اشتباكات بين الجيش المصرى والصهيونى

تفحيط المدرعات الإسرائيلية أمام الجنود المصريين في محور فيلادلفيا وأمام معبر رفح يعتبر استفزاز!!!
للاسف لو كان للجنود كورنيت عملية واحدة ولن يقترب خنزيز واحد مجددا للمنطقة لاشهر حتي ولو حلف السيسي في المصحف انها لن تتكرر
مثلما يقوم به حزب الله وصلت بهم الدل حتي رجال الاطفاء لم يتدخلو لاطفاء الحرائق خوفا من غدر الكورنيت

ابنك ده ياعبدالموجود !
فيلم المواطن مصري- ١٩٩١ م

تفحيط المدرعات الإسرائيلية أمام الجنود المصريين في محور فيلادلفيا وأمام معبر رفح يعتبر استفزاز!!!

تفحيط و قيادة علي جانب واحد كمان و حفلات سكر عربدة...

وفقا لاتفافية السلام المفروض مفيش جنود من الجيش المصري يكونوا علي حدود إسرائيل اصلا... فين كلامك السابق انت واخوتك

اخيرا لا تتهرب... الجندي المصري هو من اطلق النار اولا.. و انت تريد رد فعل مصري لما حدث 🙃 و كنت عوز مصر تعلن الحرب بتفكريك الشرق اوسطي

ياخي حتي كلامك عن المصادر الإسرائيلية طلع فنكوش و المصادر شغالة تخبط من امس و الان حديث عن قتلي إسرائيلين و اصابات

اصبر شوية علشان تعرف تجمع الكلام و تبقي تعرف تشمت و تتريق و يبقي كلامك مبلوع شوية

تفحيط و قيادة علي جانب واحد كمان و حفلات سكر عربدة...

وفقا لاتفافية السلام المفروض مفيش جنود من الجيش المصري يكونوا علي حدود إسرائيل اصلا... فين كلامك السابق انت واخوتك

اخيرا لا تتهرب... الجندي المصري هو من اطلق النار اولا.. و انت تريد رد فعل مصري لما حدث 🙃 و كنت عوز مصر تعلن الحرب بتفكريك الشرق اوسطي

ياخي حتي كلامك عن المصادر الإسرائيلية طلع فنكوش و المصادر شغالة تخبط من امس و الان حديث عن قتلي إسرائيلين و اصابات

اصبر شوية علشان تعرف تجمع الكلام و تبقي تعرف تشمت و تتريق و يبقي كلامك مبلوع شوية
لا يوجد قتلي إسرائيلين مصادرك انت المتخبطه ولا تعلن الحقيقة

يسلم ايه اسكت وبطل تخاريف المتحدث مقالش اسمه في البيان ولا حتي نزل صورته والمواقع عرفت اسمه لما اهله نزله النعي علي الفيس بوك

متقوليش اسكت عشان مقولكش اخرس و احترم نفسك معايا عشان انا احترمك

وهما اهله عرفو منين يا اذكى اخواتك؟هما قادته فى الكتيبة؟ ماهو انت لو شغلت دماغك هتعرف ان الجيش هما اللى بلغو اهله ثم انت يهمك اسم الشهيد ولا يهمك كلام السوشيال ميديا......مش عاجبك المصادر المصرية روح للمصادر الصهوينة محدش ماسكك و محدش حايشك

حتي الان تضارب في تصريحات النظام في مصر و اخرج عواجيز الفرح علي المسرح ليروجوا اي كلام
الشهيد تقريبا امن مركزي يعني تبع الداخليه وهؤلاء لا يحملون اي اسلحه ثقيله بل بنادق فقط
وايضا زملائه يكون الجميع من الامن المركزي اما صوره الشهيد الثاني تبع قوات الجيش من ملابسه يظهر ذلك
من الواضح فيه شيئ غلط هل اشتباك واحد ولا اتنين مره مع الداخليه ومره مع الجيش ....... الله اعلم هذا في حاله صحه اخبار الشهيد الثاني وهو صاحب الصوره وانا لا اعتقد ذلك
النظام المصري انحدر الي اسفل القاع في كل شيئ من التنازل عن الارض والمياه والكرامه و الاقتصاد وكل شئ لم يرتقي الا في الفساد و الرشاوي و المحسوبيه
رحم الله شهداء الوطن وكان الله في عون الشعب المصري وندعوا الله ان يرزقنا رئيس يعبر عن تطلعات وصيانه كرامه الشعب و الوطن

متقوليش اسكت عشان مقولكش اخرس و احترم نفسك معايا عشان انا احترمك

وهما اهله عرفو منين يا اذكى اخواتك؟هما قادته فى الكتيبة؟ ماهو انت لو شغلت دماغك هتعرف ان الجيش هما اللى بلغو اهله ثم انت يهمك اسم الشهيد ولا يهمك كلام السوشيال ميديا......مش عاجبك المصادر المصرية روح للمصادر الصهوينة محدش ماسكك و محدش حايشك
انت اساسا الرد عليك تضيع وقت كمل في كلامك واعمل تجاهل لردودي

حتي الان تضارب في تصريحات النظام في مصر و اخرج عواجيز الفرح علي المسرح ليروجوا اي كلام
الشهيد تقريبا امن مركزي يعني تبع الداخليه وهؤلاء لا يحملون اي اسلحه ثقيله بل بنادق فقط
وايضا زملائه يكون الجميع من الامن المركزي اما صوره الشهيد الثاني تبع قوات الجيش من ملابسه يظهر ذلك
من الواضح فيه شيئ غلط هل اشتباك واحد ولا اتنين مره مع الداخليه ومره مع الجيش ....... الله اعلم هذا في حاله صحه اخبار الشهيد الثاني وهو صاحب الصوره وانا لا اعتقد ذلك
النظام المصري انحدر الي اسفل القاع في كل شيئ من التنازل عن الارض والمياه والكرامه و الاقتصاد وكل شئ لم يرتقي الا في الفساد و الرشاوي و المحسوبيه
رحم الله شهداء الوطن وكان الله في عون الشعب المصري وندعوا الله ان يرزقنا رئيس يعبر عن تطلعات وصيانه كرامه الشعب و الوطن
الشهيد تبع القوات المسلحه

لا يوجد قتلي إسرائيلين مصادرك انت المتخبطه ولا تعلن الحقيقة

راجع المصادر الإسرائيلية التي تم نشرها في الموضوع بدل مانت ماسك في حسابات تويتر الكوميدية

و حديثي في الأساس عن تخبط الاعلام الإسرائيلي بروايات عديدة

المهم لا تتهرب فالجندي المصري هو من بدأ الإطلاق (كان الجندي من الجيش في المنطقة المحظور تواجد الجيش المصري فيها وفقا لاتفاقية السلام)

اتمنى يكون موضوع الإصابات في صفوف اليهود حقيقية
لو كده في الغالب جنودنا الله يرحمهم هم اللى بدأوا

الإدارة الإعلامية للجهات المصرية في هذا الموضوع كارثة حقيقية
تخبط واختلاف في التصريحات بين الجهات والباب مشرع للتكهنات والأخبار الغير مثبتة من وسائل التواصل الاجتماعي
المفترض متحدث رسمي واحد يطلع بتصريح مفصل ودقيق عن الحادثه يقطع دابر الإشاعات بغض النظر عن ردة فعل الحكومة تجاه الحادثة

عودة
أعلى