رئيس الوزراء المصري : رفع اسعار الدعم عن السلع الأساسية

دائما الجاهل يتهرب من الاجابة بالاستهزاء و الهرتلة... حتي انك تستهزء علي خلقة رجل (و عامل فيها مسلم) لا تعليم و لا تربية..

فهو فقط معتاد علي نقل كلام السوشيال ميديا فقط و لا يعلم شئ 😂

حتي انه لا يتذكر مانقل و دفاعه عنه 😂 و بيهمل تحديثات جديدة كل شوية 🤣

سؤال بسيط.. لماذا دخلت الاموال الساخة لمصر بالرغم من الديون المرتفعه و ارتفاع عجز العام الحالي في موضوعك عن سداد ٤٠ مليار و باقي مواضيعك و مشاركاتك اللي كلها افلاس و ديون و هري...

بقولك انت بتنسي المشاركات بتاعتك لانك بتاع نقل فقط.. و نسيت ان التضخم مرتفع جدا و لازم تخصم الفائدة من التضخم يطلع ليك ان الفائدة الحقيقة بالسالب

تحب اجيب ليك الهبد بتاعك
ما علاقه التضخم بأدوات الدين الخارجيه 🤣🤣🤣

ما علاقه التضخم بأدوات الدين الخارجيه 🤣🤣🤣

حديثنا علي الفائدة اللي انت حطيت جدول اسعار العملة و ليس اسعار الفائدة و قولت ان مصر و تركيا هي الاعلي 🤣

واضح انك ضايع و بتحاول تتهرب بشكل سحيف كالعادة.. و لحد الان غير قادر علي اجابة السؤال

مع تخفيص تصنيف مصر الإئتماني مازال الوقت مبكر على دخول الأموال الساخنة في اذون الخزانة لعدم توافر شرط ال Carry Trade و محتاج تخلص التراكمات Backlog في خروج الدولار والأرباح من السوق

قالوا 😂

Brandon @Brandon

حديثنا علي الفائدة اللي انت حطيت جدول اسعار العملة و ليس اسعار الفائدة و قولت ان مصر و تركيا هي الاعلي 🤣

واضح انك ضايع و بتحاول تتهرب بشكل سحيف كالعادة.. و لحد الان غير قادر علي اجابة السؤال
اسعار الفائده المصريه بحدود 20%, الي اختشوا ماتوا!

بالتوفيق لحفيد احفادك. الله يعينه على تسديد الفاتورة!

اسعار الفائده المصريه بحدود 20%, الي اختشوا ماتوا!

الفائدة الحقيقة سالبة يابو تعليم ضايع.. التضخم في مصر كام؟

بالتوفيق لحفيد احفادك. الله يعينه على تسديد الفاتورة!

لا هذا دليل علي النهضة مثل اثيوبيا ❤️

و ازاي اصلا سوف يثق الاجنبي يحط ٢٣ مليار في اقتصاد فاسد هيقع

الفائدة الحقيقة سالبة يابو تعليم ضايع.. التضخم في مصر كام؟

لا هذا دليل علي النهضة مثل اثيوبيا ❤️

و ازاي اصلا سوف يثق الاجنبي يحط ٢٣ مليار في اقتصاد فاسد هيقع
ههههههههههههه ::Lamo::

انت مين عشان تتكلم؟ ::Lamo::

انا فرعون عندهم يا Sand N... كان نفسي تسمع تعليقات الاجانب في ال ESports اللي السعودية قررت استضافته 😂 و كل اللاعبين المهمين انسحبوا فورا لما قررت السعودية استضافته.. و كلامهم كان مسخرة

انا فرعون عندهم يا Sand N... كان نفسي تسمع تعليقات الاجانب في ال ESports اللي السعودية قررت استضافته 😂 و كل اللاعبين المهمين انسحبوا فورا لما قررت السعودية استضافته.. و كلامهم كان مسخرة
بس يا فقري. شكلك وحش جتك نيله ::Lamo::

بس يا فقري. شكلك وحش جتك نيله ::Lamo::

انا بردوا يابتاع الافلاس و المجاعة دليل علي النهضة 😂 و باقي هبدك عن الزراعة و الأنهار و حتي الذكاء الاصطناعي و لس عايش في اجيال قديمة 😂

Real interest rate تقريبا مدخلش عندك

انا بردوا يابتاع الافلاس و المجاعة دليل علي النهضة 😂 و باقي هبدك عن الزراعة و الأنهار و حتي الذكاء الاصطناعي و لس عايش في اجيال قديمة 😂

Real interest rate تقريبا مدخلش عندك
روح اشحذ رغيف خبز و ريحيا.

ناس وجهها مغسول بمرق.

روح اشحذ رغيف خبز و ريحيا.

ناس وجهها مغسول بمرق.

سحيح

اما اللي بالدولار البعيدة عن التضخم فاسعار الفائدة فيها امامك 😂

انكار ال real interest rates للعملة المحلية فاكر ان فية دولة بتدقع 30% أرباح دولارية للاجانب 😂 هتجيب من فين اصلا

سحيح

اما اللي بالدولار البعيدة عن التضخم فاسعار الفائدة فيها امامك 😂

انكار ال real interest rates للعملة المحلية فاكر ان فية دولة بتدقع 30% أرباح دولارية للاجانب 😂 هتجيب من فين اصلا
من مكوتك و انت مبسوط و منشكح ::Lamo::

Brandon @Brandon
Hegesias @Hegesias

اسعار الفائده في اذون الخزانة الي تم بيعها هذا العام و كله معلن عنه باسعار الفائدة سوأ علي موقع البنك المركزي او في الصحف

5.149%

5.149%

من مكوتك و انت مبسوط و منشكح ::Lamo::

انت لذيذ جذا يا سعودي 🥚

بدل الهري قول ماهو الصحيح؟

Brandon @Brandon
Hegesias @Hegesias

اسعار الفائده في اذون الخزانة الي تم بيعها هذا العام و كله معلن عنه باسعار الفائدة سوأ علي موقع البنك المركزي او في الصحف

5.149%

5.149%

انت لذيذ جذا يا سعودي 🥚

بدل الهري قول ماهو الصحيح؟
اخاف تزعل, الموضوع 18+ ::Lamo::

عودة
أعلى