قضى مشاويرك بهذه المروحيه

التفاعل
130 0 0

بسم الله الرحمن الرحيم

ازودكم اليوم اعضاء المنتدى العربى للدفاع والتسليح بمروحيه صغيره , يمكنكم الذهاب بها الى اي مكان دون الحاجه للمواصلات ودوشة الزحمه :yahoo[1]:

رد: قضى مشاويرك بهذه المروحيه

دائماً مميز ياأخ شمس.
مشكور على الموضوع الجميل.
ولكن كم سعر هذه الطائرة لأنه أعجبتني ومن المحتمل أن أشتري واحدة لي؟هههههههه

(اين روح التحاور هذا ردك اغلاق الموضوع ) هذا اسلوبكم عندما تعجزون عن االرد تحظرون الاخر ايها الضعفاء ثم لم اسامحك امام الله عز وجل جعلتنى مكفر الناس حسبى الله ونعم الوكيل
(للاخ شمس الواعظين )

دائماً مميز ياأخ شمس.
مشكور على الموضوع الجميل.
ولكن كم سعر هذه الطائرة لأنه أعجبتني ومن المحتمل أن أشتري واحدة لي؟هههههههه
الله يخليك يا اسلام , ويا ريس متغلاش عليك والله انا بعملها بالطلب فى المخزن بتاعى انت تؤمر بس , عاوزها ببطاريه ولا بالزنمبرك ههههههههه

(اين روح التحاور هذا ردك اغلاق الموضوع ) هذا اسلوبكم عندما تعجزون عن االرد تحظرون الاخر ايها الضعفاء ثم لم اسامحك امام الله عز وجل جعلتنى مكفر الناس حسبى الله ونعم الوكيل
(للاخ شمس الواعظين )
يا اخى اعملك ايه بس , تركت لك الموضوع التانى جاي ورايا هنا , عاوز ايه مش فاهم , ربنا يهديك يا بنى , وحظر ايه اللى بتتكلم عنه امال انت حطيت المشاركاه دى ازاى
استغفر الله العظيم يا رب , ربنا يسامحك ويهديك

هههههههههههه

لكن كم سعرها أبي أشتريها .....عشان آخذ أنا وياك دورة عليها .

ههههههه

هههههههههههه

لكن كم سعرها أبي أشتريها .....عشان آخذ أنا وياك دورة عليها .

ههههههه
هههههههه ببلاش عشانك , بس مشكلتها انها لا تأخذ الا راكب واحد , ههههه الراجل معملش حسابه ان فى ناس ممكن تستخدمها كمواصلات , بدل التوكتوك :yahoo[1]:

هههههههه ببلاش عشانك , بس مشكلتها انها لا تأخذ الا راكب واحد , ههههه الراجل معملش حسابه ان فى ناس ممكن تستخدمها كمواصلات , بدل التوكتوك :yahoo[1]:
بس فيه مشكلة البطارية ممكن تنام ولا الزنبرك ممكن يتكسر وأنا في الهوا وساعتها هتبقى مشكلة. شوف حل للمشكلة دي وأنت تؤمر في السعر مش هنختلف مع بعض بس أهم حاجة الشغل النضيف.

بس فيه مشكلة البطارية ممكن تنام ولا الزنبرك ممكن يتكسر وأنا في الهوا وساعتها هتبقى مشكلة. شوف حل للمشكلة دي وأنت تؤمر في السعر مش هنختلف مع بعض بس أهم حاجة الشغل النضيف.
لا ما انت مش واخد بالك فيها براشوط كمان يا سلام يا ولاد :a020[2]: ابداع :yahoo[1]:
يعنى عجله للسير على الارض وطياره للسير على الارض برضه هههههههههه

لا ما انت مش واخد بالك فيها براشوط كمان يا سلام يا ولاد :a020[2]: ابداع :yahoo[1]:
يعنى عجله للسير على الارض وطياره للسير على الارض برضه هههههههههه
يبقى كده المشكلة اتحلت.
نتكلم بقى في السعر. عاوزين نجلس على طاولة المفاوضات علشان نتكلم في السعر. ومتنساش احنا ولاد بلد واحدة يعني لازم تتوصى بيا شوية. أوكي.

بسم الله الرحمن الرحيم

ازودكم اليوم اعضاء المنتدى العربى للدفاع والتسليح بمروحيه صغيره , يمكنكم الذهاب بها الى اي مكان دون الحاجه للمواصلات ودوشة الزحمه :yahoo[1]:

اخي و حبيبي شمس هذه الطائرات معمولة لدول متقدمة لانه ببلادنا كل يوم بصير بدك تشيل شي عشرين ثلاثين شخص عن شرايط الكهرباء.........ههههههههه مشكور على الصور

يبقى كده المشكلة اتحلت.
نتكلم بقى في السعر. عاوزين نجلس على طاولة المفاوضات علشان نتكلم في السعر. ومتنساش احنا ولاد بلد واحدة يعني لازم تتوصى بيا شوية. أوكي.
قبل المفاوضات نفض جيوبك لاصل نعمل زي محمد على فى القلعه وانا مش بضمن حد الايام دى ههههههههه :kar[1]:
وعشان احنا ولاد بلد واحده ودمنا دم واحد وميتنا ميه واحده وشربتنا شربه واحده ولحمتنا لحمه واحده وارضنا ارض واحده السعر مفاجأه 50 مليون $ + مصاريف الشحن + الصيانه = 60 مليون $
ومبروك عليك , تعرف لو صنعتها مش هش هتاخد منك باكوا واحد
بس هما كدا يصنعوها بتمن ويبيعوها بالضعف :0126[1]:

اخي و حبيبي شمس هذه الطائرات معمولة لدول متقدمة لانه ببلادنا كل يوم بصير بدك تشيل شي عشرين ثلاثين شخص عن شرايط الكهرباء.........ههههههههه مشكور على الصور
نورتنى والله اخى zill وزي ما انت قولت فعلا كدا هيبقى فى ضحايا كتير هههههه وفى دولنا الحبيبه اعتقد الجمل افضل شئ ,,,,, وربنا يكون فى عونا لو فضلنا على الحال ده :0126[1]:

ماله الجمل يعنى ولا عشان مش بيطير , خلاص لو على كدا نسميه طائر الصحراء , بدل سفينة الصحراء ههههه

قبل المفاوضات نفض جيوبك لاصل نعمل زي محمد على فى القلعه وانا مش بضمن حد الايام دى ههههههههه :kar[1]:
وعشان احنا ولاد بلد واحده ودمنا دم واحد وميتنا ميه واحده وشربتنا شربه واحده ولحمتنا لحمه واحده وارضنا ارض واحده السعر مفاجأه 50 مليون $ + مصاريف الشحن + الصيانه = 60 مليون $
ومبروك عليك , تعرف لو صنعتها مش هش هتاخد منك باكوا واحد
بس هما كدا يصنعوها بتمن ويبيعوها بالضعف :0126[1]:
أنا راجل مش زي محمد على.
ده سعر نهائي ولا ممكن الفصال؟ههههههههههه
وعلى فكرة أنا زعلان منك لأنك مقلتش رأيك إيه في الفيديو.

أنا راجل مش زي محمد على.
ده سعر نهائي ولا ممكن الفصال؟ههههههههههه
وعلى فكرة أنا زعلان منك لأنك مقلتش رأيك إيه في الفيديو.
انت رجل والرجال قليل يا سلم بضم السين طبعا :a020[2]:
وانت والله تؤمر خدها بكرتونتها ولا يهمك وانا هفاصل بعدين مع الراجل الصينى ده
ومتفكرنيش وحياتك بالفيديو لما وصل ل60 فى الميه جه للجهاز وعكة صحيه فصل وكسلت اعيد التحميل تانى لكن تاكد هحمله حالا واقولك رايي على طول ان شاء الله

انت رجل والرجال قليل يا سلم بضم السين طبعا :a020[2]:
وانت والله تؤمر خدها بكرتونتها ولا يهمك وانا هفاصل بعدين مع الراجل الصينى ده
ومتفكرنيش وحياتك بالفيديو لما وصل ل60 فى الميه جه للجهاز وعكة صحيه فصل وكسلت اعيد التحميل تانى لكن تاكد هحمله حالا واقولك رايي على طول ان شاء الله
والله العظيم أنت أكتر واحد في المنتدى يهمني رأيه. لأن الفيديو ده لسه واخد تصريح نشره قريب.
ولو عندك طريقة تخليني أرفعه مباشر بدل التحميل قول عليها وأنا أعملها في موضوع جديد أحسن لأني حاسس إن محدش عاوز يحمل حاجة.

والله العظيم أنت أكتر واحد في المنتدى يهمني رأيه. لأن الفيديو ده لسه واخد تصريح نشره قريب.
ولو عندك طريقة تخليني أرفعه مباشر بدل التحميل قول عليها وأنا أعملها في موضوع جديد أحسن لأني حاسس إن محدش عاوز يحمل حاجة.
ربنا يخليك بجد بتحرجنى بذوقك والله
هقولك ازاى ترفعه على اليوتيوب ليسهل على الاعضاء مشاهدته لكن على الخاص عشان الاداره متطردناش بس هههههه :a020[2]:

ماله الجمل يعنى ولا عشان مش بيطير , خلاص لو على كدا نسميه طائر الصحراء , بدل سفينة الصحراء ههههه

كاستين ريد بوول و بصير صاروخ الصحراء هههههههه

مش هتنفعني الطياره دي لانه في الاردن هلا شتاء وكل يوم اروح عالجامعه والدنيا برد فيبقى الطياره دي هتموتني:0126[1]:
بس عايز اسالك ابو الشماسه موجود عندك اباتشي او b2 هيكون افضل يعني :76_khlodi-com[1]:

عودة
أعلى