طعن سياح إسرائيليين في طابا المصريه

يا ابني المقصود انه ساعت ما اي مصري كان يتكلم علي الي بيحصل في غزه كنت تقعد تقول انت و جماعتك ما انتم عندكم اسرائيلين في طابا و مش عارف ايه و شوفوا نفسكم عليهم قبل ما تتكلموا و الكلام ده

عموما زي ما بقولك فكك ده مش موضوعنا دلوقتي

طيب هذي الحقيقه
محاصر اهل غزة وفاتحها بحري للصهاينه
وجاي تحاضر علينا
وتتفلسفون الدول المطبعة
وانت مو مطبع انت بالقوة الجبرية هرول السادات ووقع وثيقة استسلام مش وثيقة تطبيع يعني غصب عنك لانك لو ما استسلمت كان أكلوا مصر كلها
ولا احد قال لك اهجم على الصهاينه اللي فالفنادق هذي بلطجه وفهلوه مصرية

اتمنى عدم التساهل مع عمال الفندق اذا ثبت الغلط عليهم....... و نفس الامر على السياح الاسرائليين لو ثبت ان الغلط غلطهم
الاسرائليين مش محترمين و مستفزين و شوفتلهم كذه فيديو في طابا مثير للاعصاب و الاستفزاز
طالما الدوله سمحت لهم بالدخول فيجب احترام حقوقهم اياً كانو أما أن تقتلهم فهذه بربريه غير موجوده في الإسلام
مثل تلك التصرفات تؤكد أن المواطن معاد للساميه ويحب قتل اليهود وسيستغلها اليهود للمظلوميه في العالم
حبيبي كلنا علمانيين حاليا و في اوروبا بتحصل بلاوي اوسخ كده و عندكم امم اوروبا الاخيره اكبر مثال ناس و بيتخنقوا مع بعض الي يصيح يصيح بقي

طيب هذي الحقيقه
محاصر اهل غزة وفاتحها بحري للصهاينه
وجاي تحاضر علينا
وتتفلسفون الدول المطبعة
وانت مو مطبع انت بالقوة الجبرية هرول السادات ووقع وثيقة استسلام مش وثيقة تطبيع يعني غصب عنك لانك لو ما استسلمت كان أكلوا مصر كلها
ولا احد قال لك اهجم على الصهاينه اللي فالفنادق هذي بلطجه وفهلوه مصرية
كلامك تقولوا لحكومتي انا مالي كشعب

الاعلام المصري دائماً ينكر اي شئ وكل شئ وكأننا في حقبه الستينات.

شجار بين عامل مصري وشوية فلسطينيين من عرب ٤٨ مش بحبهم معتبرهم خونة العرب وكلاب الاحتلال

هو مصر بتلاقيها منين ؟ من تدهور قناة السويس ولا من تخريب السياحه !!!

بعض الاخوان المصريين بالتعليقات مش مستوعبين ان هذا راح ياثر على سمعة السياحه فالبلد.

من جهه اخرى لعنة تلعن اليهود وهذا جزائهم

مش عاجبك المصدر الرسمي من البلد اخبط دماغك في الحيط

وده رأي مصري مش رأي مشرف في المنتدى

بتغطي على فشلك لما مجتش معاك من الاول وكنت عاوز تعمل زوبعة

بتحاول تحورها معرفتش

الواد مصاب هناك المصري وما عمل معاهم حاجة خالص

السياح كانوا بلطجية

فاكرين نفسهم في تل أبيب هيطنططوا زي هناك

عودة
أعلى