كمية عمليات القبض و المطارده على عملاء للموساد داخل ايران بمعدات و درونز و متفجرات لا تنتهي من اول يوم للحرب حتى اللحظه
هار اسود ماسورة موساد في البلد ... الشعب كله عميل ... طب معملتوش انقلاب ليه دا اسهل حتى
معظمهم مجرد معارضين و ليس عملاء للصهاينه
ولكن استغلال الازمه لجعلهم عملاء
ولكن استغلال الازمه لجعلهم عملاء



