انك ارهابي من افغانستان :diablo2[1]:

يبقى انت تاجر فاشل هههههههههه :yahoo[1]:
اذا كان طياره اباتشي مو موجود عندك يبقى ايه الموجود !!!! لعلمك اذا جعت في الطياره هركب صاروخ يوديني عالبيت :a020[2]:
بس الجمل ده موضه قديمه كثير يعني العالم تطور وانت يتفكر في الجمل يا شمس !!!!!
بس اوعى حد غريب يسمعك هيفكر انك ارهابي من افغانستان :diablo2[1]:
طيب ليك عندى حتة صاروخ توبول انما ايه , بس بشرط هموت واكل المنسف :0126[1]:

هههههههه اتفضل :

ايه ده يا كبير :a020[2]: جوعتنى يخرب عقلك , اعمل ايه انا دلوقت بقى لسه هطبخ هههههههه
الاكله دى زي الريش عندنا طبعا من غير الارز واللوز والكلام ده كله هههههه

طيب في حاجة يا جماعة انا لو اخدتها معايا وركنتها قدام المحل يجي واحد بمفك يفكها اجي اطير اطير وهيبقي طيران ايه في الهواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

طيب في حاجة يا جماعة انا لو اخدتها معايا وركنتها قدام المحل يجي واحد بمفك يفكها اجي اطير اطير وهيبقي طيران ايه في الهواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دى فيها انذار يا ريس متقلقش وصاعق كهربى , الطياره دى على مستوى يعنى مقولكش :a020[2]:

ماله الجمل يعنى ولا عشان مش بيطير , خلاص لو على كدا نسميه طائر الصحراء , بدل سفينة الصحراء ههههه

بتموت فى الجمال انت مش عارف ليه
شكلك كان نفسك تشتغل جمال و انت صغير:bleh[1]::bleh[1]::bleh[1]:

بتموت فى الجمال انت مش عارف ليه
شكلك كان نفسك تشتغل جمال و انت صغير:bleh[1]::bleh[1]::bleh[1]:
ما احنا قولنا ايه عيب الجمل , انه مش بيطير ؟ سهله يا سيدى وحليتهالك فى كلمتين نسميه " طائر الصحراء " بدل " سفية الصحراء " :bleh[1]: اتحلت المشكله ؟ ههههههه
انا من انصار حقوق الجمال ,,,,,, ولا اتقبل اي اهانه لهم :walw[1]:

ابغى اشتري من وين هههههههههههههه

انت بتعمل اية
انت عايز المصريين كلهم يركبوها
و ساعتها بقى الشوارع حتفضى و السما حتتملى
و تلاقى لجان فوق و كمائن و قطاع طرق

عودة
أعلى