قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
السنغال ايضا لا تستحق حظهم انهم وقعوا مع العراق لو كانوا مع فريق تاني كان علي الاقل مش هيكسبوا بالنتيجه ديبلجكيا مبلعة 5 أهداف في نيوزلندا و مصر 3
و السلتوح الايراني عامل معها 2-2 و تحبونه يتأهل ؟
لا تستبق الأحداث فوارد جداً أن تقصي أستراليا منتخبهم
السنغال ايضا لا تستحق حظهم انهم وقعوا مع العراق لو كانوا مع فريق تاني كان علي الاقل مش هيكسبوا بالنتيجه دي
تعادلين وخسارة (مقبول) ... البعض ينتظرك تفوز على اسبانيا![]()
السنغال ايضا لا تستحق حظهم انهم وقعوا مع العراق لو كانوا مع فريق تاني كان علي الاقل مش هيكسبوا بالنتيجه دي
رأس لافوكا بتاع مصر حسام حسن راضية عليه امه...
اعتقد سيقومون بمونديال خرافي... لو تجاوزو استراليا...
ونحن لو نتجاوز هولندا نجد فرنسا امامنا يا دي الخيبة ...ارزاق![]()
الرضا الحقيقي هيبقي ان الراس الاخضر يعمل معجزه مع الارجنتينرأس لافوكا بتاع مصر حسام حسن راضية عليه امه...
اعتقد سيقومون بمونديال خرافي... لو تجاوزو استراليا...
ونحن لو نتجاوز هولندا نجد فرنسا امامنا يا دي الخيبة ...ارزاق![]()
لا هو فالح بالهجوم قدام الرأس الاخضر ولا الدفاع قدام اسبانيا
وبالأخير يطبل لغيره ولكل باقي المنتخبات لأنه بلا شخصية وبلا منتخب
هو بصراحه موضوع افضل توالت مش وحش يعني مدي روح لحدما بس محتاج يتظبط اكتر علشان في فرق ممكن تستفيد من نتائج الي قبلها و كدهانو ايران لا يستحق التأهل مش يعني السنغال تستحق
انا أصلاً ضد هذي أفضل 3 و 48 منتخب
و الزاني افنفانتينو يريدها في مونديال المغرب و اسبانيا ب 64 فريق
يعني ما ينادي للكل يلعب بثمن اشتراك الميكروباص افضل
اه كتالتلو مصر خسرت كانت بتتاهل ؟
رأس لافوكا بتاع مصر حسام حسن راضية عليه امه...
اعتقد سيقومون بمونديال خرافي... لو تجاوزو استراليا...
ونحن لو نتجاوز هولندا نجد فرنسا امامنا يا دي الخيبة ...ارزاق![]()
فضيحة خيخون الثانيةما عندهم مصلحة النمسا و الجزائر في هزيمة بعضهم البعض عليهم للتآمر على إيران
النمسا ثانية و دزاير ثالثة لو يخاطرو واحد فيهم يخرج
الدوري المغربي أصبح جد ممتع ومستوى النقل والتصوير والأرضيات أكثر من ممتازمنتخبات افريقيا لي هازها هي قوة بدنية و احتراف الاعب برا
اما الدوريات المحلية فكما قلت لك حقيرة مش ممتعة بتاتا
ما حد يتابعها سوى ابناء البلد او صيادي المواهب في اوروبا
الافريقي في اقوى الدوريات مطلوب جدا مع الاحترام ما حد سامع بمحترف اسيوي في اقوى الدوريات عددهم لا يتعدى اصابع اليد في المقابل محترفي افريقيا مغرقين الدنيا القاب و أهداف و شهرة
جينات.. بنية جسدية لا تقارن.. مواهب .. هذي شيء مش بالسهل ابدا تعويضه بفلوس