متفق في الثانيه جدا
الاولى لا ، اخبث ناس هما الفلاحين انت بس مش عارف معاشرتهومش
مهزمش إسرائيل إلا الفلاحين خصوصا فلاحين المنوفية والشرقية
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
متفق في الثانيه جدا
الاولى لا ، اخبث ناس هما الفلاحين انت بس مش عارف معاشرتهومش
كان ماشي صح لحد ما قال خبث الفلاحين ،الفلاحين والخبث دونت ميكس
نقدر نختصر المقالة ان زيكو المصري برز في سن متاخر مثل زيدان ،ولاعب شبيه مولر يبدو عادي جدًا لكن ملك الفاعلية والتأثير…
و اخدو البلد احتكار one way من ساعتها لحد ما جيه ابن الجمالية البارمهزمش إسرائيل إلا الفلاحين خصوصا فلاحين المنوفية والشرقية
و اخدو البلد احتكار one way من ساعتها لحد ما جيه ابن الجمالية البار
معاك حق جدااللى زي زيكو ده بيكون ال X factor اللى بتحتاجه فى المجموعه علشان تقدر تعمل انجاز ما
فى الكوره هو شبيه جدا فعلا بتوماس موللر .. ميكس مابين مهاره تمركز فطريه فى الاماكن الصح والوقت الصح + التوفيق وشويه بركه
ده طبعا مع جوعه للكوره وحماسه اللى مخليه زى القطر بدون ذرة خوف
يحسب لحسام حسن انه شاف ده فيه و اختار يعتمد عليه اساسى على لاعبين اعلى فنيا زى هيثم حسن وتريزيجيه
حزب الفلاحين؟
حزب الفلاحين؟
اتفهم ههه
فيه فريق كريه لو لعب مع منتخب جهنم السفلى بقياده الكابن بعل زبوب الابليسي, سجلني التراس جهنمي.
بعيد عنكم, لا تحاتي ههه
اسم ابو الكابتن بعل احسه شتيمة؟ انت وشرايك
من حقهم يا أخي دا كان هريهم هري هههههاسمع : هذا أول فوز الكم من عهد الفرعون مينا موحد القطرين وعملتوا زيطة وزمبليطة . لكن في الأدوار الجاية حتندموا انكم فزتوا أصلاً.
عندهم ضغط عالي رهيبادي هي النمسا الإخوة في تونس ديرولنا بلاصة معاكم في الطائرة
مشاهدة المرفق 868734
