سيطرة جوية
مستحيل اسرائيل تقدر تعمل سيطره جويه على دوله بحجم أيران .. دى لقمه كبيره قوى علشان تبلعها لوحدها
من غير دخول الأمريكان الملعب بسرعه طول مده الحرب مش فى صالح الصهاينه لأن أكيد أيران هتتعلم مع الوقت وهتتأقلم وطول ما الوضع ضربات جويه بس مش هتوصل اسرائيل للنتيجه اللى بيتكلموا عليها .. وصواريخ أيران هتفضل تستنزفهم وتدمر اللى فاضل من مستقبل نتيانياهو السياسى
من غير دخول الأمريكان الملعب بسرعه طول مده الحرب مش فى صالح الصهاينه لأن أكيد أيران هتتعلم مع الوقت وهتتأقلم وطول ما الوضع ضربات جويه بس مش هتوصل اسرائيل للنتيجه اللى بيتكلموا عليها .. وصواريخ أيران هتفضل تستنزفهم وتدمر اللى فاضل من مستقبل نتيانياهو السياسى


