الدعم الإداري

متابعة مستمرة كأس العالم لكرة القدم 2026

أختر المنتخب المتوقع اليوم فوزه في المباراة


  • مجموع المصوتين
    34
هذا المتصفح الصيني الداعر بدا يستفزني

Screenshot_20260625_233716_com_opera_browser_BrowserActivity.jpg
 
سجل عندك...تونس هتخسر لكن هتقدم ماتش للتاريخ و مش هتبقي لقمة سائغة للهولاند
 
انت ليه محسسني اني المدرب ههههههه
شكلك هتندم انك محطتهوش معايا انا و مروان في قائمه التهديد انا عن نفسي قاعد محترم اهو 😂
 
ما عشان كدا محدش كان بيعتب من المرمى كان بياكل العيال :LOL:
مع احترامي ميسي و رونالدو هاي كوبي بيكونو مرة في بطولة كل 3 شهور ولا حاجة قصاد روبيرتو كارلوس و ريفالدو و رونالدو و رونالدينهو و كاكا و كافو و انزاغي و بيرلو و ديل بييرو و توتي و كانافارو و ادريانو و ديفيدز و نيدفيد و زيدان و تريزيجيه و سافيولا و كرسيبو و باتيستوتا و لويس فيجو و بيكهام و مايكل اوين و ستفين جيرارد و فيرون و جيجز و بول سكولز و يجي 30 اسم كمان كلهم في بطولة واحد خلصت من فرقه تخش في التانية .. حرب عالمية كل اسبوع

و بعدين سيبك من اوليفير ... بيتر شمايكل .. فاندر سار ؟
لو هنتكلم يبقا بوفون الاقرب مثاليه لنوير ، فان درسار بحسه النسخه البلس للشناوي وبيتر شمايكل النسخه اللايت لشوبير الاب ، والله شوبير ده كان جامد بس حظنا شوفناه بس في اخر ايامه

بوفون ، اولفركان ، وتيم هاورد والله كان جامد حتي جوليو سيزار وبارتيز طبعا كان توب ، ولو تفتكر ماركوس بتاع برازيل ٢٠٠٢ كان حكاية برده ، لكن لو جيت تمسكهم واحد واحد هتلاقي نوير أعلي وبمراحل يليه بوفون وخد المفأجاه يليهم عصام الحضري بالنسبة لي ، والله كان اجمد من ٩٠% من حراس اوروبا
 
لو هنتكلم يبقا بوفون الاقرب مثاليه لنوير ، فان درسار بحسه النسخه البلس للشناوي وبيتر شمايكل النسخه اللايت لشوبير الاب ، والله شوبير ده كان جامد بس حظنا شوفناه بس في اخر ايامه

بوفون ، اولفركان ، وتيم هاورد والله كان جامد حتي جوليو سيزار وبارتيز طبعا كان توب ، ولو تفتكر ماركوس بتاع برازيل ٢٠٠٢ كان حكاية برده ، لكن لو جيت تمسكهم واحد واحد هتلاقي نوير أعلي وبمراحل يليه بوفون وخد المفأجاه يليهم عصام الحضري بالنسبة لي ، والله كان اجمد من ٩٠% من حراس اوروبا
متفق على الحضري جدا لكن شوبير لا
لان الحضري عمل اللي كل الناس دي معملتوش
امتلك اسرع و انجح رد فعل جوا ال 6 يارده في التاريخ
سيزار بوب و بوفون برضه .. مشكلتي مع نوير انه مقابلش الرعب بجد لحق ناس بس في اواخرها .. و دي مشكلتي مع رونالدو و ميسي لوحدهم برغم امكانياتهم العملاقه بس بلا منافسة حرفيا .. على عكس الحقبة اللي بكلمك عليها مداعك الزمان حرفيا
 
عودة
أعلى