قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
أحا أنت ايه عرفك بالمناطق دييزعلو كفر ابو نجاح والبهايجة
مساء سعيد : انا مدير مكتب العضو نورس.
كلفني بالدخول للمنتدى .
نورس يقرؤكم السلام ، سيعود للمنتدى حال إنهاءه بعض الأمور التي تهم أمتنا العربية الماجدة.
ويقول لبعض الأعضاء : راجعلكم يا شوية أعضاء معندكمش رحمة.
و بعد عودته فإنه لن يرحم أحداً منكم.
أما انت يا @Marwan2001 فسيصليك ناراً تلظّى.
ملاحظة : لم يقم العضو نورس بمتابعة الصفحات السابقة إحتراماً لقدسية مهمته الحالية.
ويقول انه آتيكم بعد يوم الأحد إن كان في العمر بقية.
والسلام على من اتبع الهدى.![]()
مساء سعيد : انا مدير مكتب العضو نورس.
كلفني بالدخول للمنتدى .
نورس يقرؤكم السلام ، سيعود للمنتدى حال إنهاءه بعض الأمور التي تهم أمتنا العربية الماجدة.
ويقول لبعض الأعضاء : راجعلكم يا شوية أعضاء معندكمش رحمة.
و بعد عودته فإنه لن يرحم أحداً منكم.
أما انت يا @Marwan2001 فسيصليك ناراً تلظّى.
ملاحظة : لم يقم العضو نورس بمتابعة الصفحات السابقة إحتراماً لقدسية مهمته الحالية.
ويقول انه آتيكم بعد يوم الأحد إن كان في العمر بقية.
والسلام على من اتبع الهدى.![]()
يابني هو اصلا من دكرنس بس متنكر في شخصيه واحد سعوديأحا أنت ايه عرفك بالمناطق دي
دا أنا شرقاوي ومش عرفتهم غير لما سألت جيمناي
@Marwan2001
دا محسن بيه ولا مين دا يا مارو
امريكا لسه ضاربة ايران اساسا و الحرس حيرد
فا غالبا مش حيبقى فيه ماتش اساسا
جات من عند ربنا
أنا مش من الزقازيق أساساأحسن ناس يا عم![]()
قطر بشكل اقل صراحة يقال ان كأس العالم في امريكا كان أسطوري كمان في كأس العالم 98 تمنيت لو كانت معظم المباريات في كأس العالم الحالية في امريكا بدل القرف بتاع المكسيك و كندابالنسبة لي، 98 و 2006 و 2022 أحلى كؤوس عالم أتفرجت عليها.
من هولاكو قا.... sry .... من اتحاد تطبيل و ميمز الكل في الكل لمنتدى الجميع و الربيعمساء سعيد : انا مدير مكتب العضو نورس.
كلفني بالدخول للمنتدى .
نورس يقرؤكم السلام ، سيعود للمنتدى حال إنهاءه بعض الأمور التي تهم أمتنا العربية الماجدة.
ويقول لبعض الأعضاء : راجعلكم يا شوية أعضاء معندكمش رحمة.
و بعد عودته فإنه لن يرحم أحداً منكم.
أما انت يا @Marwan2001 فسيصليك ناراً تلظّى.
ملاحظة : لم يقم العضو نورس بمتابعة الصفحات السابقة إحتراماً لقدسية مهمته الحالية.
ويقول انه آتيكم بعد يوم الأحد إن كان في العمر بقية.
والسلام على من اتبع الهدى.![]()
@Red Devil الي قلتلك عليه حصل خسروا بفضيحه و بنسبه كبيره مش يطولوا في البطوله زيهم زي السويدالنرويج تتضامن مع العرب
![]()
![]()