سير تنعس بقا مقابلنا حناخليها بااه تتقابلو معاهم...ونشوفوكم...
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
سير تنعس بقا مقابلنا حناخليها بااه تتقابلو معاهم...ونشوفوكم...
ياريت تقف على 4 بس ياريت ، ده كده هيكون إنجاز تاريخى ليكم
اجي ياك ربحتو هولندا انتمخليها بااه تتقابلو معاهم...ونشوفوكم...
لو فعاليات شواذ انا رأيي المنتخب ينسحب حتي لو القرار هيتبعه ايقاف من الفيفا ، لانها قضيه دينية واجتماعية بحته ، واختيار لماتش فيه بلدين مسلمين لاقامه الفعاليات مقصودة طبعاالموضوع كبر
عموما حظ سعيد ولاية واشنطن رخمه اوي, سمحوا لليسار يعلن "دوله" مستقله في عاصمتهم و البلد احترق ايام BLM, ما كلفوا 10 انفار بوليس يفضوا الهبل ذا, حرفيا مش مبالغه.
استني ياض متنامش ، لسا فيه أمل لتونس تصعد
وهو كان حقه ينسحب من قطر زي ما من حقنا ننسحب من امريكا ، ايزيحاجه اخر قرف و عفانه و ملهاش اي داعي الافضل الفرقين ميلعبوش المباره دي
بس ولاد اللذينه هيقولوا زي ما كان حق قطر تمنع احنا من حقنا نسمح
و توقيع اتفاق مع ايران و نزع نووي كوريا الشمالية واستني ياض متنامش ، لسا فيه أمل لتونس تصعد
المراسل التونسي: ظهر أمل لمنتخب تونس للصعود للدور القادم محتاج بس خسارة السويد و عدم فوز الإكوادور و أوروجواي و السعودية و كاب فيردي و الأردن و جنوب أفريقيا و العراق و السنغال و ايران و الفوز على هولندا بفارق ٤ اهداف للصعود
انا اتوقع مناوشات بين الجماهير مصريين و الايرانيين لن يقبلو باعلام المخنتينوهو كان حقه ينسحب من قطر زي ما من حقنا ننسحب من امريكا ، ايزي
الايرانيين الي عايشين في الخارج فيهم داعمين للشواذ كتير فالله اعلم هيعملوا ايه يعني احتمال هم الي هيرفعوا الاعلام خصوصا انهم اساسا متدايقن من سحب اعلام بتاعت الشاه منهم في المباريتين الي فاتواانا اتوقع مناوشات بين الجماهير مصريين و الايرانيين لن يقبلو باعلام المخنتين
هيه ربحنا...بصح نتوما تقول ربحتوهم زهر..اجي نشوفو زهر كي داير معاكم..اجي ياك ربحتو هولندا انتم
هههههههههههههههه
باش فايتينا نتوما ؟ بولد زيدان![]()
خليها بس ترسي علي اربعه الخوف تبقي 8 او اكتر![]()
@Red Devil عميل مزدوج نحتاج لبعض الشغل هنا وهناك.
صراحة سأكون جدي و صريح هالمرة و اطول شوي
بالأمس اتحدث مع حرمة روسية عن احداق الحرب و ... قلت لها حرفيا اخر التطورات هو امر جيد جدا لروسيا على المدى الطويل مش القصير لانه يعني شيئن
اما الحرب تنتهي او عمر بوتين سينتهي و هنا روسيا مستفيدة في الحالتين
نرجع لتونس !! هذا المنتخب بدأ ااتصدع فيه من بعد مونديال 2022 ..
اداء مخزي في 2 كؤوس افريقيا في كاس العرب في الوديات ... فساد رهيب في جامعة كرة القدم و تعيينات بااوجوه و المحسوبية يا راجل حتى قائمة المونديال فيها فساد استدعوا 5 لاعبين فقط كي تتقاسم فرقهم منح مالية من الفيفا
هذه النتايج المخجلة على مدى قصير مضرة لكن كلها اسبوع او اثنين و ينساها الناس و يركزو مع الصيف ثم حرب ايران و ...
لكن الجيد ان تلك الوجوه ستطير بالقوة بالسياسية ستطير و تحاسب و بتشوف
يعني in long term تونس مستفيدة
امر مش رياضة و بس الفضائح الحكومية للرياضيين وصلت اعلاها و سيق و قلتها هنا ان هذه الحكومة التونسية تعيش اخر ايامها من قبل المونديال اصلا
شوف وزارة الرياضة اش تفعل في بطل جايب ميدالياا عالمية ذهبية هذا خبر اليوم
مشاهدة المرفق 869345
شوف وزير الرياضة الرخيص المتملق اش يحكي قلك لا نريد اكادمية للكرة بل شركة اهلية لانه يطبل للرئيس لي نفسه عايش في عالم موازي
يعني من الآخر كل فشل الآن هو ربح على المدى البعيد لانه كلها سنوات قليلة جدا و لن تسمع لا بهذا الرئيس ولا الوزير ولا وجوه المنتخب نفسه
كانك عليا خلي هولندا تفشخهم مليح ب 6 ولا 7 عادي .. لانهم اذا كانت نتيجة صغيرة سيعتبرونها انجاز و لن تكون محاسبة و لا بناء من جديد
جندتوا العميل الخطأ ، ده لو أغروه بفتاه من الريف الهولندي هيقطع الباسبور التونسي وهو في الطيارة@Red Devil عميل مزدوج نحتاج لبعض الشغل هنا وهناك.
تضحيه ما لها داعي, نشتغل سول الينسكي احسن و نهزمهم في لعبتهم افضل.لو فعاليات شواذ انا رأيي المنتخب ينسحب حتي لو القرار هيتبعه ايقاف من الفيفا ، لانها قضيه دينية واجتماعية بحته ، واختيار لماتش فيه بلدين مسلمين لاقامه الفعاليات مقصودة طبعا
اصلا red devil اختصاص honey trap في علوم الجوسسة.جندتوا العميل الخطأ ، ده لو أغروه بفتاه من الريف الهولندي هيقطع الباسبور التونسي وهو في الطيارة![]()