مصر ليست المنتخب اللي يبلع اسكور ، قبل المونديال تعادلنا مع اسبانيا في بلدهمانتم ايه يا جدعان ؟
ما فيش عندكم رحمة ؟
راح اختفي وارجعلكم لما يفترسكم منتخب قوي.
وحتى ذلك الحين ، منكم لله
وخسرنا من البرازيل ٢/١ بالعافيه
الحل
اكسب ماتشك اللي بعد الجاي واتعادل مع الجزائر واوعدك بنسيان التحفيل لمدة ٨ ساعات كامله
وهاحفلك علي المعزة الارجنتينية بنفسه كمان


