الدعم الإداري

متابعة مستمرة كأس العالم لكرة القدم 2026

أختر المنتخب المتوقع اليوم فوزه في المباراة


  • مجموع المصوتين
    16
الموضوع كبر 😕

عموما حظ سعيد ولاية واشنطن رخمه اوي, سمحوا لليسار يعلن "دوله" مستقله في عاصمتهم و البلد احترق ايام BLM, ما كلفوا 10 انفار بوليس يفضوا الهبل ذا, حرفيا مش مبالغه.
لو فعاليات شواذ انا رأيي المنتخب ينسحب حتي لو القرار هيتبعه ايقاف من الفيفا ، لانها قضيه دينية واجتماعية بحته ، واختيار لماتش فيه بلدين مسلمين لاقامه الفعاليات مقصودة طبعا
 
استني ياض متنامش ، لسا فيه أمل لتونس تصعد

المراسل التونسي: ظهر أمل لمنتخب تونس للصعود للدور القادم محتاج بس خسارة السويد و عدم فوز الإكوادور و أوروجواي و السعودية و كاب فيردي و الأردن و جنوب أفريقيا و العراق و السنغال و ايران و الفوز على هولندا بفارق ٤ اهداف للصعود
 
حاجه اخر قرف و عفانه و ملهاش اي داعي الافضل الفرقين ميلعبوش المباره دي

بس ولاد اللذينه هيقولوا زي ما كان حق قطر تمنع احنا من حقنا نسمح
وهو كان حقه ينسحب من قطر زي ما من حقنا ننسحب من امريكا ، ايزي
 
استني ياض متنامش ، لسا فيه أمل لتونس تصعد

المراسل التونسي: ظهر أمل لمنتخب تونس للصعود للدور القادم محتاج بس خسارة السويد و عدم فوز الإكوادور و أوروجواي و السعودية و كاب فيردي و الأردن و جنوب أفريقيا و العراق و السنغال و ايران و الفوز على هولندا بفارق ٤ اهداف للصعود
و توقيع اتفاق مع ايران و نزع نووي كوريا الشمالية و
 
@snt

كنت بتشوف الخيانات اللي تخصني وسايب هذا النوع من الخيانات ، يا له من عار 🤣🤣🤣
65111.jpg
 
انا اتوقع مناوشات بين الجماهير مصريين و الايرانيين لن يقبلو باعلام المخنتين
الايرانيين الي عايشين في الخارج فيهم داعمين للشواذ كتير فالله اعلم هيعملوا ايه يعني احتمال هم الي هيرفعوا الاعلام خصوصا انهم اساسا متدايقن من سحب اعلام بتاعت الشاه منهم في المباريتين الي فاتوا
 
اجي ياك ربحتو هولندا انتم
هههههههههههههههه
باش فايتينا نتوما ؟ بولد زيدان 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
هيه ربحنا...بصح نتوما تقول ربحتوهم زهر..اجي نشوفو زهر كي داير معاكم..
 
خليها بس ترسي علي اربعه الخوف تبقي 8 او اكتر😂

صراحة سأكون جدي و صريح هالمرة و اطول شوي

بالأمس اتحدث مع حرمة روسية عن احداق الحرب و ... قلت لها حرفيا اخر التطورات هو امر جيد جدا لروسيا على المدى الطويل مش القصير لانه يعني شيئن

اما الحرب تنتهي او عمر بوتين سينتهي و هنا روسيا مستفيدة في الحالتين

نرجع لتونس !! هذا المنتخب بدأ ااتصدع فيه من بعد مونديال 2022 ..

اداء مخزي في 2 كؤوس افريقيا في كاس العرب في الوديات ... فساد رهيب في جامعة كرة القدم و تعيينات بااوجوه و المحسوبية يا راجل حتى قائمة المونديال فيها فساد استدعوا 5 لاعبين فقط كي تتقاسم فرقهم منح مالية من الفيفا

هذه النتايج المخجلة على مدى قصير مضرة لكن كلها اسبوع او اثنين و ينساها الناس و يركزو مع الصيف ثم حرب ايران و ...

لكن الجيد ان تلك الوجوه ستطير بالقوة بالسياسية ستطير و تحاسب و بتشوف

يعني in long term تونس مستفيدة

امر مش رياضة و بس الفضائح الحكومية للرياضيين وصلت اعلاها و سيق و قلتها هنا ان هذه الحكومة التونسية تعيش اخر ايامها من قبل المونديال اصلا

شوف وزارة الرياضة اش تفعل في بطل جايب ميدالياا عالمية ذهبية هذا خبر اليوم

Screenshot_20260625_092535_com_facebook_lite_MainActivity.jpg



شوف وزير الرياضة الرخيص المتملق اش يحكي قلك لا نريد اكادمية للكرة بل شركة اهلية لانه يطبل للرئيس لي نفسه عايش في عالم موازي




يعني من الآخر كل فشل الآن هو ربح على المدى البعيد لانه كلها سنوات قليلة جدا و لن تسمع لا بهذا الرئيس ولا الوزير ولا وجوه المنتخب نفسه

كانك عليا خلي هولندا تفشخهم مليح ب 6 ولا 7 عادي .. لانهم اذا كانت نتيجة صغيرة سيعتبرونها انجاز و لن تكون محاسبة و لا بناء من جديد
 
صراحة سأكون جدي و صريح هالمرة و اطول شوي

بالأمس اتحدث مع حرمة روسية عن احداق الحرب و ... قلت لها حرفيا اخر التطورات هو امر جيد جدا لروسيا على المدى الطويل مش القصير لانه يعني شيئن

اما الحرب تنتهي او عمر بوتين سينتهي و هنا روسيا مستفيدة في الحالتين

نرجع لتونس !! هذا المنتخب بدأ ااتصدع فيه من بعد مونديال 2022 ..

اداء مخزي في 2 كؤوس افريقيا في كاس العرب في الوديات ... فساد رهيب في جامعة كرة القدم و تعيينات بااوجوه و المحسوبية يا راجل حتى قائمة المونديال فيها فساد استدعوا 5 لاعبين فقط كي تتقاسم فرقهم منح مالية من الفيفا

هذه النتايج المخجلة على مدى قصير مضرة لكن كلها اسبوع او اثنين و ينساها الناس و يركزو مع الصيف ثم حرب ايران و ...

لكن الجيد ان تلك الوجوه ستطير بالقوة بالسياسية ستطير و تحاسب و بتشوف

يعني in long term تونس مستفيدة

امر مش رياضة و بس الفضائح الحكومية للرياضيين وصلت اعلاها و سيق و قلتها هنا ان هذه الحكومة التونسية تعيش اخر ايامها من قبل المونديال اصلا

شوف وزارة الرياضة اش تفعل في بطل جايب ميدالياا عالمية ذهبية هذا خبر اليوم

مشاهدة المرفق 869345


شوف وزير الرياضة الرخيص المتملق اش يحكي قلك لا نريد اكادمية للكرة بل شركة اهلية لانه يطبل للرئيس لي نفسه عايش في عالم موازي




يعني من الآخر كل فشل الآن هو ربح على المدى البعيد لانه كلها سنوات قليلة جدا و لن تسمع لا بهذا الرئيس ولا الوزير ولا وجوه المنتخب نفسه

كانك عليا خلي هولندا تفشخهم مليح ب 6 ولا 7 عادي .. لانهم اذا كانت نتيجة صغيرة سيعتبرونها انجاز و لن تكون محاسبة و لا بناء من جديد

حركه تعيين رينارد هي حركه رخيصه قوي منهم لتهدئه الناس و اننا بنصلح الامور و مش عارف ايه لكن صدقني احتمال يشيلوه بعد كده او هو ذات نفسه يمشي لما يكتشف مدي فسادهم

و اتفق معاك في موضوع التاثير بتاع الكوره علي السياسه احتمال نري تغييرات في تونس يعني مثلا كنت سمعت انه لو مصر كانت نجحت للتاهل لكاس العالم 2010 كان احتمال متحصلش ثوه يناير او حتي تاثيرها كان يبقي مش قوي

بس ههه بالنتائج بتاعت مصر في كاس العالم حاليا امن لك ان النظام هيفضل باقي في مصر مده حلوه مع ان الاتحاد بتاعنا افسد من بتاعكم بس الحظ و توفيق ربنا و اجتهاد الاعبين و المدرب كان قوي
 
لو فعاليات شواذ انا رأيي المنتخب ينسحب حتي لو القرار هيتبعه ايقاف من الفيفا ، لانها قضيه دينية واجتماعية بحته ، واختيار لماتش فيه بلدين مسلمين لاقامه الفعاليات مقصودة طبعا
تضحيه ما لها داعي, نشتغل سول الينسكي احسن و نهزمهم في لعبتهم افضل.

فوق الضغط المالي الي بيحل كل اشكال كأس العالم في النهايه بزنس, المفترض نلعب بابداع خلاق. ما المانع لتحويلها لمناسبه للتهكم؟ حساسين جدا جدا لهذا بالمناسبه و المشهد اصلا كوميديا سرياليه.

اتفقوا مع الايرانين و ادخلو ببانر يموت ضحك مع مراعاة ان يكون واعي ثقافيا, شغلوا شفت بتوع الميمات حيجيبوا نكتة الموسم و تصبح المهزلة واضحه للجميع, حاجه كذا زي الامبراطور عاري. الجو العام معكم في هذه المعركه حتى لو بدى العكس, في امريكا مثلا ال alt right استخدم حروب الميمز بفاعليه تحترم, اليسار ثقيل دم يسهل هزيمتهم.

و اقلبوها خارج الملعب بكائيات تماما كما يفعلون, اتينا للعب كرة قدم و تعرضنا لتنمر الرجل الابيض العنصري على شعوب الكوكب و محاولة فرض قيمه المنحطه بالقوة. الرياضه يجب ان لا تسيس من الاقوياء الخ الخ.
 
عودة
أعلى