الدعم الإداري

متابعة مستمرة كأس العالم لكرة القدم 2026

أختر المنتخب المتوقع اليوم فوزه في المباراة


  • مجموع المصوتين
    31
اللي عاوز يتدق يروح يتدق بعيد عننا

ثم انهي شاذ اللي هيروح ماتش مصر و ايران ويرفع علم الرينبو؟

حبكت يعني؟
في ايرانيين من المهاجرين في الخارج ممكن يعملوها عادي كمان الخوف شويه مصريين من الي بالي بالك يشاركوا بردو انت فاكر البنت الي كانت انتحرت من زمان دي كمان عادي البهايم دي بتحب تتهان و شغل صعبنيات و خلافه
 
لا يزعل مني الاخ @Red Devil

بحط هالموسيقى واتابع الاهداف تدخل تونس اليوم
دام الجلد جاي جاي خلونا نخليه تجربة سمعية وبصرية فخمة
الاهداف تدخل على لحن محترم :cool:



:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
حلوة فشخ
 
فيه سؤال سألته ولاحد جاوبه لماذا شيوخ الأخوان لم يطالبوا بمقاطعة كأس العالم مثل ماطالبوا بمقاطعة الحج
 

بحط هالموسيقى واتابع الاهداف تدخل تونس اليوم
دام الجلد جاي جاي خلونا نخليه تجربة سمعية وبصرية فخمة
الاهداف تدخل على لحن محترم :cool:



مش عارف ليه أو ما سمعتها افتكرت دي علطول 😅
 
عندي سؤال للأخوة المصريين أنا حاليا اقرأ تويتر و أتجادل مع أشخاص ليبراليين ناطقين بالإنجليزية من مصر يدافعون عن قرار الفيفا بعرض أعلام جماعة الشواذ، لماذا هؤلاء يسمح لهم التشجيع العلني للفساد و لا يذهبون للسجن.
 
عندي سؤال للأخوة المصريين أنا حاليا اقرأ تويتر و أتجادل مع أشخاص ليبراليين ناطقين بالإنجليزية من مصر يدافعون عن قرار الفيفا بعرض أعلام جماعة الشواذ، لماذا هؤلاء يسمح لهم التشجيع العلني للفساد و لا يذهبون للسجن.
هم الي بس علي تويتر كده في الواقع وجودهم معدوم مفكرين كده يقدروا يهاجروا و يخلعوا او معظمهم بيبقوا مهاجرين اساسا عموما وجودهم زي عدمهم قرف و تضييع وقت انك تتكلم معاهم في شئ بديهي زي ده
 
يا أخي إذا وجدت ملحد او شاذ يتطاول على ديننا و يشجع على الفساد فاقوم بالرد عليه حتى لو كان ابن بلدي.
لو قعدت تكلمهم سنين مش هيتغيروا بالعكس هيزيدوا وساخه تجنبهم و تركهم ينبحوا مع نفسهم افضل حل
 
هم الي بس علي تويتر كده في الواقع وجودهم معدوم مفكرين كده يقدروا يهاجروا و يخلعوا او معظمهم بيبقوا مهاجرين اساسا عموما وجودهم زي عدمهم قرف و تضييع وقت انك تتكلم معاهم في شئ بديهي زي ده

عمتلو deactivation بعد حرب ايران

اكثر منصة ترفع الضغط تحس ناس no life هنالك
 
عمتلو deactivation بعد حرب ايران

اكثر منصة ترفع الضغط تحس ناس no life هنالك
انا عامه علي وسائل التواصل مش بحب اخش في جدالات مع حد اخري اشوف الاخبار و خلاص و اشوف الدنيا فيها لكن اوجع دماغي و اتناقش مع حد علشان اقنعه بشئ فلا ملهاش لازمه اقتناعه او عدم اقتناعه مش هيحط في جيبي جنيه او هيغير العالم

مافيش غير المنتدي هنا بس الي بحب اتكلم فيه حتي الجدالات هنا بتجنبها بشكل كبير

عموما x بالذات تجنب انك تتكلم مع احمق فيه لانك مش هينولك غير الصداع بس تلاقيه حمار بس عمال يتفلسف و خلاص او هندي في بلوعه و لابس دور الاوروبي الابيض الصليبي , او يساري عربي مخنث مدعي فهم و بيتفلسف و عمال ينظر و خلاص
 
هم الي بس علي تويتر كده في الواقع وجودهم معدوم مفكرين كده يقدروا يهاجروا و يخلعوا او معظمهم بيبقوا مهاجرين اساسا عموما وجودهم زي عدمهم قرف و تضييع وقت انك تتكلم معاهم في شئ بديهي زي ده
حقيقة تويتر ليست اول منصة اتواجد فيها مع العلم أنا من قدماء مستخدمي الانترنت و كنت دايما موجود في مواقع و منتديات الأجانب كي أفهم طريقة تفكيرهم.
 
عندي سؤال للأخوة المصريين أنا حاليا اقرأ تويتر و أتجادل مع أشخاص ليبراليين ناطقين بالإنجليزية من مصر يدافعون عن قرار الفيفا بعرض أعلام جماعة الشواذ، لماذا هؤلاء يسمح لهم التشجيع العلني للفساد و لا يذهبون للسجن.
المشكلة مش بتقابلهم في الشارع أصلا😂😂😂
 
عندي سؤال للأخوة المصريين أنا حاليا اقرأ تويتر و أتجادل مع أشخاص ليبراليين ناطقين بالإنجليزية من مصر يدافعون عن قرار الفيفا بعرض أعلام جماعة الشواذ، لماذا هؤلاء يسمح لهم التشجيع العلني للفساد و لا يذهبون للسجن.
هوا حرفيا البلد تقريبا كلها في السجن ليبرالي موالي اخوان شواذ نخنوخ straight اولتراس معارض ارهابي صهيوني فلول .. فا مش حتفرق كتير صدقني ... في مصر لا وجود للاختلاف غير معترف به

سبب انهم يحدثوك انهم مش في مصر اصلا او لا يعلنون بشكل صارخ
 
اللي عاوز يتدق يروح يتدق بعيد عننا

ثم انهي شاذ اللي هيروح ماتش مصر و ايران ويرفع علم الرينبو؟

حبكت يعني؟
ايوه حبكت وواضح ان الاختيار لم يكن صدفة يقدروا يروحوا لاى ماتش تانى زى نيوزلندا وبلجيكا مثلاً او أى ماتش تانى
 
عودة
أعلى