اخي العزيز انا عارف بكل ده

اذا بما ان الايرانين ليسوا بكفار هم فقط اعداء لكم زيهم زي الصهاينه المفروض يتم المعامله بالمثل لهم و لحلفائيهم دون تفضيل احد علي الاخر
مافهمت قصدك؟
نعامل من بالمثل؟

يا ابني الفتوه ده بتدل انهم غير مسلمين يبقي كده ايه النظام في رائيك انا عن نفسي عارف الي فيها و انت عارف الي فيها بس متقدرش تقول ده الفرق
طيب اذا في معتقدهم الحج لبيت الله هل يتم منعهم بسبب فتوى طيب في شيعة في السعودية هل شفت السعودية غيرة تعاملها معهم وايش الي ما اقدر اقوله نورنا يابرعي

فايننشال تايمز بناء على صور أقمار صناعية:
نيران قصف حزب الله سببت أضرارا بالمباني والمحاصيل والأنشطة التجارية

فايننشال تايمز بناء على صور أقمار صناعية:
كريات شمونة بقي فيها نحو 3 آلاف ساكن من مجموع 24 ألفا قبل الحرب

طي نعاملهم بالمثل واردى بعد اما الدولة تعامل ايران احسن من الصهاينة فلا علاقة بينها وبينهم بينما علاقات لها مع ايران
ليه ما تقطعوا العلاقه ما بينكم انتم عارفين انهم بيكرهكوا و اعداكم و بتهاجموا اي حد يكلمهم و يعمل علاقه معاهم

ليه ما تقطعوا العلاقه ما بينكم انتم عارفين انهم بيكرهكوا و اعداكم و بتهاجموا اي حد يكلمهم و يعمل علاقه معاهم

قطعنا العلاقات بسبب تدخلهم في شؤوننا الداخلية والاعتداء على السفارة السعودية

طيب اذا في معتقدهم الحج لبيت الله هل يتم منعهم بسبب فتوى طيب في شيعة في السعودية هل شفت السعودية غيرة تعاملها معهم وايش الي ما اقدر اقوله نورنا يابرعي
يا ابني ان هدف نقاشي من ده كله اني اثبت ان كرهكم لبعض ملهوش علاقه بسنه وشيعه و الكلام الفاضي كله في الاخر عباره عن اطماع و اجندات و خلاص

يا ابني ان هدف نقاشي من ده كله اني اثبت ان كرهكم لبعض ملهوش علاقه بسنه وشيعه و الكلام الفاضي كله في الاخر عباره عن اطماع و اجندات و خلاص
توكل على الله لا تحاورني مره ثاني لانك جاهل لاتفرق بيني شيعي تابع لايران وبيني شيعى لا ولاء له لايران

نحن نعلم انهم بعيدين كل البعد عن الاسلام اذن لما يسمح لهم و لي غيرهم من اصحاب تلك المعتقدات بالحج و العمره
لو على هذا التفكير يبقى المسلمين اثنين وحارس مرمى لصد الهجمات العكسية

لعملك طائفة الدروز كانوا يحجون بيت الله الحرام الى ان اتى احد العباقرة وكفرهم ومنعهم من الحج

تعيش في المانيا وما زالت بفكرة التكفير

قال صلى الله عليه وسلم ( بشروا ولا تنفروا ويسروا ولا تعسروا )

غير صحيح الكره ديني بحت
يعم كل الدول علمانيه و بتحكمها المصلحه

هل في دوله متدينه في العالم ده سواء انتم ام هما علي الاقل انتم محترمين و اخوتنا مش بنجاسه هولاء المجوس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى