الدعم الإداري

متابعة مستمرة كأس العالم لكرة القدم 2026

أختر المنتخب المتوقع اليوم فوزه في المباراة


  • مجموع المصوتين
    22
ليه يا عم مش للدرجة
بيتر شمايكل
اوليفر كان
فاندر سار
ديدا
بوفون
دا المعفن بتاع فرنسا القديم بارتيز شاف اهوال عنه
و المفضل العقرب رينيه هيغيتا
كلهم نوير في البرايم افضل منهم ، فيه اهم حارس في العالم الوحيد اللي يستحق يطلع مكانه بس صعب تفتكره
 
كلهم نوير في البرايم افضل منهم ، فيه اهم حارس في العالم الوحيد اللي يستحق يطلع مكانه بس صعب تفتكره
نوير مقابلش قوم عاد بتوع البرازيل 1998 - 2002 و عدى على خير فا صعب يتحط فوق مع دول صراحة

مين الحارس بقى؟
 
نوير مقابلش قوم عاد بتوع البرازيل 1998 - 2002 و عدى على خير فا صعب يتحط فوق مع دول صراحة

مين الحارس بقى؟
65159.jpg
 
بعد فوز الاكوادور انباء عن دهاب خالتي فايزة لمطار هواري بومدين واستعدادها لي استقبال المنتخب
FB_IMG_1782151595057.jpg
 
نوير مقابلش قوم عاد بتوع البرازيل 1998 - 2002 و عدى على خير فا صعب يتحط فوق مع دول صراحة

مين الحارس بقى؟
نوير تعامل مع برايم ميسي ورونالدو ، وفان بيرسي وبنزيمه وابرا وغيره وغيره ، فنيا مشوفتش أعلي من نوير ، اوليفركان كان وحش لكن فنيات وتكتيكات وألعاب عقل زيرو بيعتمد ع رمي النفس وخلاص
 
🔴 رسميا: كأس العالم 2026 يحقق رقما قياسيا جديدا في الحضور الجماهيري، بعدما بلغ إجمالي عدد الجماهير حتى الآن 3,605,357 متفرجا، متجاوزا الرقم التاريخي السابق، ليصبح هذا المونديال الأكثر حضورا في تاريخ البطولة.
نعم ولكن نسبة الحضور الحقيقية هي عدد الجماهير المتوسط في كل مباراة . لانه طبيعي ب 48 منتخب تحطم رقم الحضور الاجمالي ..
 
بعد فوز الاكوادور انباء عن دهاب خالتي فايزة لمطار هواري بومدين واستعدادها لي استقبال المنتخب
مشاهدة المرفق 869501
المانيا لخبطت الحسابات الكل كان عامل حسابه تكسب النهارده كده موضوع التالت هيبقي المنافسه عليه شديده حلو بصراحه
 
نوير تعامل مع برايم ميسي ورونالدو ، وفان بيرسي وبنزيمه وابرا وغيره وغيره ، فنيا مشوفتش أعلي من نوير ، اوليفركان كان وحش لكن فنيات وتكتيكات وألعاب عقل زيرو بيعتمد ع رمي النفس وخلاص
ما عشان كدا محدش كان بيعتب من المرمى كان بياكل العيال :LOL:
مع احترامي ميسي و رونالدو هاي كوبي بيكونو مرة في بطولة كل 3 شهور ولا حاجة قصاد روبيرتو كارلوس و ريفالدو و رونالدو و رونالدينهو و كاكا و كافو و انزاغي و بيرلو و ديل بييرو و توتي و كانافارو و ادريانو و ديفيدز و نيدفيد و زيدان و تريزيجيه و سافيولا و كرسيبو و باتيستوتا و لويس فيجو و بيكهام و مايكل اوين و ستفين جيرارد و فيرون و جيجز و بول سكولز و يجي 30 اسم كمان كلهم في بطولة واحد خلصت من فرقه تخش في التانية .. حرب عالمية كل اسبوع

و بعدين سيبك من اوليفير ... بيتر شمايكل .. فاندر سار ؟
 
التعديل الأخير:
المانيا لخبطت الحسابات الكل كان عامل حسابه تكسب النهارده كده موضوع التالت هيبقي المنافسه عليه شديده حلو بصراحه
فعلا المشكل هو ان كل منتخب يلعب وهو جاهل لمنافسه القادم وهذا يخلق مشاكل تحضيرية مع قصر مدة الاستعداد
 
عودة
أعلى