قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
السؤال ادهب المسروق بيروح فين ؟انا للاسف اشتركت في حوار زي ده قبل كده
عامه الناس هناك بيستثمروا في الحوار وانت شخصيا تقدر تروح تستثمر فيه تدفع ٥٠٠ الف وتاخد حجر صخري ضخم لحسابك ومع عمليه التفتيت انت ورزقك ممكن يطلعلك كيلو دهب جوه الحجر وممكن تطلعلك بكام جرام وتخسر
الخبرة بتقول انك تاخد حجر صخري اللون الابيض يطفو عليه ومن هنا ممكن بعد عمليه التفتيت يطلعلك كمية دهب محترمة
مسمينه في اسوان استثمار البطيخه ياما تطلع حمرا ياما تطلع قرعه
السبب الرئيسي للنوع ده من الاستثمار هو ان احد الاشخاص المعروفين في ادفو استثمر ٨٠ الف جنيه من حوالي ٥ سنين واشتري حجر ونصيبه طلع ١٠ كيلو دهب واصبح من المليونيرات فالكل بيحذو حذوه عشما ف الثروة
واتذكر تورط من احد رجال الشرطة في الحوار من سنتين واخذ نص كيلو من الدهابه وكان حوار طار أمني لان الدهابه كانوا هيقتلوه
الجيش لما اتدخل حصل اشتباكات في الاول لحد مالموضوع أتلم وبقا فيه تفاهمات. التنقيب بيخضع لبيع الدهب في السوق المصري والجيش بقا بيغض طرف لهذا السبب
انت بتسأل ليه مفيش بيان يشرح الوضع ، لان للاسف كل مايقام هناك خارج حدود القانون ، وانا رأيي يتم تقنينه لان دي ثروة مهدرة ، غالبا لو أتقنن هتشوف مئات الكيلوات من الدهب تخش للسوق المصري شهريا
متنقب عليه موش مسروق ، بيتسيح ويتباع ف الساغةالسؤال ادهب المسروق بيروح فين ؟
يبدو الضربة داخل الاراضي،السودانيهالضربة حصلت داخل اراضينا
وحاولنا نحذر المهربين دول اكتر من مرة بس هما اختاروا رفض التحذير وبالتالى عليهم تحمل عواقب افعالهم.
انا حاليا في اسوان ناس كتير بتقول حمله ٢٠ اتوبيس كلهم سودانيين وفيهم اموات كتيرصفحات التواصل بتقول عدد القتلي كبير جدا بالمئات هل ده حقيقي
معنى كده انهم داخل حدود مصرانا حاليا في اسوان ناس كتير بتقول حمله ٢٠ اتوبيس كلهم سودانيين وفيهم اموات كتير
الله يرحم المظلومين منهم
طبعا لا يمكن يكونه خارج الحدود ويتم استهدافهممعنى كده انهم داخل حدود مصر
متتأكدش تماما بعد كداالسلام عليكم
للأسف الموضوع داخل الأراضي السودانية
ومتأكد من المعلومة تماماً
الموضوع حتى بعيد من المناطق المتنازع عليها
اراضي سودانية بامتياز
طائرات الجيش المصري وكل طلقة أولى بها سد النهضة أو جاركم الآخر
يا عمي هذا مع الدول اللي وضعها تعبانالضربة داخل الحدود المصرية
حتي لو كانت خارج الحدود المصرية سبق وحذرنا اكثر من مرة
ايام الانفلات والربيع العربي خلاص مضت ولن تعود
كل الدول اذا رصدت تهديد امن قومي قريب من حدودها تتدخل فورا وسبق وفعلناها في ليبيا والان مع السودان
اي دولة غير قادرة علي ضبط حدودها وسلامة جيرانها لنا حق التدخل مباشرة
الله يرحم الغلابة واصحاب لقمه العيشالسلام عليكم
للأسف الموضوع داخل الأراضي السودانية
ومتأكد من المعلومة تماماً
الموضوع حتى بعيد من المناطق المتنازع عليها
اراضي سودانية بامتياز
طائرات الجيش المصري وكل طلقة أولى بها سد النهضة أو جاركم الآخر
يا عمي هذا مع الدول اللي وضعها تعبان
روح ورينا عضلاتك في سينا
مالها سينا يازول؟يا عمي هذا مع الدول اللي وضعها تعبان
روح ورينا عضلاتك في سينا