فوق الكهرباء فضل الله ثن السعوديه عليهم ما ينسونه لو كان فيهم خيركيف تعرف ان الدنفوس وراء الموضوع .. حكم القنوب ١٠ سنين والكهرباء ما تشتغل في اليوم والليلة اكثر من ٤ ساعات .. السعودية في شهرين خلت الكهرباء تشتغل ٢٤ ساعة
بعدها خرجت قطعان الزبيدي وبن ناقص تتظاهر لتحسين الخدمات
الامن استتب عندهم لو كانوا بصنعاء ما يقدر يفتح فمه ويدعس عليه الحوثي قدام اهله وعياله ما يقدر يفتح فمه
لكن ان اكرمت الكرين ملكته وان اكرمت اللئيم تمردا
ما عليه بندعم الشرعيه اللي قضت على الانقلاب العسكري ماهي عاجزه عن كلاب تنابح وتتظاهر بيومين يقضون عليهم
وخل كلبهم اللي يحرضهم ينفعهم هو ومعزبه النجس


