قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
اعتبرها زي حسابات الصهاينة والذباب العربي المروج لهمهل هذه الحسابات اصبح مصدر معتمد في المنتدى ؟
هل هذه الحسابات اصبح مصدر معتمد في المنتدى ؟
إنبطاح ليفل الوحش
ايوة اسمه ده كين قاله الناس قالته مش المتحدث العسكري خليك بقي مع المتحدث وخلينا احنا مع الناس عشان نعرف الحقيقه بعيد عن التطبيلخايفين على الصهاينة يزعلو
و اسمه عبدالله رمضان عشري
ارتقاء شهيد مصري ثاني متاثر بجراحه
الاستاذ سمير مش لاقي مكان يتعبد فيه ف بيدور علي مصلحته لكن لا يمثل المصريين الحقيقيينمطالبة الاحتلال بتطوير احد المعابد اليهودية كرد للاعتبار
هل المصرين الموجدين معنا شاهدو هاد الكلام
إنبطاح ليفل الوحش
تفحيط المدرعات الإسرائيلية أمام الجنود المصريين في محور فيلادلفيا وأمام معبر رفح يعتبر استفزاز!!!المهم ان الجندي المصري هو من بدأ اطلاق النار.. يعني مثل حادث محمد صلاح.. يعني كل هريك علي رد فعل مصر اصبح كوميدي و الان انت شغال نقل كلام ملوش لزمة
تعتقد إسرائيل هتعمل اية كرد فعل بعد تكرار حوادث تمرد الجنود المصريين و هجومهم علي إسرائيل..
ايوة اسمه ده كين قاله الناس قالته مش المتحدث العسكري خليك بقي مع المتحدث وخلينا احنا مع الناس عشان نعرف الحقيقه بعيد عن التطبيل
لا المتحدث قال اسمه وعمله جنازة عسكريه مش الاهالي اللي اعلنوالنااااس اه هما فعلا اللى عرفو اسمه من ضرب الودع و التنجيم that makes sense
للاسف لو كان للجنود كورنيت عملية واحدة ولن يقترب خنزيز واحد مجددا للمنطقة لاشهر حتي ولو حلف السيسي في المصحف انها لن تتكررتفحيط المدرعات الإسرائيلية أمام الجنود المصريين في محور فيلادلفيا وأمام معبر رفح يعتبر استفزاز!!!