ساعتها يحلها حلالإذا تدخلت امريكا بكامل ثقلها مش حيلاقو حتى فرصة للإطلاق
لكن احرق كل ذخيرتي و هنالك اكبر وحش لسه حيدخل عليا مش منطقي الحقيقه
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
ساعتها يحلها حلالإذا تدخلت امريكا بكامل ثقلها مش حيلاقو حتى فرصة للإطلاق
نفس الملاحظة الصواريخ ايرانية تحترق و تتفتت الى اشلاء لسبب غريب من دون تعرضها للاصطدام او اعتراض من صاروخ اسرائيلي
الصواريخ تحترق و تتحول الى اشلاء بعد دخولها الغلاف الجوي هناك مشكل ما ؟؟؟يمكن خطتهم استنزاف الدفاع الجوي بس انا عايز مع الاستنزاف دا نشوف دفعات جيدة من 50 ل200 صاروخ كل يومين ع الاقل
على هذا صعب بتجلس تنتظر إسرائيل تكتشفها وتضربها مراهنه غريبهساعتها يحلها حلال
لكن احرق كل ذخيرتي و في وحش لسه حيدخل عليا مش منطقي الحقيقه
نبي ينتهي الوضع سريع ويفتحون السياحة لايران ناكل الكباب عندهمالناس المستعجلة علي تدخل امريكا انته عايزين الحرب تخلص ولا ايه مخلونا نتشفي في اليهود شوية امريكا لو تدخلت هتخلصها فيوم
اما أستعمل الليزر عالي الطاقة ضدها او انها لا تحتمل الحرارة الناتجة عن اختراق الغلاف الجوي و احتكاك الناجم عن السرعة العاليةقد تكون صواريخ متعددة الرؤس او صواريخ تمويهية منخفظة القيمة لاشغال الدفاع الجوي
الملاحظ لم يتم اعتراضها
يبدوا ان الاسرائيليين اكتشفوها وتركوها
الايراني اعتقد امله تخلص تفاوض بالضغط العسكري .. ايا كان حيخسر ايه بس ميخسرش نظامهعلى هذا صعب بتجلس تنتظر إسرائيل تكتشفها وتضربها مراهنه غريبه
كبابهم حلوووووو جدا الحقيقه ... خط الشام تركيا ايران باكستان الهند فنانين مع اللحومنبي ينتهي الوضع سريع ويفتحون السياحة لايران ناكل الكباب عندهم
لو بفضلوا بهذا الزخم ، أمريكا موش هتلاقي أهداف تضربها ، الصح انهم يحرقها الأخضر واليابس من بدري ، كان الأمريكي هيعتقد ان صواريخهم كتير لكن دلوقتي ايران اخدت وضعيه الاحتضار ومستنيه من يجهز عليهاساعتها يحلها حلال
لكن احرق كل ذخيرتي و هنالك اكبر وحش لسه حيدخل عليا مش منطقي الحقيقه
هما قاله صواريخ من الجيل الاول مش الفروض الجيل الاول دا رديئقد تكون صواريخ متعددة الرؤس او صواريخ تمويهية منخفظة القيمة لاشغال الدفاع الجوي
الملاحظ لم يتم اعتراضها
يبدوا ان الاسرائيليين اكتشفوها وتركوها
شكل سمير فرج مكنش بيهبداما أستعمل الليزر عالي الطاقة ضدها او انها لا تحتمل الحرارة الناتجة عن اختراق الغلاف الجوي و احتكاك الناجم عن السرعة العالية
معضمها تحترق و تتحول الى اشلاء
ماذا قال ؟؟؟ لا اعرفشكل سمير فرج مكنش بيهبد
![]()
إيران لو دخلت مفاوضات ٨٥٪ بتخسر مفعلات النووية وتخصيب اليورانيوم وش فائده اصلا رفضت اتفاق سابق كلن بيرنفع عن عقوبات اصلاالايراني اعتقد امله تخلص تفاوض بالضغط العسكري .. ايا كان حيخسر ايه بس ميخسرش نظامه
ممكن بس انا مقتنع دولة بحجم ايران مش حتقع لا في اسبوع و لا اشهر حتى لو كان مستوى الضرب الجوي عملاقلو بفضلوا بهذا الزخم ، أمريكا موش هتلاقي أهداف تضربها ، الصح انهم يحرقها الأخضر واليابس من بدري ، كان الأمريكي هيعتقد ان صواريخهم كتير لكن دلوقتي ايران اخدت وضعيه الاحتضار ومستنيه من يجهز عليها
لو بفضلوا بهذا الزخم ، أمريكا موش هتلاقي أهداف تضربها ، الصح انهم يحرقها الأخضر واليابس من بدري ، كان الأمريكي هيعتقد ان صواريخهم كتير لكن دلوقتي ايران اخدت وضعيه الاحتضار ومستنيه من يجهز عليها
ايران بتضرب صواريخها باليل لان في النهار الصاروخ مابيبقاش اخد راحته ، لكن باليل بيطلع البنطلون ويمدد رجله من الشباك بالبوكسرماذا قال ؟؟؟